Gjest alina Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Når dere først har mistet interessen for en jente, eller begynt å bli usikre på hva dere vil, er det da umulig å finne tilbake til de oprinnelige følelsene? Eller!?.. Nå har det seg sånn at jeg er i en situasjon der en gutt jeg har brukt mye tid og krefter på, vi har begge vert veldig "på" (han har tatt mest initiativ, både til møter og samtaler om følelser), plutselig har begynt å trekke seg unna. Vi har truffet hverandre, hatt sex, pratet masse sammen og delt fremtidsplaner. Plutselig merket jeg at han sluttet å kalle meg søte navn på meldinger, de ble færre og kortere. Jeg prøvde å holde igjen, men til slutt gjorde jeg den store feilen og tok litt for mye initiativ, noe jeg tror kanskje skremte han enda mer. Likevel tok han kontakt innimellom, spesielt i fylla. Har innsett det faktum at han kanskje ikke er så interessert lenger. Spurte han, og han sa han var usikker på hva han ville/følte.. så da kan jeg ikke gjøre annet enn å gi opp og bare vente. Så da sitter jeg igjen med ett spørsmål : er det overhodet mulig at han kan få tilbake interessen!? Er det noen menn/gutter der ute som har opplevd dette!? Til slutt må jeg bare si at jeg er håpløst forelsket i denne gutten, og er faktisk veldig sikker på at vi ville fått det veldig bra sammen hadde han bare gitt meg en sjans. Jeg orker ikke tanken på å gi opp håpet helt.
Gjest Roger Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Ja, men det blir oftest med en kortvarig interesse før en kommer på hvorfor en mista interessen i utgangspunktet.
Tidus Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Når dere først har mistet interessen for en jente, eller begynt å bli usikre på hva dere vil, er det da umulig å finne tilbake til de oprinnelige følelsene? Eller!?.. Nå har det seg sånn at jeg er i en situasjon der en gutt jeg har brukt mye tid og krefter på, vi har begge vert veldig "på" (han har tatt mest initiativ, både til møter og samtaler om følelser), plutselig har begynt å trekke seg unna. Vi har truffet hverandre, hatt sex, pratet masse sammen og delt fremtidsplaner. Plutselig merket jeg at han sluttet å kalle meg søte navn på meldinger, de ble færre og kortere. Jeg prøvde å holde igjen, men til slutt gjorde jeg den store feilen og tok litt for mye initiativ, noe jeg tror kanskje skremte han enda mer. Likevel tok han kontakt innimellom, spesielt i fylla. Har innsett det faktum at han kanskje ikke er så interessert lenger. Spurte han, og han sa han var usikker på hva han ville/følte.. så da kan jeg ikke gjøre annet enn å gi opp og bare vente. Så da sitter jeg igjen med ett spørsmål : er det overhodet mulig at han kan få tilbake interessen!? Er det noen menn/gutter der ute som har opplevd dette!? Til slutt må jeg bare si at jeg er håpløst forelsket i denne gutten, og er faktisk veldig sikker på at vi ville fått det veldig bra sammen hadde han bare gitt meg en sjans. Jeg orker ikke tanken på å gi opp håpet helt. Som gutt/mann selv, så likner denne situasjonen veldig på en jeg var i selv. Jeg holdt på med ei jente (A) som jeg ikke helt visste hva jeg følte for. Sexen var veldig bra, og jeg likte henne godt, men jeg ble aldri skikkelig forelska i henne. Så kom det en dag jeg møtte ei skikkelig sjarmerende jente (B) på byen, og ble med henne hjem og hadde sex med henne. Jeg fortsatte å holde kontakten med (A), fordi hun var ei veldig sårbar jente. Jeg turte ikke si noe til henne på en stund, i frykt for at hun skulle skade seg selv. Til slutt klarte jeg å si at vi ikke passet sammen, og at vi måtte slutte å møtes. Jeg hadde for øvrig ikke sex med (A) etter jeg traff (B). Kort versjon: Han har ligget med noen andre. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Som gutt/mann selv, så likner denne situasjonen veldig på en jeg var i selv. Jeg holdt på med ei jente (A) som jeg ikke helt visste hva jeg følte for. Sexen var veldig bra, og jeg likte henne godt, men jeg ble aldri skikkelig forelska i henne. Så kom det en dag jeg møtte ei skikkelig sjarmerende jente (B) på byen, og ble med henne hjem og hadde sex med henne. Jeg fortsatte å holde kontakten med (A), fordi hun var ei veldig sårbar jente. Jeg turte ikke si noe til henne på en stund, i frykt for at hun skulle skade seg selv. Til slutt klarte jeg å si at vi ikke passet sammen, og at vi måtte slutte å møtes. Jeg hadde for øvrig ikke sex med (A) etter jeg traff (B). Kort versjon: Han har ligget med noen andre. Er du sammen med B eller var det bare ons? Det trenger jo ikke å bety dette selv om det skjedde i ditt liv, selv om det og kan ligge noe der. Hvordan tolker du at en fyr man har holdt på med lenge , vist følelser osv, ber meg med ut en kveld, skriver sms når jeg er sent ute for å si at jeg ,å komme , at han venter på meg. Så ei stund etter at jeg har ankommet, tar jeg han i å flirte med andre, og det ender med at han tar på ei når vi drar til et nytt utested... Jeg ble sint. Tok det opp igjen neste dag, begynte å krangle og jeg sa at det var slutt uten at han gjorde motstand. Senere på kvelden/natta, skrev jeg mld , skjelte han ut, sa at han aldri må ta kontakt med meg mer, og vi har siden ikke hatt kontakt. Spørsmålet mitt er : hvorfor inviterte han meg med ut når han var sånn? Vi er ingen fjortiser, men voksne. Hva tenker du om dette Tidus? Sorry avsporingen ts... Jeg mener ts at han kan få følelser for deg igjen hvis det virkelig var noe i starten. Men at du holder avstand nå.
Tidus Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Er du sammen med B eller var det bare ons? Det trenger jo ikke å bety dette selv om det skjedde i ditt liv, selv om det og kan ligge noe der. Hvordan tolker du at en fyr man har holdt på med lenge , vist følelser osv, ber meg med ut en kveld, skriver sms når jeg er sent ute for å si at jeg ,å komme , at han venter på meg. Så ei stund etter at jeg har ankommet, tar jeg han i å flirte med andre, og det ender med at han tar på ei når vi drar til et nytt utested... Jeg ble sint. Tok det opp igjen neste dag, begynte å krangle og jeg sa at det var slutt uten at han gjorde motstand. Senere på kvelden/natta, skrev jeg mld , skjelte han ut, sa at han aldri må ta kontakt med meg mer, og vi har siden ikke hatt kontakt. Spørsmålet mitt er : hvorfor inviterte han meg med ut når han var sånn? Vi er ingen fjortiser, men voksne. Hva tenker du om dette Tidus? Sorry avsporingen ts... Jeg mener ts at han kan få følelser for deg igjen hvis det virkelig var noe i starten. Men at du holder avstand nå. Edit: (B) var en ONS. Det der var veldig snålt. Jeg har ingen formening om hvorfor noen kan oppføre seg slik, siden jeg aldri ville gjort det selv. Et alternativ var kanskje at han ikke klarte å få fram ordene til deg om å slå opp, så han oppførte seg som en drittsekk for å få deg til å gjøre det? Jeg har hørt om folk som har vært utro kun fordi de ikke klarer å slå opp. Endret 20. mars 2013 av Tidus
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Det der var veldig snålt. Jeg har ingen formening om hvorfor noen kan oppføre seg slik, siden jeg aldri ville gjort det selv. Et alternativ var kanskje at han ikke klarte å få fram ordene til deg om å slå opp, så han oppførte seg som en drittsekk for å få deg til å gjøre det? Jeg har hørt om folk som har vært utro kun fordi de ikke klarer å slå opp. Men hvorfor invitere meg ut da? Synes det hadde vært mer naturlig i en annen setting...Nå skal det sies at det har vært turbulent mellom oss tidligere, jeg har truet med å avslutte før..da haar han kjempet, men synes det hele var så rart. En av kompisene hans sa flere ganger på kvelden da jeg reagerte på hans oppførsel, at han typen elsker meg , men godt mulig det var fylleprat, evt at det var noe han sa for å være "grei"..hva tenker du som er gutt/mann Tidus? Vi har forøvrig ikke hatt noe kontakt siden. Beklager igjen ts, mener ikke å kuppe tråden.
belle_ Skrevet 19. mars 2013 #7 Skrevet 19. mars 2013 Er i en relativt lik situasjon selv. Det er helt forferdelig å gå rundt uten å vite helt sikkert hva som skjer. Vet akkurat hvordan du har det TS. Aller helst har jeg lyst til å fortelle han akkurat hvordan jeg føler ovenfor han, men vet med sikkerhet at det bare skremmer han enda lengre vekk. Jeg er livredd for å trå feil for da vil jeg miste han. Håper at det på sikt ordner seg og han ser selv eller finner ut hva han ønsker.
Gjest .-L-. Skrevet 19. mars 2013 #8 Skrevet 19. mars 2013 Det er egentlig litt random. Det kommer også litt annpå jenten..
gladjenten74 Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Men klarer dere jenter å ha tillit til gutta etter at de har trukket seg tilbake, og tydeligvis ikke vært like interessert? Jeg hadde ikke stolt på at de "kom tilbake" av de rette årsakene 2
Tidus Skrevet 20. mars 2013 #10 Skrevet 20. mars 2013 Men hvorfor invitere meg ut da? Synes det hadde vært mer naturlig i en annen setting...Nå skal det sies at det har vært turbulent mellom oss tidligere, jeg har truet med å avslutte før..da haar han kjempet, men synes det hele var så rart. En av kompisene hans sa flere ganger på kvelden da jeg reagerte på hans oppførsel, at han typen elsker meg , men godt mulig det var fylleprat, evt at det var noe han sa for å være "grei"..hva tenker du som er gutt/mann Tidus? Vi har forøvrig ikke hatt noe kontakt siden. Beklager igjen ts, mener ikke å kuppe tråden. Umulig å si. Det kan være han ombestemte seg når du først kom til utestedet og møtte ham også. At han har gått lenge og vurdert.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Kjenner jeg er glad for å ha kjæreste altså! Alle disse spillene man må spille når man er singel... Passe på å sende riktige meldinger, analysere alt som blir sagt og gjort, gå å vente på svar på en sms. Husker det så alt for godt. Anonym poster: e7f6e0a2c1900a795fb5e321fa2e9944
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #12 Skrevet 20. mars 2013 han viser sikkert interesse igjen hvis hun nye dama ikke var så spennende allikevel. Anonym poster: f465ab7bfbec76f2d3295ed41b292f58
Gjest alina Skrevet 20. mars 2013 #13 Skrevet 20. mars 2013 Ts her! Takk for svar. Det er bare en forferdelig situasjon å være i, og selvfølgelig mye mer komplisert enn jeg klarer å beskrive her. Har veldig lyst å bare ringe han og si hva jeg føler, istedet satt jeg meg ned å skrev en lang melding, hvor jeg gir uttrykk for hvor godt jeg liker han.. tror neppe det er en god ide å sende den akkurat nå, men har den lagret, så får vi se. Var godt å bare få skrevet ned alt jeg tenker. Nå har vi ikke pratet sammen på fire dager, og det er de lengste fire dagene i mitt liv. Høres kanskje lite ut, men vi har hatt veldig mye kontakt den siste tiden. Jeg var den siste som tok kontakt og har ikke fått svar på siste meldingen.. så det er bare å vente og se. Gladjenten74, du spør om jeg kunne fått tilliten tilbake, ja, men det gjelder ikke enhver situasjon og det hadde vert annerledes om vi var i et forhold. Har opplevd lignende tidligere der gutten var veldig av og på, tror egentlig han var mest ute etter sex, men plutselig ville han noe mer, veldig forvirrende og mest sannsynlig bare en player. I det tilfellet kunne jeg aldri stolt på han, og trakk meg unna. Det kommer helt ann på person og situasjon.
Gjest anonym Skrevet 20. mars 2013 #15 Skrevet 20. mars 2013 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg TS, og det er så utrolig uutholdende.. Hvor lenge har dere flørtet? Tror jeg har lest at menn kan trekke seg unna hvis de 1) ikke vet hva de føler, og trenger å trekke seg unna for å finne det ut. 2) så har han rett og slett bare mistet interessen, enten pga at det har gått litt fort raskt frem?!, eller at han føler du forventer mer av han enn han klarer å gi deg akkuart nå.. Tror menn generelt bruker lengre tid på å bli forelsket enn mange kvinner, og at de er redd for å få et stempel som "player".. Men, er bare å ha litt is i magen, og være tålmodig, og litt utilgjengelig (selv om det er grusomt vanskelig), så skal du se han tar kontakt igjen :-) Lykke til, og håper det ordner seg.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #16 Skrevet 20. mars 2013 Tror menn generelt bruker lengre tid på å bli forelsket enn mange kvinner, og at de er redd for å få et stempel som "player".. Har lest det motsatte, nemlig at menn blir forelsket veldig lett, men at det går fort over. Anonym poster: 5d89177506b08b0d6b88821589f8048d
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2013 #17 Skrevet 20. mars 2013 Men tipper gutter (som folk flest) er forskjellig, dermed også om de forelsker seg raskt eller ikke.. Bare har lest at de kan fort bli seksuelt tiltrukket av kvinner, men ikke like raskt emosjonelt tiltrukket..
Gjest Hunter Skrevet 20. mars 2013 #18 Skrevet 20. mars 2013 Tror vi menn har et "jaktinstinkt" når det gjelder damer, får vi dere for lett faller interessen bort. Vi/jeg liker motstand, viser jentene for stor interesse blir det kjedelig og jeg trekker meg unna. Eneste måten som hjelper på meg hvis jeg allerede har trekt meg tilbake, er hvis jentene blir kostbare, spill kostbar og vær kostbar! Bruk lang tid på å svare på sms'er(flere timer), svar kun med korte svar, still ikke spørsmål tilbake, og ikke svar på alle sms'er han sender. Prøver han å få kos eller sex med deg når han er full må du være sterk og avvise han tvert. Vær tålmodig og hold tilbake så godt du kan så skal du se han kommer krypende etterhvert, men ikke gå i samme fella på nytt å bli masete eller pågående, forbli kostbar, unn lat å treff han hver gang han vil, hold han i sjakk så skal du se det går din vei:-) Jeg tror ikke han har funnet seg ei annen jente, jeg tror bare det ble for lite motstand i deg. Å sende han lange brev eller meldinger med hva du føler vil bare skyve han ennå lengre bort fra deg, så det må du aldri gjøre.
Gjest Anonym1 Skrevet 21. mars 2013 #19 Skrevet 21. mars 2013 Dropp han. Finn noen andre. Livet er ikke verdt å gå å vente på noen som driver med dobbeltkommunikasjon. Sannsynligvis driver han på med noen andre nå, evt. dater flere damer samtidig og vurderer forløpende hvem han vil ha. I alle tilfeller; om du vil ha han senere, er det lurt å bare ikke vise interesse i det hele tatt på dette tidspunktet. Finn noen andre å date. Vis seg fram sexy og "over han". Da skal du se at du vil få oppmerksomhet fra han igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå