Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Samboeren innklyderer med i alt! Men alikevell er jeg aldri den første til å få vita ting av han, bla jobb situasjoner! Han sender meldinger til meg og forteller om et kaos eller noe drama men ikke noe mer, å skal fortelle når jeg kommer hjem! Men da får jeg vite om alt når han snakker med andre i tlfen, feks venner familie eller kolegaer, å den første han ringer på vei hjem er ei dame som er hans kolega men ikke har vert der på nermere et år! Å jeg får vite "problemene" når jeg hører de to snakke sammen eller med andre! Så jeg vet jo alt da allerede men da snakker han ikke til meg! Han vil jeg skal vite alt men blir alltid den siste som får vita og på en måte jeg ikke liker! Hvordan bør jeg tolke ellervurdere dette? Eller er heg bare helt tullete som tenker slik? Dette kan også hende med andre situasjoner også, utenom jobb..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var merkelig at hans nærmeste fortrolige er en kvinnelig kollega, og ikke deg som er kjæresten. Hadde ikke likt det, og hadde begynt å lure på hvorfor han ikke så på det som naturlig at jeg var den han kom til først.

Hadde det kun handlet om snakk om drama på jobb, så ok greit, men ikke når det gjelder andre ting også.

Har du spurt han om hvorfor alle andre får vite ting før deg? Hva sier han til dette selv?

Anonym poster: 953fad3e483e9f9a31dd90e3b1865ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...