AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Jeg kunne ha trengt noen gode råd her. Mitt forhold er et stor trainwrack. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Han behandler meg som dritt! Bare for å ta noen eksempler. - Han gjør ikke noe husarbeid. Jeg må gjøre alt. Jeg jobber fra 7 til 3-4 hver ukedag. Han jobber ikke. Siden han bare daffer hjemme, så synes jeg han kan hjelpe meg litt. han rydder aldri opp etter seg. Har han spist setter han aldri ting i oppvaskmaskinen eller vasker stekepannen hvis han har laged eggerøre f.eks. Skal han dusje bare hiver han klærne i en haug å gulvet osv osv. Jeg ringer han på jobb å spør om han kan begynne på middagen, rydde ut av oppvaskmaskinen, støvsuge osv. Da kan han si" Ja sevlsagt skal jeg gjøre det gullet" Jeg kommer hjem og han har ikke gjort en dritt!! Han har alltid en unnskyldning for alt. Han er en stor rotekopp!! - Han setter alle kompisene mine foran meg, Hvis en av de ringer,så slipper han alt han har i hendene og løper hjem til de med en gang. Da kan han bli borte i flere timer. hele natten å gjerne. Jeg ringer å spør om han kommer snart. Da sier han "jeg kommer nå snart" Selv om han sier det, så kan det går flere timer til før han kommer. - Han tar amfetamin og piller bak ryggen min. Han sier han skal slutte men det skjer jo aldri. Jeg sier han bør komme seg inn å et avrusningssenter, men han nekter. Jeg er ikke dum. Jeg både ser og hører når han har tatt noe, men han nekter alltid for det. " nei jeg er ikke rusa altså" Når han er rusa blir han helt fjern og slem med meg. Glefser til meg helt uten grunn og jeg gir meg skylda for alt. Kaller meg for en sinnsyk hore. Han angklager meg for å være utro, prøver meg på kompisene hans, drar på byen bak ryggen hans, mishandler han osv. Ingen ting av dette er sant. Jeg vet det er rusen som snakker, men det er tøft. Jeg går til psykolog men han blir sur hvis jeg snakker om han. Jeg må ut med 600 kr imånden også skal jeg ikke få kunne snakke om mine problemer?! Da kan jeg bare la hver å gå til psykolog. Han mener også hun ikke vet hva hun snakker. Han vet jo best Han nekter å gå i parterapi., Han skylder meg 10 000 og det har han gjørt siden i sommer.Jeg har ikke fått en kr selv om han lover jeg skal få pengene da og da. Ingen ting skjer. Til tross for alt dette, så er jeg veldig glad i han og vi har tider hvor vi har det kjempe bra og da skjønner jeg hvorfor jeg ble forelsket i han for 3 år siden. Jeg vil bare at dette skal funke, men det blir bare verre og verre . Bør jeg bare slå opp? Anonym poster: ec03b696508d57c7aa708657ff47ba3d
Raven Emerald Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Du er fortsatt sammen med denne rassen, fordi..? 22
Catnip Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Bør jeg bare slå opp? Anonym poster: ec03b696508d57c7aa708657ff47ba3d Dette vet du utmerket godt selv, tror jeg. Men du trenger et siste push for å bli sikker? JA SELVFØLGELIG skal du slå opp med ham. Han høres ut som en jævla taper og det VET jeg at du også vet. 13
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Du er ikke kjæresten hans, du er hushjelpen hans. Vil du fortsette å være gratis hushjelp for en som bare bryter deg ned, eller vil du skaffe deg ditte eget liv og finne noen som elsker deg? Anonym poster: 4e4e61702f023291333cfd92a9b50487 12
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Huff ja jeg vet det jo selv, men det er noe som holder meg tilbake. Han får meg til å føle meg helt mislykka. At jeg ikke kommer til å klare meg selv. Jeg er vel redd for å bli alene. Jeg gjør meg mer vondt enn godt. Jeg føler meg selv som en taper som er sammen med han. Han lover meg hele tiden at nå skal han slutte å ruse seg, nå skal alt bli bedre osv, men det skjer jo aldr. Ts Anonym poster: ec03b696508d57c7aa708657ff47ba3d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Jeg mente HAN gjør meg mer vondt enn godt. Ts Anonym poster: ec03b696508d57c7aa708657ff47ba3d
smalls Skrevet 19. mars 2013 #7 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Du burde bare dumpen han. Han kommer ikke til å forandre seg over natten. Det er noe han bare sier for at du ikke skal gå fra han. Finn deg heller en som faktisk har jobb og som behandler deg bra Hva skal du med han? Endret 19. mars 2013 av smalls 2
FruN Skrevet 19. mars 2013 #8 Skrevet 19. mars 2013 Du gjør deg mer vondt enn godt ved å være med han og.
Gjest Snuppi Skrevet 19. mars 2013 #9 Skrevet 19. mars 2013 Huff ja jeg vet det jo selv, men det er noe som holder meg tilbake. Han får meg til å føle meg helt mislykka. At jeg ikke kommer til å klare meg selv. Jeg er vel redd for å bli alene. Jeg gjør meg mer vondt enn godt. Jeg føler meg selv som en taper som er sammen med han. Han lover meg hele tiden at nå skal han slutte å ruse seg, nå skal alt bli bedre osv, men det skjer jo aldr. Ts Anonym poster: ec03b696508d57c7aa708657ff47ba3d Det er vel strengt talt han som ikke kommer til å klare seg alene - Det vet han.
kaffemor Skrevet 19. mars 2013 #10 Skrevet 19. mars 2013 Huff ja jeg vet det jo selv, men det er noe som holder meg tilbake. Han får meg til å føle meg helt mislykka. At jeg ikke kommer til å klare meg selv. Jeg er vel redd for å bli alene. Jeg gjør meg mer vondt enn godt. Jeg føler meg selv som en taper som er sammen med han. Han lover meg hele tiden at nå skal han slutte å ruse seg, nå skal alt bli bedre osv, men det skjer jo aldr. Ts Anonym poster: ec03b696508d57c7aa708657ff47ba3d Det er da vel mye bedre å være alene enn å være sammen med han?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #11 Skrevet 19. mars 2013 Du burde bare dumpen han. Han kommer ikke til å forandre seg over natten. Det er noe han bare sier for at du ikke skal gå fra han. Finn deg heller en som faktisk har jobb og som behandler deg bra Hva skal du med han? Helt enig. Hva faen skal du med han tosken her? Jeg tipper familien din og vennene dine mener du skal slå opp med han? Anonym poster: 159f1ca9978a1529a940bb697cd871aa
Gjest Sunshine23 Skrevet 19. mars 2013 #12 Skrevet 19. mars 2013 Han lover deg ditt og datt slik at du ikke skal slå opp, men jeg tviler på han mener det han lover. Han vil vel ikke miste hushjelpen sin tenker jeg. 2
Gjest Eurodice Skrevet 19. mars 2013 #13 Skrevet 19. mars 2013 Jeg blir oppgitt når jeg leser slikt som dette. Skal unge jenter aldri lære? Du kaster bort livet ditt med å være sammen med denne uansvarlige mannen. Pakk sakene dine og kom deg vekk. Hvis det er din leilighet, pakk ned hans saker, han gjør det neppe selv, og skyss ham ut. 3
Gjest Elseby13 Skrevet 19. mars 2013 #14 Skrevet 19. mars 2013 En lat, dvask og uinteressert narkis.. Litt av et varp du har gjort.. Din selvtillit er så lav at du tror at du ikke fortener bedre. Få opp øya, jente!
Gjest *Maja* Skrevet 19. mars 2013 #15 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Du klarte deg før han kom inn i livet ditt: du klarer deg iallefall uten han nå! Seriøst! Wake up and smell the coffee. Du er sammen med med en hjelpeløs rusmisbruekr som bruker deg som en hushjelp og behandler deg som dritt. Det er ikke kjærlighet. Get on with ur life. Endret 19. mars 2013 av *Maja* 1
Havbris Skrevet 19. mars 2013 #16 Skrevet 19. mars 2013 Les igjennom innlegget ditt en gang til. Jeg er redd du har kommet til et punkt der du tror det skal være slik, fordi dere tross alt har det "litt bra" innimellom. Der tar du feil. 2
@laide^ Skrevet 19. mars 2013 #17 Skrevet 19. mars 2013 Håper du tar det rette valget og kvitter deg med han før det blir enda værre. 2
pressplay Skrevet 19. mars 2013 #18 Skrevet 19. mars 2013 Verden er jammen urettferdig. Jeg har blitt dumpet for mindre enn dette 3
Gjest BettyBoop Skrevet 19. mars 2013 #19 Skrevet 19. mars 2013 Jeg kunne ha trengt noen gode råd her. Mitt forhold er et stor trainwrack. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Han behandler meg som dritt! Bare for å ta noen eksempler. - Han gjør ikke noe husarbeid. Jeg må gjøre alt. Jeg jobber fra 7 til 3-4 hver ukedag. Han jobber ikke. Siden han bare daffer hjemme, så synes jeg han kan hjelpe meg litt. han rydder aldri opp etter seg. Har han spist setter han aldri ting i oppvaskmaskinen eller vasker stekepannen hvis han har laged eggerøre f.eks. Skal han dusje bare hiver han klærne i en haug å gulvet osv osv. Jeg ringer han på jobb å spør om han kan begynne på middagen, rydde ut av oppvaskmaskinen, støvsuge osv. Da kan han si" Ja sevlsagt skal jeg gjøre det gullet" Jeg kommer hjem og han har ikke gjort en dritt!! Han har alltid en unnskyldning for alt. Han er en stor rotekopp!! - Han setter alle kompisene mine foran meg, Hvis en av de ringer,så slipper han alt han har i hendene og løper hjem til de med en gang. Da kan han bli borte i flere timer. hele natten å gjerne. Jeg ringer å spør om han kommer snart. Da sier han "jeg kommer nå snart" Selv om han sier det, så kan det går flere timer til før han kommer. - Han tar amfetamin og piller bak ryggen min. Han sier han skal slutte men det skjer jo aldri. Jeg sier han bør komme seg inn å et avrusningssenter, men han nekter. Jeg er ikke dum. Jeg både ser og hører når han har tatt noe, men han nekter alltid for det. " nei jeg er ikke rusa altså" Når han er rusa blir han helt fjern og slem med meg. Glefser til meg helt uten grunn og jeg gir meg skylda for alt. Kaller meg for en sinnsyk hore. Han angklager meg for å være utro, prøver meg på kompisene hans, drar på byen bak ryggen hans, mishandler han osv. Ingen ting av dette er sant. Jeg vet det er rusen som snakker, men det er tøft. Jeg går til psykolog men han blir sur hvis jeg snakker om han. Jeg må ut med 600 kr imånden også skal jeg ikke få kunne snakke om mine problemer?! Da kan jeg bare la hver å gå til psykolog. Han mener også hun ikke vet hva hun snakker. Han vet jo best Han nekter å gå i parterapi., Han skylder meg 10 000 og det har han gjørt siden i sommer.Jeg har ikke fått en kr selv om han lover jeg skal få pengene da og da. Ingen ting skjer. Til tross for alt dette, så er jeg veldig glad i han og vi har tider hvor vi har det kjempe bra og da skjønner jeg hvorfor jeg ble forelsket i han for 3 år siden. Jeg vil bare at dette skal funke, men det blir bare verre og verre . Bør jeg bare slå opp? Anonym poster: ec03b696508d57c7aa708657ff47ba3d du bør slå opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå