Gjest Nanne70 Skrevet 19. mars 2013 #1 Del Skrevet 19. mars 2013 Noen som har forslag til en god foundation, evt. BB-cream til typisk kombinert hud med fet/blank t-sone? Fortrinnsvis flytende foundation ettersom jeg ikke er så begeistret for mineralfoundation lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isd Skrevet 19. mars 2013 #2 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg har blitt veldig glad i urban decays naked foundation. Bruker jeg den den med UDs razor sharp pudder over, blir resultatet veldig bra Har i tillegg UDs De Slick settingspray som jeg klapper på med bomull før foundation og avslutter med å spraye den på ansiktet etter all annen sminke enn maskara. Når jeg bruker den holder sminken seg fin veldig lenge! Jeg har også blandingshud, med t-sone som fort blir blank, men hvis jeg bruker denne sprayen kan jeg ha på en hvilken som helst foundation uten å bli blank. UDs foundation + pudder alene holder noen timer før jeg blir blank, men bruker som regel sprayen for å være sikker på at huden ser bra ut til sminken skal av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #3 Del Skrevet 19. mars 2013 Den fra Garnier for kombinert/fet hud. ELSKER den, og jeg har prøvd mange foundations i løpet av årene. Vær obs på at den har en helt annen konsistens enn den "vanlige". Anonym poster: aab78afae0eba7c327bca8e524a80e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 19. mars 2013 #4 Del Skrevet 19. mars 2013 Den fra Garnier for kombinert/fet hud. ELSKER den, og jeg har prøvd mange foundations i løpet av årene. Vær obs på at den har en helt annen konsistens enn den "vanlige". Anonym poster: aab78afae0eba7c327bca8e524a80e00 Av erfaring får jeg uren hud av Garnier, men takk uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 19. mars 2013 #5 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg har blitt veldig glad i urban decays naked foundation. Bruker jeg den den med UDs razor sharp pudder over, blir resultatet veldig bra Har i tillegg UDs De Slick settingspray som jeg klapper på med bomull før foundation og avslutter med å spraye den på ansiktet etter all annen sminke enn maskara. Når jeg bruker den holder sminken seg fin veldig lenge! Jeg har også blandingshud, med t-sone som fort blir blank, men hvis jeg bruker denne sprayen kan jeg ha på en hvilken som helst foundation uten å bli blank. UDs foundation + pudder alene holder noen timer før jeg blir blank, men bruker som regel sprayen for å være sikker på at huden ser bra ut til sminken skal av Takk for tips, skal prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå