Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Kva sånn ca kostar kjolane frå Rembo styling? Dei var utruleg fine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. mars 2004 #2 Del Skrevet 30. mars 2004 Har aldri hørt om Rembo styling... Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 30. mars 2004 #3 Del Skrevet 30. mars 2004 Hjemmesiden til Rembo Styling og her er en annen god link til både 2003 og 2004 kolleksjonen, samt selskapskjoler. MYE lekkert for oss som ikke vil være prinsesse på bryllupsdagen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. mars 2004 #4 Del Skrevet 30. mars 2004 Åja... Sikkert derfor jeg ikke har sett noe til dem, jeg vil være prinsesse, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 30. mars 2004 #5 Del Skrevet 30. mars 2004 Wow! Tøffe! 8) Skal også være prinsesse, og har kjolen under kontroll forlengst, men de var fine! Har dessverre aldri hørt om Rembo før, så kan nok ikke hjelpe jeg, sikkert noen av de litt mer erfarne som kan opplyse oss når de våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 30. mars 2004 #6 Del Skrevet 30. mars 2004 http://www.cleopatra.no/html/belgiske_kjoler.html de har ihvertfall. Pluss at Brudekjolen i Oslo har dette merket. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå