Blåklokke Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Mange, meg selv inklusive, ergrer seg over alt fra "ahh, livet er herlig og jeg er kjempelykkelig" til bilde av det siste brødet de bakte. Hater også all verdens banale dikt og annet ferdiglaget kliss som blir delt i det evinnelige. Men hva slags statuser liker dere egentlig?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Jeg liker statuser om katter. Også liker jeg de som deler gode eller morsomme saker (ikke av typen hjerteklem eller visdomsord på tacky bilder). Anonym poster: 4d4bb0612bd9f222d9f437e5cabfa33e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Liker statuser med stor dose selvironi. Eller de som poster noe oppriktig positivt en sjelden gang - f.eks noen som lenge har slitt med å finne jobb endelig har fått jobb osv. Anonym poster: b16a6a71ba2f859e71be2df103bab3c0
Karenina Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Jeg liker morsomme statuser, gjerne med selvironi eller humoristisk undertone Og hvor det har skjedd noe viktig/stort, som hvis noen er gravide, kjøpt hus, etc, det er koselig. Ellers har jeg ikke mye til overs for skrytestatuser, poengløse statuser á la "Tid for jobb!" Etc.
FantasDick Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Jeg liker sjeldent statuser, men det går som regel i morsomme bilder og/eller selvskrevet tekst, fått jobb/er gravid/har kjøpt hus-statuser og noen ganger pene bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå