Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par venninner som er så jævla bedrevitende at jeg blir kvalm. Når de har problemer med kjæresten sin, så hører jeg, lytter, gir min mening og råd. Men slike problemer sm jeg har, de finnes ikke i følge dem. Tvert om de sier respektløse ting som "det finnes ingen som har det sånn eller sånn" og "det er bare ikke sant".

Problemet?

Jeg elsker sex, jeg og kjæresten har oss flere runder i døgnet om vi har sjansen, alt fra kosesex til litt mer action og spenning. Og vi elsker det.

Når kjæresten er bortreist med jobben, er et av behovene denne sexen, med ham. Det er en utrolig fin måte for OSS å vise hverandre omtanke, ømhet, kjærlighet osv på. Og det seksuelle med orgasmer osv.

Når venninnene spør meg hvorfor jeg er lei meg og nedfor år han er borte, så sier jeg det som det er, jeg savner sexen vi har, hvordan vi samspiller, vi har sex minst en gang om dagen.

Da fnyser de og sier at det er det ingen som har, og at sex er noe man blir lei av, og de tror ikke at jeg og typen har oss så mye som vi har, og blablabla.

Jeg spurte de om hvor ofte de har sex med sine samboer, som de attpåtil bor sammen med, hun ene sa 1-3 ganger i uka og hun andre kanskje annahver uke.

"Det er jo så mye annet å ta seg av om dagene og kveldene, ingen orker sex hele tida, og det du sier kan bare ikke stemme"

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRGH, pripne kjerringer.

Anonym poster: 25e1c8f533a4b4a71b27a162647366db

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Hvorfor betyr deres meninger så mye for deg?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er du en kjønnsoperert tidligere mann? :klo:

For du har seksualdriften til en mann.

Anonym poster: 3241847179f2b0e977265e458b222b63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor betyr deres meninger så mye for deg?

Nei, den gjør jo ikke det, men jeg hører på de og problemene deres og latterliggjør ikke noe, jeg lytter tålmodig og prøver å hjelpe. Og når jeg er lei meg, da er problemene for utrolige til å være ekte, er bare det som provoserer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er en kvinne og elsker sex, er det så uvanlig?

• Liker 14
Skrevet

Jeg vil tippe de er misunnelige på deg, og med god grunn egentlig, du har et samliv som burde misunnes :)

Hold på det du har, og ikke bry deg om hva de mener :)

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er en kvinne og elsker sex, er det så uvanlig?

Oftere enn en-to ganger i uken? Ja!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tippe de er misunnelige på deg, og med god grunn egentlig, du har et samliv som burde misunnes :)

Hold på det du har, og ikke bry deg om hva de mener :)

Hm, tanken har ikke slått meg en gang, men tusen takk for det!

Oftere enn en-to ganger i uken? Ja!

1-2 ganger i uka, hehe.... hjelpes jeg hadde krepert.

Skrevet

De har vel sikkert ikke opplevd det du gjør da, siden de ikke tror på det.

Jeg har det som deg, elsker sex og savner det når vi er fra hverandre,

men kan forstå at de som ikke opplever det samme selv ikke forstår det,

de vet jo ikke hvordan det virkelig kan være.

Sex er deilig både kos og røft synes jeg, å bli lei det, nei det kan jeg

ikke se for meg..

Som regel flere ganger i døgnet, er jo den beste måten å være nær på.

Liker å kose også, men sex er godt, og kos fører gjerne til sex og for min egen del er

det merkelig å høre om jenter som ikke tror deg, synes litt synd på dem.

De aner ikke hva de går glipp av.

Men det nok sånn at enkelte forhold ikke har samme tenningen, de elsker sikkert hverandre de

også, men uten den tenningen som jeg har med min godgutt.

Jo vi har det fint på andre måter også, men er utrolig lystne på hverandre.

Føler meg heldig egentlig :)

Skrevet

Kanskje de blir frustrerte over at det finnes mennesker med så stor sexlyst, om de ikke har det selv. I dagens samfunn er det så mye fokus på sex, og jeg kan tro at mange føler seg ''presset'' til å ville ha sex i alle mulige former og gjerne flere ganger om dagen - om ikke er du kjedelig. Så lar de det gå ut over deg, rett og slett på grunn av misunnelse (trenger ikke å være noe de bevisst sier for å være slemme heller).

Det er nok ikke så uvanlig å ville ha sex så ofte som du vil heller. Men det kan nok være vanskelig for noen med stor sexlyst å forstå hvordan noen kan klare seg med ''bare'' 1-2 ganger i uka, og det kan være like vanskelig for noen å forstå dem som helst vil ha sex ''hele tiden''.

Løsningen er enkel; Slutt å snakke om sex med dine venninner om de ikke spør deg rett ut, de tåler jo ikke å høre at andre har et annet type sexliv enn det de har selv.

AnonymBruker
Skrevet

De har vel sikkert ikke opplevd det du gjør da, siden de ikke tror på det.

Jeg har det som deg, elsker sex og savner det når vi er fra hverandre,

men kan forstå at de som ikke opplever det samme selv ikke forstår det,

de vet jo ikke hvordan det virkelig kan være.

Sex er deilig både kos og røft synes jeg, å bli lei det, nei det kan jeg

ikke se for meg..

Som regel flere ganger i døgnet, er jo den beste måten å være nær på.

Liker å kose også, men sex er godt, og kos fører gjerne til sex og for min egen del er

det merkelig å høre om jenter som ikke tror deg, synes litt synd på dem.

De aner ikke hva de går glipp av.

Men det nok sånn at enkelte forhold ikke har samme tenningen, de elsker sikkert hverandre de

også, men uten den tenningen som jeg har med min godgutt.

Jo vi har det fint på andre måter også, men er utrolig lystne på hverandre.

Føler meg heldig egentlig :)

Ja, jeg forstår deg helt! Jeg har lest at kjærligheten har flere språk, jeg tror at et av mine sterkeste språk er sex, liksom. Og jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som også er glad i sex, eksen min orka sjelde, og jeg merker at det tærte på forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de blir frustrerte over at det finnes mennesker med så stor sexlyst, om de ikke har det selv. I dagens samfunn er det så mye fokus på sex, og jeg kan tro at mange føler seg ''presset'' til å ville ha sex i alle mulige former og gjerne flere ganger om dagen - om ikke er du kjedelig. Så lar de det gå ut over deg, rett og slett på grunn av misunnelse (trenger ikke å være noe de bevisst sier for å være slemme heller).

Det er nok ikke så uvanlig å ville ha sex så ofte som du vil heller. Men det kan nok være vanskelig for noen med stor sexlyst å forstå hvordan noen kan klare seg med ''bare'' 1-2 ganger i uka, og det kan være like vanskelig for noen å forstå dem som helst vil ha sex ''hele tiden''.

Løsningen er enkel; Slutt å snakke om sex med dine venninner om de ikke spør deg rett ut, de tåler jo ikke å høre at andre har et annet type sexliv enn det de har selv.

Hm, du oppsumerer det egentlig veldig fint for meg!

Jeg kan ikke tenke meg et forhold med sex bare et par ganger i uka, det er bare ja.. vaanskelig å forstå at noen synes det er OK.

Og de synes vel det er vanskelig å forstå at det er slik jeg fungerer, elsker sex. Men rådet om å slutte å diskutere det er nok best, men blir det tatt opp av de så kommer jeg til å si at jeg forstår ikke de som har sex så sjeden og de skjønner ikke meg som vil ha sex hver dag, la oss bare være enige om det, kanskje de får seg en tankevekker som jeg nettopp gjorde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper disse jentene rett og slett ikke har møtt rette mannen. For når man møter en man virkelig har kjemi med, blir man helt ustoppelig.

Anonym poster: e1c769308a142ea554ba3374ef52b6ed

• Liker 1
Skrevet

Når de spør om hvorfor du er lei deg når kjæresten ikke er der, så får du si at du savner han. Det må da være legitimt. Ikke snakk om sexlivet ditt med venninnene dine. La det være privat.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner du blir frustrert over manglende forståelse men denne uttalelsen viser at du har omtrent like mye fordommer som de har. Du er normal men de er også normal da det varierer hvor ofte man har sex i parforhold. Slutt å irriter deg over dem og slutt å kalle den "pripne kjerringer", så kanskje de etterhvert slutter å se på deg som en raring også.

Anonym poster: c7fbc27616f53d0f9568671f24344b9d

• Liker 2
Gjest TheCure
Skrevet

Håper du tuller.

• Liker 3
Gjest MAKAN
Skrevet

Slutt å irriter deg over dem og slutt å kalle den "pripne kjerringer", så kanskje de etterhvert slutter å se på deg som en raring også.

Anonym poster: c7fbc27616f53d0f9568671f24344b9d

Hun har da lov å bli frustrert og få det ut hun og, det har da med venninnenes fordommer

og gjøre, mens hun reagerer fordi hun ikke blir trodd..

Hvorfor skal hun ikke si det når hun blir beskyldt for å lyve..

For at de ikke skal synes hun er en raring, rar fordi man elsker å elske..

Verden er jammen rar om man folk synes man er en "raring" fordi man er glad i det mest

intime man kan ha med den man elsker, da vil jeg også heller bli sett på som en raring :)

Selvfølgelig blir man irritert over folk som tror man lyver når man snakker sant!

Hvem liker vel å bli beskyldt for å lyve, det gjelder vel de fleste, skal man ha regler for

hva man har lov til å bli irritert over og nå, bare fordi

det gjelder sex.

Har tenkt det samme selv jeg, selv om jeg ikke sier det til dem.

Så får de bare blir sure da om de de synes hun er en raring og at de er pripne, so what!!!

Sex er godt for oss som liker det, om andre ikke forstår det, kan de heller ikke vente all verden tilbake

det er jo bare latterlig.

Gjest Hahaha
Skrevet

Ha ha, det er det dummeste jeg har hørt.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars. Når typen er bortreist et par dager har du det forferdelig og savner all sexen. Prøv å være singel et års tid...

Anonym poster: 6d365c320af0ee80108adb522a5be2d3

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har et par venninner som er så jævla bedrevitende at jeg blir kvalm. Når de har problemer med kjæresten sin, så hører jeg, lytter, gir min mening og råd. Men slike problemer sm jeg har, de finnes ikke i følge dem. Tvert om de sier respektløse ting som "det finnes ingen som har det sånn eller sånn" og "det er bare ikke sant".

Problemet?

Jeg elsker sex, jeg og kjæresten har oss flere runder i døgnet om vi har sjansen, alt fra kosesex til litt mer action og spenning. Og vi elsker det.

Når kjæresten er bortreist med jobben, er et av behovene denne sexen, med ham. Det er en utrolig fin måte for OSS å vise hverandre omtanke, ømhet, kjærlighet osv på. Og det seksuelle med orgasmer osv.

Når venninnene spør meg hvorfor jeg er lei meg og nedfor år han er borte, så sier jeg det som det er, jeg savner sexen vi har, hvordan vi samspiller, vi har sex minst en gang om dagen.

Da fnyser de og sier at det er det ingen som har, og at sex er noe man blir lei av, og de tror ikke at jeg og typen har oss så mye som vi har, og blablabla.

Jeg spurte de om hvor ofte de har sex med sine samboer, som de attpåtil bor sammen med, hun ene sa 1-3 ganger i uka og hun andre kanskje annahver uke.

"Det er jo så mye annet å ta seg av om dagene og kveldene, ingen orker sex hele tida, og det du sier kan bare ikke stemme"

De er bare misunnelige fordi du har et bedre sexliv enn de.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...