Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Er egentlig ferdig med min utdanning, men angrer. En lang historie skal jeg gjøre kort: Er det noen her som har studert sykepleie deltid over fire år? Jeg har et barn på et år og en mann som "aksepterer" at jeg kan ta en ny utdanning. Men jeg har en del spørsmål til dere som evnt har tatt det/eller har noen tanker om det? 1. Hvor? 2. Mulig å jobbe ved siden av? 3. Eksamensformer? 4. Hvor mye kreves det? Ja i det hele tatt så lurer jeg på veldig veldig mye. Håper noen kan hjelpe meg:-) Klem fra Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei! Svar på spm nr 1: Det finnes sykepleieutdanning på fire år (deltid) bl.a. i Drammen og Hønefoss, Oslo, HiAk .. Og flere steder! Gå inn på Samordna opptak sine sider www.so.uio.no, eller gå og få søkerhåndboka hos feks aetat. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #3 Del Skrevet 28. mars 2004 du finner nok svar på samordna opptak.. jeg tar sykepleien på fulltid, har 2 små barn. det er travelt, men kjempespennende. det går helt fint, man er mer strukturert når man har barn tror jeg, og ikke er helt ung!! det er nok litt variabelt hvordan det er lagt opp fra plass til plass, men på høyskolen hvor jeg går kan en ta vernepleie(og sykepleie tror jeg) over 4 år, da går man på skolen 2 dager i uka, men fullt når man har praksis mener jeg.. så det er nok mulighet for å jobbe ved siden av en del!! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå