Arwen Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi kommer sansynligvis til å bruke your song. Spørsmålet er bare hvilken versjon vi skal bruke. Sitter igjen med tre versjoner. Elthon John sin (selvsagt), versjonen fra Moulin Rouge og en hvor Ronan Keating synger. Hvilken ville du valg? Og hvorfor? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Ikke Ronan Keating for min del, for jeg liker ham ikke. Synes Moulin Rouge-versjonen er om mulig enda mer romantisk og personlig enn Elton John sin originale, så jeg tror jeg ville gått for den. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Det som jeg har tenkt er: Elthon John - liker ikke stemmen til EJ egentlig jeg Ronan Keating - kjedelig, men starter med en gang Moulin Rouge versjonen - Romantisk og veldig "stor" på slutten, men starter litt tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Moulin Rouge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Tror jeg har hørt bare EJ jeg..... Og den er jo veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg syns liksom den sangen er Elton John jeg da....men, det er meg :-) Kanskje litt dumt å velge en versjon som kommer i gang sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg syns liksom den sangen er Elton John jeg da....men, det er meg :-) Helt enig - og det er en nydelig sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg skulle ønske Moulin Rouge versjonen kom litt raskere i gang. Har hørt gjennom alle versjonene hundre ganger nå og den er helt klart mest romantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Uten tvil Moulin Rouge versjonen. Så filmen (igjen) senest i går og får like mye gåsehud hver gang jeg hører den sangen. den er super-romantisk :hjerter2: Men selvfølelig..Elton John er også en fantastisk sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå