AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Det er mye som skal trykkes når man gifter seg. Hvor bestiller dere alt? Jeg var inne på optimalprint.no, og der kan man bestille invitasjoner, menykort, bordkort, kirkeprogram, takkekort osv i samme design. (men i forskjellige format så klart) Hvor bestiller dere alt som skal trykkes? Har dere bilde av dere selv på invitasjonen? Jeg ønsker ikke å bruke tusenvis på invitasjoner eller lage fancy bordkort. Tenker enkelt her. Vi får heller lage noen flotte takkekort. For de trenger vel ikke være i samme stil som resten? Hva gjør dere? Anonym poster: 641dfc65afd905563297e506266e5afd
Gjest Adriane Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Vi bestiller alt fra Optimalprint: invitasjonene er bestilt og sendt ut, kommer til å bestille både bordkort og menyer derfra i samme stil. Vi har et bilde som er veldig representativt for oss på forsiden (men ikke av oss), og på innsiden av kortet (4-siders) har vi to små bilder av oss på den ene siden. Ang takkekortene, så vurderer jeg sterkt å scrappe disse. Det er fordi jeg er tilhenger av å gjøre takkekortene så personlige som overhodet mulig. Dvs at hvert enkelt kort lages til hver enkelt gavegiver. Det er iallfall det som er intensjonen min, så får vi se om det er sånn det blir (Jeg syns ikke takkekortene nødvendigvis trenger å være i stil med alt annet materiell, men vurderer allikevel å la temaet gå igjen på takkekortene, om enn på en mer diskret måte) 1
CathFoto Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Invitasjoner er bestilt fra cardsandpockets.com; 700,- for 50 stk med alt. Bordkort som muligens skal brukes til å merke maten er bestilt fra Etsy.com: 60,- for 70 stk Menyer printes ut fra Mac og limes på papp i temafarge: Pris? Når det gjelder takkekort så bestiller vi sikkert mapper fra cardsandpockets.com og skriver selv, og for å gjøre det mer personlig legger vi ved bildestriper av de av gjestene våre som har benyttet fotoboksen vi skal ha.
Suzi Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Har bestilt hold av dagen kort, invitasjoner, bordkort og bordnummerkort samt returadresselapper, alt i samme stil fra zazzle.com. Veldig fornøyd med kvaliteten og leveringen. Der er det gode muligheter for å tilpasse og endre designet etter eget ønske. Det er godt mulig jeg bestiller også menykort derfra. Takkekort tror jeg at jeg finner en annen løsning på. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå