Strixvaria Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Hei! Jeg fant ut her forleden at man visstnok skal kjøre oppdateringer på smarttelefoner (jada, tekniske greier er virkelig ikke mitt ekspertiseområde), og siden min Samsung Galaxy SII snart er 3 år gammel, så sier det seg selv at det sannsynligvis var en god del oppdateringer som har stått i kø.. Ehe. Så, anyways, jeg fikk kjørt en 4-5 oppdateringer, men så sa det stopp. Feilmeldingen sier noe med firmware som ikke fungerer eller noe, og at jeg må koble til Kies, men det har jeg prøvd, og får det ikke til - så samma kan det være. Det som imidlertid er litt verre, er at etter at jeg kjørte den siste oppdateringen, ble kameraappen borte! Jeg finner den ikke igjen i systemet, det kommer ikke opp noe når jeg søker inne på telefonen - så jeg er i grunn litt fortvila og ikke minst totalt forvirra. Er det i det hele tatt noe jeg kan gjøre for å få tilbake kameraet mitt (dvs., kameraet sitter jo fortsatt innebygd i telefonen, men telefonen har liksom glemt at den har et, på en måte, tror jeg), eller er det bare å innse at det beste er å kjøpe en ny telefon? Muligheten til å bruke mobilt nettverk ble også borte under oppdateringen, men til min store overraskelse fungerte det igjen i går kveld, så da kom det kanskje tilbake da, eller noe - jeg er litt mer skeptisk til hva som skjer når det forsvinner for godt; hvordan skal jeg sjekke buss- og banetider osv. da?
-Jiinxs- Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Har du prøvd å tilbakestille til fabrikatinnstillingene? Har ikke mobilen din en fysisk knapp for kamera? Det er jo også mulig å laste ned en ny app for kamera ditt. Endret 19. mars 2013 av -Leon-
Strixvaria Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2013 Har du prøvd å tilbakestille til fabrikatinnstillingene? Har ikke mobilen din en fysisk knapp for kamera? Det er jo også mulig å laste ned en ny app for kamera ditt. Neei, har ikke prøvd å tilbakestille. Kanskje jeg skulle gi det et forsøk.. Men får se om jeg får til ny app først, vil helst ikke wipe den om det ikke er heeelt nødvendig. Takk for tips!
-Jiinxs- Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Neei, har ikke prøvd å tilbakestille. Kanskje jeg skulle gi det et forsøk.. Men får se om jeg får til ny app først, vil helst ikke wipe den om det ikke er heeelt nødvendig. Takk for tips! Det er nå hvertfall noe jeg hadde prøvd ut før man gikk til kjøp av en ny mobil. Verd et forsøk hvertfall, lykke til =)
Strixvaria Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2013 Det er nå hvertfall noe jeg hadde prøvd ut før man gikk til kjøp av en ny mobil. Verd et forsøk hvertfall, lykke til =) Det var jo mange kameraapper til og med, så nå har jeg et fungerende kamera igjen, wohooo! Tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå