T.L. Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei :-) Jeg har aldri vært i bryllup før, og i juni skal jeg og samboeren min i bryllup til et vennepar av oss. Hvor mye pleier man å gi? Vi har ikke særlig god råd.. Håper på svar fra dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har pleid å gi for ca 500 kr fra oss begge, vi har heller ikke særlig god råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi kjøpte to bilder(serie) til 400kr sist jeg var i venners bryllup. Men så brukte jeg vel ca 700kr på å reise dit også så det ble bare jeg som dro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.L. Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2004 :-) Takk skal dere ha :-) Det kan vi overleve. vi har lang reise dit også + hotell, så det går en del penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Synes ca 500 høres veldig normalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå