Gjest Hilde Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Er det noen som har opplevd utroskap i forholdet, og klarte dere å redde forholdet etterpå ?? Blir mye ødelagt?? Klarer man å gjenskape tilliten ? Og er det forskjell på en gang og det å bryte ut og komme tilbake ? Mannen min var utro etter 13 år og flytta inn til elskerinnen, men nå vil han tilbake...Men bor ennå hos henne.Er løpe tkjørt, hva mener folk her inne ??
Gjest Kine Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Hvis du i det hele tatt er glad i deg selv, så ja, løpet er kjørt. Hvis han så inderlig vil tilbake til deg, så burde du sjekke om han er så glad i deg som han påstår. Hvis ikke, er du snart alene igjen. Be ham flytte for seg selv. Dere kan treffes og bli kjent igjen, men sex bør du vente med. Han må tåle å være uten daglig samboer. Hvis dette ikke er aktuelt, så er dette en mann du ikke bør satse på. Da er han en mann som egentlig ikke vet hva kjærlighet er, bare tenker på egne behov. Sett makt bak kravene din. Tipper jeg vet hva utkommet blir....
Suss81 Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Antageligvis så er han kastet ut av den nye damen og trenger ett nytt sted å bo pronto 3
frøkna Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Har han sagt til elskerinnen sin at han vil tilbake til deg, og hun lar han allikevel bo der? Høres rart ut.. Prøver han å ha en fot i begge havner da kanskje, og går tilbake til deg om du lar han, men om du ikke tar han tilbake tar han til takke med elskerinnen? Høres ut som en fyr som bør lære å stå på egne ben! 1
juni Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Han BOR der ennå??? Fant kanskje ut at du ikke var så verst likevel, så da vil han flytte tilbake? Hva??? Dette hadde jeg aldri klart! Men mindre han bor lenge for seg selv og dere finner tilbake til hverandre på ekte. Ikke fordi han synes det var bedre å bo med deg enn med henne, men fordi han velger DEG av alle kvinner i verden! Han må søren meg bevise at han er mann først. Greit nok at han dreit seg ut, det KAN tilgis, men da må han bevise hva han er laget av først! Lykke til! 1
-Jiinxs- Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Er det noen som har opplevd utroskap i forholdet, og klarte dere å redde forholdet etterpå ?? Blir mye ødelagt?? Klarer man å gjenskape tilliten ? Og er det forskjell på en gang og det å bryte ut og komme tilbake ? Mannen min var utro etter 13 år og flytta inn til elskerinnen, men nå vil han tilbake...Men bor ennå hos henne.Er løpe tkjørt, hva mener folk her inne ?? Løpet er vel kjørt for HAN. Men slik du skriver så får jeg på følelsen at du vil ta han tilbake, noe som høres helt sprøtt og hjernedødt ut. 1
Gjest Hilde Skrevet 19. mars 2013 #7 Skrevet 19. mars 2013 Løpet er vel kjørt for HAN. Men slik du skriver så får jeg på følelsen at du vil ta han tilbake, noe som høres helt sprøtt og hjernedødt ut. Jeg er absolutt ikke hjernedød, hvis du har fått den oppfatningen. Her er det snakk om å lufte tanker og meninger, syns det er greit å få andres mening og erfaring :-) Har ikke tatt noen beslutning, men uansett må han bo for seg selv ei stund, så får vi ta det derfra. Men, jeg er ikke så sikker på at jeg vil ha han tilbake heller.. altfor mye er ødelagt..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #8 Skrevet 19. mars 2013 Ja, kjæresten min gjennom syv år var utro på fylla, og jeg valgte å fortsette forholdet. Det er det beste valget jeg noen gang har gjort. Men det er jo en helt annen sak, da han hadde en one night stand på fylla, og fortalte alt ved første anledning dagen etterpå. Det din mann har gjort, hadde jeg aldri kunnet tilgi.. Anonym poster: 4223a90e429c6e21bf234089de8b2396
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2013 #9 Skrevet 19. mars 2013 Ja, kjæresten min gjennom syv år var utro på fylla, og jeg valgte å fortsette forholdet. Det er det beste valget jeg noen gang har gjort. Men det er jo en helt annen sak, da han hadde en one night stand på fylla, og fortalte alt ved første anledning dagen etterpå. Det din mann har gjort, hadde jeg aldri kunnet tilgi.. Anonym poster: 4223a90e429c6e21bf234089de8b2396 DET DU SIER DA ER JO AT UTROSKAP ER GREIT I FYLLA ???
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #10 Skrevet 19. mars 2013 mannen din er jo liv redd for å bo alene når han bor hos elskerinna og vil hjem igjen til deg. og vil du ha en mann som er så dum at han flytter inn til ny dame med en gang noe er galt i deres forhold? du vet jo hva han vil gjøre neste gang dere får problemer Anonym poster: 1e0845246bc2466140bdf44a1def7861
Cristella Skrevet 19. mars 2013 #11 Skrevet 19. mars 2013 Han bor der ennå? Da lyser i alle fall mine varsellamper ildrødt! Nei, kjære ts, du er så utrolig mye mer verdt enn dette! Han har brutt tilliten din på verst tenkelig måte - han fortjener virkelig ikke en sjanse til! Kom deg videre og finn deg en mann som fortjener deg, du! 2
jita Skrevet 19. mars 2013 #12 Skrevet 19. mars 2013 jeg lurer mest på om elskerinna vet at han sier dette til deg?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #13 Skrevet 19. mars 2013 Jeg klarer bare ikke å forstå meg på kvinner som godtar ønsker å være mannens nummer to. Bli tygget på og spyttet ut gang på gang. Være noens reserveløsning, når plan A går i vasken. Er dette en slags fetisj på linje som BDSM eller noe? Anonym poster: c5484a7a0e84f083117c22aa70562cf7
-Jiinxs- Skrevet 19. mars 2013 #14 Skrevet 19. mars 2013 Jeg er absolutt ikke hjernedød, hvis du har fått den oppfatningen. Her er det snakk om å lufte tanker og meninger, syns det er greit å få andres mening og erfaring :-) Har ikke tatt noen beslutning, men uansett må han bo for seg selv ei stund, så får vi ta det derfra. Men, jeg er ikke så sikker på at jeg vil ha han tilbake heller.. altfor mye er ødelagt.. Var vel den kyniske delen av hjernen min som snakket. Godt å høre at du ikke har tatt noen beslutninger enda.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #15 Skrevet 19. mars 2013 Jeg klarer bare ikke å forstå meg på kvinner som godtar ønsker å være mannens nummer to. Bli tygget på og spyttet ut gang på gang. Være noens reserveløsning, når plan A går i vasken. Er dette en slags fetisj på linje som BDSM eller noe? Anonym poster: c5484a7a0e84f083117c22aa70562cf7 Det var da fælt som du skulle stemple alle damer her som nr 2 i dag da! Er du elskerinne sjøl eller, ettersom du tror det er de som er nr 1? Det er en grunn til at utro menn som oftest vil tilbake, og det er fordi at når nr 2 - elskerinnen - ikke lenger får til å fake en spennende person men viser seg å være like menneskelig som eksen, foretrekker han eksen. Da føler elskerinna seg ofte veldig dum, fordi hun skjønner at grunnen til at hun ble "valgt" ikke var at han hadde mer følelser for henne, men at det var hans måte å stikke av fra problemer han har med seg selv som har aktualisert seg i forholdet med eksen. Anonym poster: be855976ae441b667620806d359c35c6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #16 Skrevet 19. mars 2013 Det var da fælt som du skulle stemple alle damer her som nr 2 i dag da! Er du elskerinne sjøl eller, ettersom du tror det er de som er nr 1? Det er en grunn til at utro menn som oftest vil tilbake, og det er fordi at når nr 2 - elskerinnen - ikke lenger får til å fake en spennende person men viser seg å være like menneskelig som eksen, foretrekker han eksen. Da føler elskerinna seg ofte veldig dum, fordi hun skjønner at grunnen til at hun ble "valgt" ikke var at han hadde mer følelser for henne, men at det var hans måte å stikke av fra problemer han har med seg selv som har aktualisert seg i forholdet med eksen. Anonym poster: be855976ae441b667620806d359c35c6 Aldri om jeg ville vært noens elskerinne, så dårlig selvtillit har jeg ikke, at jeg tror at jeg ikke er verdig en egen mann som kun har øyne for meg Det er tydelig at du føler deg truffet, hvilken kategori hører så du til i, siden du tar deg så nær? men ærlig talt, hvis mannen din har en elskerinne så setter han ikke deg særlig høyt. Hvorfor svir det slik at en ukjent person på nettet (meg) sier sannheten? Truth hurts...? Det som burde svi er jo mannens oppførsel, merkelig prioritering. Men hvis det får deg til å føle deg bedre, så bare vær sint på meg Man er ikke en manns første prioritering når han har en annen på si, eller tror du virkelig det? Elskerinna er heller ikke nummer en så lenge han ikke går fra den andre nummer to til fordel for henne, men vanner gresset på begge sider. Kanskje er elskerinnen og kona på delt nummer to, men hadde en av de vært mannens nummer en hadde jo valget vært såre enkelt, hadde det ikke? Man går ikke bevisst bak ryggen på sin nummer en på denne måten. Har man det minste lille respekt for partneren så går man, FØR man innleder noe nytt forhold. Det at de kommer tilbake er vel gjerne det at kona står der med åpne armer og venter. Hvis døra er lukket, så kommer han jo ikke inn Anonym poster: c5484a7a0e84f083117c22aa70562cf7
Gjest Hilde Skrevet 19. mars 2013 #17 Skrevet 19. mars 2013 Vet ikke helt hvor du vil hen du siste her, Du snakker om nr 1 og nr 2, men det er ikke tema her. Saken er at han har vært utro OG flyttet inn hos henne, OG har ytret at han vil tilbake. Ønsker synspunkter på dette, ingen stempling på verken den ene eller andre.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #18 Skrevet 19. mars 2013 Vet ikke helt hvor du vil hen du siste her, Du snakker om nr 1 og nr 2, men det er ikke tema her. Saken er at han har vært utro OG flyttet inn hos henne, OG har ytret at han vil tilbake. Ønsker synspunkter på dette, ingen stempling på verken den ene eller andre. Hvor jeg vil hen? Jeg lurte på akkurat det jeg spurte om i det første innlegget mitt? Og hvorfor mener du at saken ikke handler om at du ikke er (og var) hans viktigste prioritering? For min del er dette helt essensielt i et forhold, at mannen ikke driver å lusker rundt med andre damer. Så mitt synspunkt på din sak er at du ikke burde godta å være hans reserveløsning. Når det ikke fungerer med elskerinnen likevel, så kommer han tilbake til deg. Du var ikke viktig nok for han når han bestemte seg for å dra, og jeg synes du og andre bedratte kvinner fortjener bedre enn å ta til takke med slike mannfolk. Hva hindrer han i å gjøre det samme mot deg en gang til? Du fortjener en mann som ønsker å være sammen med kun deg, en som ikke forlater deg når han tror han har funnet noen bedre! Hva hvis han ombestemmer seg igjen når han er tilbake hos deg, og så vil tilbake til elskerinna igjen? Hvis det ikke er hun som kaster han ut da... Anonym poster: c5484a7a0e84f083117c22aa70562cf7
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2013 #19 Skrevet 19. mars 2013 Hvis du vil ha han tilbake så får du han. Vil du ikke ha han tilbake så blir han hos elskerinnen. men - det er en kjempejobb foran dere hvis du velger å prøve igjen. Kan du leve med at han var utro, flyttet ut til fordel for henne, levde med henne, alt de gjorde etc. På den andre siden vet han nå at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Hadde dere problemer i forholdet som må ryddes opp i? Vær sterk og si til han at hvis han vil tilbake så mæ han flytte ifra elskerinnen først. Du vil ikke være part i en "utroskap"-greie mot elskerinnen. Det skal være ryddig og rent. Det første du må vite er "vil du ha han tilbake"? Vil du det så tenk over "hva vil plage deg"? Tenk over hva dere må gjøre, snakke om etc for å løse problemene dere hadde og snakk ut om problemene dere vet kan komme etter dette. Men helt ærlig, jeg har blitt bedratt over en lengre periode selv, og det er beintøft å stable livet på bena igjen. Og så skulle leve med en som har brutt all tiltitt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #20 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har opplevd noe av det samme. Bare at min kjæreste og jeg gjorde det slutt, og etter kort tid fant han seg ei ny som han bodde hos/var hos noen uker. Han ville også tilbake. Nå var ikke min kjæreste utro, heller ikke var jeg en nummer to og hun en nummer en, da bruddet var gjensidig. Men vi kom tilbake til hverandre etter hvert, han ville vel tilbake hele veien. Det var tøft for oss. Tøft fordi han klarte å involvere seg med ei Anna ei så kort tid etter et brudd, jeg hadde vanskelig med å akseptere at han faktisk klarte det.. Anonym poster: cc23f2156585cc2f950036fc861f82b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå