AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Lurer på om det er noen her som holder på å gå ned i vekt og spiser vegetarisk? Hva spiser dere? Kunne trengt litt inspirasjon Anonym poster: 4605fb9d6fb469f9990f2f8eb4d79180
Aomame Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Jeg jobber av meg 5 kg om dagen på et vegetarisk (vegansk) kosthold. Jeg spiser i grunnen mye som jeg pleier, den største forskjellen er mindre småspising mellom måltider, samt mindre godteri, kaker og snacks (prøver å holde det til lørdager). Til frokost pleier jeg å drikke en smoothie av soyamelk, banan, daddel og en ss økologisk kakaopulver. Til lunsj så blir det som regel en salat eller en lunsjrett med pasta/cousscouss og grønnsaker. Til middag spiser jeg veldig variert, så der kan det være alt fra supper, curries, wraps, taco, pastaretter med mye grønnsaker, grillet tofu med quinoa og grønnsaker, ovsbakte rotgrønnsaker med f.eks. seitan osv. osv. Ellers så spiser jeg frukt som mellommåltider, som banan, klementin, druer, mango o.l. og eventuelt litt nøtter. Søk etter blogger, det er supert å bruke som inspirasjon
Nio Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 (endret) http://www.veganmisjonen.com/p/linker.html Mange nyttige linker der, er mye godt på den bloggen også. Endret 31. mars 2013 av Nio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå