AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Jeg er fast leser av Stella, og synes til nå at bladet har vært bra! I tillegg er jeg en av de som "liker" Gimle Økologiske Parfymeri på facebook. Det som overrasker meg, er hvordan skjønnhetskåringen, som blir presentert i den siste utgaven, gjennomføres. I juryen sitter nemlig eier av Gimle Økologiske Parfymeri. Jeg synes det da er litt rart når jeg leser på deres facebook-side at: "Vi er så stolte" med påfølgende bilde som viser at de har vunnet hele tre (3 )priser i Stella's skjønnhetskåring. Produktene de har vunnet pris for, er produkter som kun de fører i Norge. Jeg vet ikke om de har så god grunn til å være "stolte" av å vinne, når det er nettopp de som har sittet å bestemt hvilke produkter som skal vinne! Er ikke dette litt korrupt??? Nei Stella, her misbruker dere tilliten til oss lesere!!! Anonym poster: dcf1766dab17c59b6cf0708840d77cf1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Det er dette som under kapitalismen kalles for "objektiv journalisme". Å la seg styre av pengene, av å få inntekter, er viktigere enn å være ærlig, redelig, ha ordnede forhold. Anonym poster: 76678ed6101784d54dca4cdb5b281d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå