AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Har snakket med en person fra nettet en periode, og vi har pratet på at vi burde treffes en dag. Vi bor i samme by, og hun virker hyggelig. Vi har snakket på å treffes for et par uker siden, men det ble ikke noe av, siden jeg skulle på en ting den ene uken, og hun skulle reise den andre uken, og siden hørte jeg ikke noe fra henne før i går. Nå har jeg fått mailadressen, men problemet mitt er at jeg er så redd for å drite meg ut, og at hun blir skuffet over at det er meg. Det holder meg igjen på en måte. Er det noe å være redd for, eller skal jeg sende henne en mail? Anonym poster: 56560d03fca935fb5c6e08c81913a22e
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Viss du er redd for å drite deg ut så gjør du det også. Du må lære deg å slutte å like damer du snakker på nett med. Det er et handicap. Det går ikke ann å drite seg ut for damer du driter i og er deg selv rundt egentlig. Møtt to stykker på nett og havna i senga samme kveld. Men første gang jeg var dum og sjenert som deg fordi jeg likte hu gikk det jo til helvete. Seltillit har du rundt damer som er urelevante for deg. Hu er bare ei dame, repeter det, fake it til u make it
Miller Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Har snakket med en person fra nettet en periode, og vi har pratet på at vi burde treffes en dag. Vi bor i samme by, og hun virker hyggelig. Vi har snakket på å treffes for et par uker siden, men det ble ikke noe av, siden jeg skulle på en ting den ene uken, og hun skulle reise den andre uken, og siden hørte jeg ikke noe fra henne før i går. Nå har jeg fått mailadressen, men problemet mitt er at jeg er så redd for å drite meg ut, og at hun blir skuffet over at det er meg. Det holder meg igjen på en måte. Er det noe å være redd for, eller skal jeg sende henne en mail? Anonym poster: 56560d03fca935fb5c6e08c81913a22e Send henne en mail! Blir du avvist, så blir du avvist. Det er noe vi alle opplever noen ganger før vi finner den store kjærligheten Den som intet våger, intet vinner.
-Jiinxs- Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Synes Sheldon forklarer situasjonen "din" meget bra, om du klarer å se likhetene Du er 'Erwing Schrödinger' og katten er dama. Noe i den duren.... Det hørtes mye mer logisk ut i hodet mitt :/ Anyway... Selv så synes jeg at når du først finner en du liker, så slå til og ikke se deg tilbake. Du har jo hørt "better to have loved and lost than never to have loved at all" http://www.phrases.org.uk/meanings/62650.html
misscandy Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Møtte samboeren min via nett! :-) Jeg gjorde det også :D 2
Catgirl Skrevet 19. mars 2013 #7 Skrevet 19. mars 2013 Møtte kjæresten min på match.com faktisk Han tok kontakt og skrev en lang email om seg selv. Det var klaff med en gang mellom oss. Vi chattet på nettet og sms i noen dager før vi bestemte oss for å snakke på skype. Syns det var mest skummelt av alt å chatte på skype, fordi vi hadde så god nett kontakt og var veldig redd å bli skuffet eller at det ikke var noe ordentlig kjemi. Men det gikk også bra. 1,5 uke etter vi først begynte å ha kontakt kom han fra Nederland til Norge for å treffe meg og nå har vi vært sammen i snart 2 år Jeg syns du skal ta kontakt. Du har jo tross alt ingenting å tape. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #8 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har møtt en person en eneste gang, og det var ekstremt kleint. Han hadde egentlig gitt uttrykk for at han var en annen enn han var. Typisk ekstremt gamle bilder, skrytt på seg det ene og det andre. I tillegg var han temmelig innpåsliten og sluttet ikke å kontakte meg etter at jeg sa klart i fra. Årsaken var nemlig at han hadde holdt på med ei annen kvelden før, han ville nok teste oss begge. Kvier meg veldig for å møte noen igjen. Anonym poster: 3d04a004d35ff1215e8db436beb2d5a5
Rainbow Skrevet 19. mars 2013 #9 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har møtt veldig mange over nett. Flere venner som er alt fra gode og nære til mer perifere i dag. Har også møtt absolutt alle jeg noengang har datet på nett (ikke lett som femidame uten gaydar å møte noen i andre sammenhenger - jeg tror alle er hetero og de tror det om meg også). Samboeren min møtte jeg også på nett. Har sjelden opplevd klein stemning, egentlig. Det har jo vært folk jeg ikke har hatt kjemi med, men jeg klarer da alltids å prate med folk likevel. Syns du skal hoppe i det. Det aller verste som kan skje er at dere føler det ikke funker å være venner, at dere er for forskjellig eller noe sånt, da har dere i alle fall prøvd! 1
Gjest Linaria Skrevet 20. mars 2013 #10 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har møtt veldig mange over nett. Noen av møtene var litt kleine og der endte det ikke med noe med. Noen datet jeg en stund, andre ble jeg veldig god venn med. Man kan aldri helt forutse hvordan det vil gå, men det er i hvert fall sikkert at ingenting vil skje mellom dere om dere aldri møtes.... Og hva har du egentlig å tape? Kommer hun til å fortelle hele byen om det dersom du driter deg ut, slik at du aldri vil få dame igjen? Neppe. Du blir bare en erfaring rikere.
Gjest Tirkes Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har møtt flere, opptil hele vennegjenger i slengen. Det har begrenset seg til vennskapelige forhold de siste ti årene, som burde gjøre det mindre nervøst, men selv når jeg skal møte en venninne eller venn som jeg har platonisk forhold til, så er det skikkelig sommerfugler på gang. Jeg tror det er fordi jeg skal møte en person jeg liker og setter pris på for aller første gang, og jeg skal gjøre et førsteinntrykk på en person hvis mening betyr mye for meg. Så da blir jeg redd for å drite på draget. Men det går alltid bra. Smil og senk skuldrene. Jeg skal møte noen for første gang nå i påsken også, som jeg har snakket og spilt med siden.. Oj. 2007! 1
Wildy Skrevet 20. mars 2013 #12 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har møtt mange fra nett, men da som venner. Det har vært folk jeg har pratet med på ulike fora, mye hobbyrelatert. Har alltid vært litt spennende, noen ganger har det vært litt merkelig ( ok, sær hobby kan også gi fare for å møte sære folk), men alt i alt, hyggelig. De aller,aller fleste har jeg fortsatt kontakt med på en eller annen måte. Hva er det verste som kan skje?
Gjest Funky Punk Skrevet 20. mars 2013 #13 Skrevet 20. mars 2013 Møtte min ex gjennom irc, møtte min aller beste venn gjennom et forum, møtte min mann gjennom mmorpg
Gjest gjest Skrevet 20. mars 2013 #14 Skrevet 20. mars 2013 hei. har møtt 3 stk fra nettet. hadde en god tone med alle, men det ble ikke noe mer med 2 av dem.den ene har jeg vært sammen med i over 1 år og har det helt fantastisk
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2013 #15 Skrevet 20. mars 2013 Jeg sier bare Go for it Jeg møtte min første kjærlighet på nettby, back in the days når vi var 16. Vi var sammen i 5 år og fikk en unge Etter det ble slutt traff jeg sikkert 5 stk fra nettet, det går alltid veldig bra
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #16 Skrevet 20. mars 2013 Møtte samboeren min på match.com Men det er mange mennesker på nettet som definitivt ikke er verdt å møte, så bare å være forsiktig Anonym poster: bf31e8bfd670377a0c7824e073eb7621
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #17 Skrevet 20. mars 2013 Hvor lenge snakket dere på nettet før dere møttes, og hvor møttes dere? Anonym poster: 7399aee344629a017c6083a3e3c19b29
JustLittleMe Skrevet 20. mars 2013 #18 Skrevet 20. mars 2013 Har en kompis jeg traff på nettet for ca 9 år siden, og han en jeg forsatt snakker med kun på facebook. "møttes" på nettet for ca 10 år siden. Og det første "daten" men min nåværende kjæreste ble planlagt på facebook. Men vi hadde truffet hverandre tidligere gjennom felles venner.Bare aldri hvert aleine
boks Skrevet 20. mars 2013 #19 Skrevet 20. mars 2013 Møtte samboeren på nettet, det er over 6 år siden! Vi snakket sammen en stund før vi bestemte oss for å møtes. Vi gikk på kino etterfulgt av en bytur med noen venner av han. Kjempefin kveld! Syns du skal hoppe i det. Vi er "alle" redd for å drite oss ut eller bli avvist, men hvis man skal la seg styre av det hele livet kan man jo egentlig bare gi opp alt! Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #20 Skrevet 20. mars 2013 Jepp og vi er gift i dag. Anonym poster: bfaed558aa0f48bc74a9d4f4bfcb0647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå