karolinn Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Jeg er på utkikk etter kubbelys som går på batteri, men som ser ut som ekte lys når de er slått på. Vet at de finnes på biltema/plantasjen, men syns ikke disse ser ekte ut verken utenpå eller lyset i de. Jeg vet derimot om noen fra noen som heter partylite.no. Disse ser veldig ekte ut, laget av talg og lyset er realistisk.. Disse er ganske dyre, og man må jo kontakte en selger/ha et party for å få tak i dem. Noen som vet om andre som har noen lys som er fine?
Kamikatze Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Har vært mest opptatt av å finne noen som "brenner" naturtro. Fins mange rimelige telysutgaver som gjør det, men jeg husker ikke lenger hvor jeg kjøpte mine. Brenner kubbelyset litt ned. Deretter setter jeg et telys på det, som får smelte seg veg, og tar siste finishen med kniv. For å unngå dyre spesialbatterier, borer jeg ut litt med trebor, og bruker to vanlige billige penlightbatterier (heter også AA eller R6). De varer evig. Synes ekte kubbelys blir mest naturtro. Skal lage av "dryppende" lys seinere en gang. Må bare brenne kubbelys i trekk en dag først. 1
Wonders Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Jeg lurer på det samme. Jeg har ennå ikke sett noen som lyser nok. De lyser bare om det er bék-mørkt i resten av rommet. Skulle tro det var flere land som hadde dette da det er for varmt for vanlige lys. Var i Dhoa i Qatar hos venner/familie og de ba om at vi tok med tykke lange lys, da alt annet bare smelter om man ikke har trekkt for gardinene. Kanskje de ikke er spesiellt opptatt av vokslys i det hele tatt, for det er så vanskelig å få tak i. 2
-hild Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Jeg kjøpte led lys fra party lite til svigermor til jul, de ser ganske naturtro ut. De koster en del mer enn de man finner på plantasjen, men jeg synes faktisk at de var verdt pengene. Litt usikker på om jeg har lov til å linke (jeg selger dem ikke), men regner med at du finner frem om til dem på nett om du ønsker å se. 1
Gjest Badabing Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Vi har fra Partylite på jobben slik at vi ikke trenger å passe på dem. Hadde ikke akkurat party, tror en eller annen bare kontaktet en som selger, så hun tok det med på den neste bestillingen. De kaster jo nesten varene sine etter deg, så det skal ikke bli så vanskelig. De fra Partylite er de eneste jeg har sett som ser ekte ut i alle fall. Vi har røde og hvite, men de hvite ser mer gule ut når de "brenner". De synes ikke særlig godt når det er lyst, men de er fine om vinteren når det mørkner tidligere. 1
Gjest TheCure Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Anbefaler absolutt kubbelysene fra Jula De har en varm og naturlig glød og "blafrer". 1
iingvild Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 http://www.multitrend.no/Batteridrevne-vokslys-rainbow-2stk-GADGET/cat-p/c100123/p4377320 Jeg har hatt disse siden jul. Er fornøyd. :-) 1
Rotemor Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 http://butikk.klikk.no/epages/klikkbutikk.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/klikkstore/Products/2935/SubProducts/2935-1 Sånn du mener? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Disse LED-kubbelysene ser helt ekte ut. Med flamme som blafrer. Laget av parafin så de kjennes ekte ut også. http://www.interioret-as.no/products/led-lys-s Anonymous poster hash: e6737...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå