Mjurf Skrevet 28. februar 2002 #1 Del Skrevet 28. februar 2002 Heisann Jeg skal gifte meg og trenger ideer til bordkort. Vi gifter oss i bunad. Farge dyp rød. smil fra augustbrud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 -Runde, litt flate stener. Mal på en enkel blomst (prestekrage el.) og skriv på navnet . Det samme eller lignende kan gjøres med skjell, blader, treskiver, glass, telysholdere, osv, osv. -Kjøp sånn tøypenn som lager 3D-effekt (Dylon har sånn -sånn som man brukte på t-skjorter på 80-tallet) og skriv navnet på servietten. -Bruk et enkelt rosemalingmønster, tegn av på duken, fyll inn med tekstilfarge og skriv navnet ved siden av. -Lag navneskilt av stivt papir og ståltråd, og stikk det nedi en miniblomsterpotte, leire el. formet som xxx, oasiskube med blomster (tett i tett så ikke stilken vises), forretten, osv osv. -Hvis dere ikke er så mange kan dere lage en sang el. som går på hvem som sitter hvor. (Brudeparet sitter der og der, og hr og fru Fransen sitter på enden av det bordet som Gunnar sitter ved osv ett eller annet tra-la) -Serviettringer med navn på -Små skilt som henges på stolryggen Men, personlig så synes jeg de helt enkle tradisjonelle i stivt papir er finest. de kan jo pyntes opp med en sløyfe, et blad, en liten blomst eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjurf Skrevet 4. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Tusen, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå