Gjest Milla Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 I løpet våren skal vi både ha barnedåp og konfirmasjon, vi har gjennom de siste årene fått invitasjoner feks til bryllup og runde dager med svar utbedes til en e-postadresse. Kan vi da sette dette på både invitasjon til dåp og den til konfirmasjon. Vi har stor familie, og med ulike gjester til begge festene, og jeg tenker det hadde vært mest praktisk med svar på e-post for å ha full kontroll. Hva har du/dere brukt?
Zessa Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Det er fortsatt en del som ikke bruker e-post, så jeg ville satt opp både e-post og telefon nr. Dersom du synes det er vanskelig å holde kontroll på hvem som har svart bør du kjøpe en liten bok å notere i Endret 19. mars 2013 av Zessa 6
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Alle mine venner og alle i familien min bruker e-post, til og med bestemor på 75 år.
leirbål Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Enig med Zessa. I min omgangskrets er det ikke alle som bruker det. Så jeg ville skrevet at du helst ville ha svar på epost, alternativt telefonnummer... En notatbok er veldig greit. Da kan du samtidig notere ting du må huske til festene. Det blir ofte mye informasjon å huske på etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Ved siste invitasjon sa vi fra at vi kom på Facebook Så i vår familie hadde epost fungert helt greit, men kanskje med et telefonnummer i tillegg dersom noen heller vil ringe. Anonym poster: 8a1b4ecd8c902356a2a2342f873fd403
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Man kan vel ikke diktere hvilket forum man skal få svar på. Bare folk svarer, så synes jeg man skal være godt fornøyd. Når det dreier seg om mennesker man omgås, så vet de jo ofte om flere måter å kontakte deg på. Jeg har en "pågående su" nå, og har fått svar på mail, melding, telefonsamtale, facebook, personlig oppmøte hjemme hos meg, ved tilfeldig møte på butikken, og overbragt via andre. Suverene saker. Det er de som ikke har svart, til tross for at fristen var i helga, jeg ikke er så begeistret for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå