AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har skadet ryggen og leter etter lave sko. Pleier å bruke høye hæler, så jeg sliter med å finne noen kule. Makspris 2000. Noen som kan hjelpe? Skal brukes til uformelle klær (svarte jeans etc). Har Converse, men kan tenke meg hakket penere enn det. Anonym poster: ad1082fcc99213c6b171be81e4caf0c4
Gjest Tirkes Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Lave, eller flate? Om du tåler litt hæl, så synes jeg mary janes er en kul sko. Ofte lav og tykk hel og ankelstropp.Feks: http://www.brandos.no/mary-janes/c172/pagesize/99/color/1 Men lave og ensfargede svarte sko, da gir det meg ikke så veldig "kule" assosiasjoner, men heller klassisk velkledd kanskje? Håper du finner deg noe, da!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Jeg ville gått for et par klassiske Adidas sneakers. Alternativt har Camper småsko i skinn med gummisåler som ikke er så altfor kjerringaktige. Anonym poster: 9a54460f4a756974564a5c84a869a982
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Lave, eller flate? Om du tåler litt hæl, så synes jeg mary janes er en kul sko. Ofte lav og tykk hel og ankelstropp.Feks: http://www.brandos.no/mary-janes/c172/pagesize/99/color/1 Men lave og ensfargede svarte sko, da gir det meg ikke så veldig "kule" assosiasjoner, men heller klassisk velkledd kanskje? Håper du finner deg noe, da! Føler nok at de er litt for voksne for meg? Det var stort sett de med høy hæl jeg likte. Jeg bruker noen brune støvletter med høy hæl, men jeg har ingen lave svarte bortsett fra noen jeg føler blir for ridestøvler. Vanskelig dette. Dr. Martens Jeg har faktisk et par Dr. Martens som jeg har brukt litt, men føler jeg ser litt for rocka ut på jobben når jeg går i dem og svarte jeans. Kanskje bare jeg som føler for mye på det. Det er nemlig ikke dresskode eller noe slikt, men jeg forholder meg til en del mennesker hvor jeg vil gi et streit uttrykk. Og med piercinger i ørene må jeg se streit ut på beina om du skjønner..hehe Jeg ville gått for et par klassiske Adidas sneakers. Alternativt har Camper småsko i skinn med gummisåler som ikke er så altfor kjerringaktige. Anonym poster: 9a54460f4a756974564a5c84a869a982 De vanlige med tre hvite striper? Anonym poster: ad1082fcc99213c6b171be81e4caf0c4
Dricka Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har faktisk et par Dr. Martens som jeg har brukt litt, men føler jeg ser litt for rocka ut på jobben når jeg går i dem og svarte jeans. Kanskje bare jeg som føler for mye på det. Det er nemlig ikke dresskode eller noe slikt, men jeg forholder meg til en del mennesker hvor jeg vil gi et streit uttrykk. Og med piercinger i ørene må jeg se streit ut på beina om du skjønner..hehe Anonym poster: ad1082fcc99213c6b171be81e4caf0c4 Ja, jeg ser den. Har piercing i ørene og føler selv jeg er veldig rocka med dr.martens. Men jeg gidder ikke bry meg lenger. Kler meg rocka selvom jeg bruker dem. Men skjønner at du tenker sånn i jobben din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå