Gå til innhold

God foundation til kombinert hud

Gjest Nanne70

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70

Noen som har forslag til en god foundation, evt. BB-cream til typisk kombinert hud med fet/blank t-sone? Fortrinnsvis flytende foundation ettersom jeg ikke er så begeistret for mineralfoundation lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt veldig glad i urban decays naked foundation. Bruker jeg den den med UDs razor sharp pudder over, blir resultatet veldig bra :)

Har i tillegg UDs De Slick settingspray som jeg klapper på med bomull før foundation og avslutter med å spraye den på ansiktet etter all annen sminke enn maskara. Når jeg bruker den holder sminken seg fin veldig lenge!

Jeg har også blandingshud, med t-sone som fort blir blank, men hvis jeg bruker denne sprayen kan jeg ha på en hvilken som helst foundation uten å bli blank.

UDs foundation + pudder alene holder noen timer før jeg blir blank, men bruker som regel sprayen for å være sikker på at huden ser bra ut til sminken skal av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den fra Garnier for kombinert/fet hud. ELSKER den, og jeg har prøvd mange foundations i løpet av årene. Vær obs på at den har en helt annen konsistens enn den "vanlige".

Anonym poster: aab78afae0eba7c327bca8e524a80e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Den fra Garnier for kombinert/fet hud. ELSKER den, og jeg har prøvd mange foundations i løpet av årene. Vær obs på at den har en helt annen konsistens enn den "vanlige".

Anonym poster: aab78afae0eba7c327bca8e524a80e00

Av erfaring får jeg uren hud av Garnier, men takk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Jeg har blitt veldig glad i urban decays naked foundation. Bruker jeg den den med UDs razor sharp pudder over, blir resultatet veldig bra :)

Har i tillegg UDs De Slick settingspray som jeg klapper på med bomull før foundation og avslutter med å spraye den på ansiktet etter all annen sminke enn maskara. Når jeg bruker den holder sminken seg fin veldig lenge!

Jeg har også blandingshud, med t-sone som fort blir blank, men hvis jeg bruker denne sprayen kan jeg ha på en hvilken som helst foundation uten å bli blank.

UDs foundation + pudder alene holder noen timer før jeg blir blank, men bruker som regel sprayen for å være sikker på at huden ser bra ut til sminken skal av :)

Takk for tips, skal prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...