Gå til innhold

Graviditetstest fra nettet.. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høve har tenkt å starte prøving i juni. Men siden vi ikke har brukt prevansjon og mensen som ellers er punktering er idag 5 dager over tenkte jeg å kjøpe test. Har hørt mye bra om billigetester og tenkte kjøpe 4 eller 5 stk stavtester til 14 kr eller hva det var. Men hva er holdbarheten på de? Tenkte jeg skulle bruke en nå, og spare resten til vi begynner prøving i juni. Kommer de i posten eller på posthuset og hvor diskret pakning.

Anonym poster: bc17c2ea9a9aec91e03aeadd6d870820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De holder mer enn lenge nok. Kommer i hvit liten boblekonvolutt uten avslørende tekst. Om dama på postkontoret har fått en slik pakke selv er det mulig hun kjenner den igjen, men det er ikke mulig å se det på konvolutten.

Gjest Kariannne
Skrevet

Ok så den kommer på postkontoret? Bor hjemme for øyeblikket og kjedelig hvis en i familien

ser at jeg kjøper tester. Vi ønsker ikke si at vi skal prøve

Skrevet

Jeg kjøpte fra billigetester (30) stk, dem kom i postkassa : )

Gjest Kariannne
Skrevet

Åå det var litt dumt. Er ikke alltid jeg som tar inn posten. Står det noe som gjør at man kan få mistanke om hva som er i pakka?

Skrevet

nå skal jeg hente konvolutten å sjekke!

nei, det vil jeg ikke si : ) det står at den er sendt fra sverige og at avsenderen er E-Invasion A/S, ikke så mye mer.

Det er konvolutt med bobleplast, og de testene jeg har er helt flate så det kjennes heller ikke ut som de normale testene man får kjøpt i butikk, dermed ingen mistanke.

Testene jeg bestilte i januar går forresten ut september 2014 :)

Skrevet

Slapp av. Ingen kan se hva det er, og ingen kan gjette det, med mindre de har fått den før. Kommer i postkassen i løpet av 2 dager, så da får du bare passe på at du tar den inn da.

Gjest Kariannne
Skrevet

Tusen takk for svar dere :) da bestiller jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Mine tester kom i en grå boblekonvolutt, med mitt navn på :) Var ikke mulig å skjønne hva det var ut fra å bare se på pakken..

Ang holdbarhet, mine var holdbar i ca ett år etter jeg fikk de..

Anonym poster: ae202ee8f60ab21a9c01ec6569b52953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...