Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom som eneste singel dame på en innflyttingsfest. Det kom en mannlig gjest som jeg la merke til med en gang han kom inn i lokalet, og jeg hadde en artig samtale med han utedørs rundt et bål. Da vi gikk inn, spurte jeg vertinnen om han var singel, og hun svarte nei. Han hadde tydeligvis spurt verten om det samme. Da startet startsskuddet for masse flørting, og det var han som var den aktive, alltid oppsøkte meg og ville danse med meg. Endte selvfølgelig opp på nachspiel i en sofa og klining, men heldigvis ikke noe mer. Jeg forsvant før han "våknet". Vi sov å ulike steder i det huset der innflyttingsfesten hadde vært..

Han var kjekk og jeg ble sjarmert. Han sliter visstnok veldig med sexlivet i det forholdet han er i, og har to barn.

Klarer ikke å glemme han, men vet at jeg bør!!!!

Ingen ting å gjøre med det er det? Har tenkt på et lite "poke" på FB, men vet sånt gjør man ikke.

Gjerne kommentarer fra menn:)

Anonym poster: 790f560847e9ba416541eb0feebee9cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han ville helt klart noe mer...Det kjentes under dansen for å si det sånn...

Skrevet

Og hva er det du egentlig spør om TS?

Om det er ok å hoppe til køys med han (ons)?

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna til han evt blir singel. Det er barn inne i bildet og. Og dårlig sexliv? Verdens dårligste og mest brukte unnskyldning. Djises, egoistiske mennesker..

Anonym poster: d18c6afb142c52e3232fd7502afaa686

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei..Om det er lov til å ta kontakt. eller om han kun var ute etter få en ONS. Sa også at samboerskapet snart var en saga blott, men det var sikkert bare en strategi for å få meg til sengs..

AnonymBruker
Skrevet

Han sa ingenting om sexlivet og at de slet, til meg.Bare at det var store problemer..

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at han har kjæreste, er samboer og har to barn med denne kvinnen, har du lyst til å bli stille opp for ham under lakenet mens han "sliter" i forholdet, så be my quest.

Det sier mye om deg og moralen din, TS.

Anonym poster: 0e6eaf3dbd232c8b107df7d9c0cd2154

AnonymBruker
Skrevet

Takk for ærlig innlegg. Det var en grunn til at det ikke skjedde noe også sant?:) Jeg ville ikke "stille opp for han..." Men ble bare så fasinert!!

Gjest Elseby13
Skrevet

Nei, styr unna. Dette kommer det ingenting godt ut av. Finn deg en som er singel.

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Hei!

Ei venninne av meg var på fest og traff på en slik type for en stund siden. Han var gift og hadde 2 barn.

Ekteskapet var på bunn, det var snart over bla, bla osv.

Den sommeren hadde han pusset opp hytta, og skulle vise bilder av dette vidunderet av et oppussningsprosjekt med bilder som han hadde tatt med mobilen....

Venninnen min fikk se mer enn som så.... Han hadde tydeligvis glemt at han hadde tatt noen koselige kline bilder sammen med kona på hytta.. :balltre:

Han ble både rød og hvit om en annen.... :flau:

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet

Han sliter visstnok veldig med sexlivet i det forholdet han er i, og har to barn.

Ha ha ha ha ah aha ha ha ha ha ha :)

Ja, det er EN av tingene slike menn sier for å få seg litt på siden.

Skal jeg skrive en liste over andre ting menn pleier å si også?

Anonym poster: 42a2481bd3e0e3914a787e7b8371fd41

AnonymBruker
Skrevet

Takk for ærlig innlegg. Det var en grunn til at det ikke skjedde noe også sant? :) Jeg ville ikke "stille opp for han..." Men ble bare så fasinert!!

Ja, superegoister og løgnere har ofte en egen fascinerende karisma :)

Anonym poster: 42a2481bd3e0e3914a787e7b8371fd41

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er fullt lov.

Det er lov og prøve å ødelegge et forhold fordi du møtte en mann, en gang. Fullt lov. Det er også lov og være en løs dretkjerring, noe du er. Fullt lov.

Anonym poster: ca9ac5f2cdb9a75f96eef6001cd617d0

Skrevet

Han sliter visstnok veldig med sexlivet i det forholdet han er i, og har to barn.

Man må jo slite litt for å lage to barn.

Ikke mye.

Litt.

Noen får problemer med sexlivet på hjemmebane, fordi konene blir sure pga av deres sexliv på bortebane. Hvis du klarer å stjele gubben, og få han i hus, så må du huske på å ikke bli sur på han hver gang han har vært borte og knullet andre. Det er nemlig avtennende, og kan medføre slappere ereksjon. Kort sagt: Problemer med sexlivet på hjemmebane.

AnonymBruker
Skrevet

Du ser jo fra tråder på forumet om damer som er elskerinnen og mannen mater henne med akkurat de samme løgnene som du fikk. Det er jo ikke måte på hvor forferdelig forhold de har alle sammen og at de skal gjøre det slutt med samboeren. Men det skjer jo nesten aldri.

Anonym poster: 8b8b7b44c9a05d4a75a8b3f12d371339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...