AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Vurderer laserbehandling på hud. For oppstramming bla. Ser de kan ta under øyne også. De kan kombinere med fillere. Grunnen til at jeg ikke tenker kirurgi, er at jeg må reie langt,og bli borte. Leser litt på sidene, og ser da lovende ut. De to jeg sammenligner, så er det lege som driver og er på klinikken. Har du sett resultater av noen som har gjort det? Vurderte sterkt kirurgi under øyne, men så leser jeg at man kan være hoven og farget i to uker. Jeg har ikke en jobb jeg kan gå rundt slik Anonym poster: 583aa40124e491a2d2b01f9d897420da
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har tatt Co2 laser under øynene:) Jeg gjorde det hos Dr. Langeland hos Hudklinikken for ca 5 år siden. Resultatet ble utrolig bra! Den første dagen var jeg ganske rød på huden. Den neste dagen ble huden helt mørkebrun, og den tredje dagen begynte jeg å skifte hud. Den fjerde dagen var den friske nye huden litt lyserosa, og jeg var glatt som en barnerumpe. Jeg gjorde det på en fredag morgen, og kunne i teorien ha gått på jobb på mandag. Jeg valgte å ta en dag ekstra fri, siden jeg ikke hadde lyst til å dekke til den nye fine huden med make up. Viktig å smøre huden rundt øynene hele tiden (også på natten) helt til du har flasset ferdig. Nå fem år etter, er huden fremdeles veldig fin, men jeg forebygger med litt botox:) Anonym poster: db63bbdb078875afc1faf85fe15e7115
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har tatt Co2 laser under øynene:) Jeg gjorde det hos Dr. Langeland hos Hudklinikken for ca 5 år siden. Resultatet ble utrolig bra! Den første dagen var jeg ganske rød på huden. Den neste dagen ble huden helt mørkebrun, og den tredje dagen begynte jeg å skifte hud. Den fjerde dagen var den friske nye huden litt lyserosa, og jeg var glatt som en barnerumpe. Jeg gjorde det på en fredag morgen, og kunne i teorien ha gått på jobb på mandag. Jeg valgte å ta en dag ekstra fri, siden jeg ikke hadde lyst til å dekke til den nye fine huden med make up. Viktig å smøre huden rundt øynene hele tiden (også på natten) helt til du har flasset ferdig. Nå fem år etter, er huden fremdeles veldig fin, men jeg forebygger med litt botox:) Anonym poster: db63bbdb078875afc1faf85fe15e7115 Intr. Var du ung eller godt voksen som jeg kaller det? Jeg har for mye hud, fett og er posete. Du vet det streket du får i tilegg. Kommer vel med alderen. Kan jeg unngå kniv, så er jeg villig til å prøve laser. kalles den bare Co2 laser? Ser de har ulike navn på div. lasere. Takk for svar. Anonym poster: 583aa40124e491a2d2b01f9d897420da
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Jeg var 37 år. Er slank med tynn, sart nordisk hud. Jeg hadde ikke noe ekstra fett eller heng, men mange fine rynker under øynene. Disse er borte! Det kan høre ut som om du vil få et bedre resultat med kirurgi. Da vil de kunne fjerne litt av "fettposene" som kan samle seg i huden under øynene,, samt stramme opp evt heng. Jeg ville kostet på meg en konsultasjon med en god plastisk kirurg, eller hos en god hudlege. Det jeg kan si er at hvis du velger å gå for laser, vil jeg virkelig anbefale Dr. Langeland. Han er garantert den beste hudlegen i Norge! Jeg hadde aldri turt å la noen andre "fikse" på huden min. Fraxel laser er en type CO2 laser. Anonym poster: db63bbdb078875afc1faf85fe15e7115
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Trodde det stod laser-bh i tittelen. Hehe Anonym poster: 731797d93c25b1be5f09bc4ea00ce5d0
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Jeg var 37 år. Er slank med tynn, sart nordisk hud. Jeg hadde ikke noe ekstra fett eller heng, men mange fine rynker under øynene. Disse er borte! Det kan høre ut som om du vil få et bedre resultat med kirurgi. Da vil de kunne fjerne litt av "fettposene" som kan samle seg i huden under øynene,, samt stramme opp evt heng. Jeg ville kostet på meg en konsultasjon med en god plastisk kirurg, eller hos en god hudlege. Det jeg kan si er at hvis du velger å gå for laser, vil jeg virkelig anbefale Dr. Langeland. Han er garantert den beste hudlegen i Norge! Jeg hadde aldri turt å la noen andre "fikse" på huden min. Fraxel laser er en type CO2 laser. Anonym poster: db63bbdb078875afc1faf85fe15e7115 takk for info Anonym poster: 583aa40124e491a2d2b01f9d897420da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå