Gå til innhold

Vi holdt hender og kysset hele natten, uten å ende med sex. Bra tegn...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer hver gang vi er sammen.

Vi har aldri vært kjærester, men har vært på besøk hos han flere ganger og har ligget over.

Det dumme er at alt dette skjer når vi hr vært på fest.

Han har snakket til meg på Facebook og sier han vil ta meg med på tur, at bare jeg og han skal være sammen en helg osv. Og det er ingenting annet jeg vil! Jeg er IN LOVE:)) men har aldri turt å si noe, for er så redd for å bi såret. Jg har aldri følt dette for noen andre før. Drømmer om han på natta, tenker på han om dagen. Dette selv om det er lang til mellom våre møter.

Jg har hatt andre kjærester innimellom, men har egentlig hatt lyst å være sammen med han her isteden. Helt siden første gang jeg traff han for mange år siden.

Nå i helgen traff jeg han tilfeldig på en pub i byen.

Han kom bort til meg med en gang, flørtet og viste meg oppmerksomhet. Strøk på ryggen min, og så meg inn i øynene masse.

Så dro jeg hjem til han på nasj. Folka dro hjem og jeg ble sittende igjen med han. Og han viste tydelig at han ville ha meg der.

Det endte med at jeg ble der til det ble lyst. I flere timer satt vi i sofaen og snakket om alt mulig. Holdt hender, han fortalte meg at han syntes jeg var så sinnsykt søt og om han fikk lov til å kysse meg. Det fikk han selvfølgelig:) Slik lå vi i flere timer. Og om folk hadde sett dette på utsiden så skulle man vel tro han var veldig interessert.

Men hvorfor skjer dette kun når vi hr drukket?

Tør han ikke ta første steget, slik som meg?

Eller bruker han meg bare som en sexdukke når han har behov for det?

Jeg tør ikke spørre heller. Er redd for å ødelegge alt.

Jeg vil bare ha han!

Hehe :)

Anonym poster: 06db778aeed81c877a843d942c3e7e1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han ser på deg som noe mer enn en knulledukke. Det er jo bra?

Anonym poster: e255f1073e5715d3c52e728a9ff873eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han ser på deg som noe mer enn en knulledukke. Det er jo bra?

Anonym poster: e255f1073e5715d3c52e728a9ff873eb

Ts her.

Ja. Det er jo brA.

Men er så redd for at han bruker meg.

Hvorfor treffes vi aldri edru?

Jeg tør jo ikke ta første steget og spørre heller da. Men jeg er så ufattelig feig på det området der.

Og det virker ikke som at han er det, da han hinter om å ta meg med på turer bare jeg og han.

Mn jeg har aldri turt å svare ja til det.

En hvis han bare skal sjekke om jeg er interessert og så stikke? Da har han fått bekreftelsen han ville ha liksom.

Vt ikke hvorfor jeg tenker slik.

Men jeg vet det er masse jenter som er interessert i han. Hn er godt likt blant alle og alle liker han.

Anonym poster: a105838111dba6cd794a51eb260dd84e

Skrevet (endret)

Gjør som xen, avtal møter I FYLLA. Husk å skrive huskelapp om at du har gjort en avtale. :fnise:

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som xen, avtal møter I FYLLA. Husk å skrive huskelapp om at du har gjort en avtale. :fnise:

Hehehe tja. Men problemet er at jeg ikke tør spørre da heller :P

Gud. Jeg har virkelig issues..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte dere å holde dere unna sex da ?

Anonym poster: bb36977d25e56c31f801cb9b9e1d8905

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa nei takk fordi jeg var uforberedt. På den måten at jg ikke hadde shavet meg nedentil så jeg greide ikke la han kikke nedi der...

:P

Mn huff så lyst jeg hadde til å bare gi litt F akkurat da....!

Ts

Skrevet

Kan vel trygt si at han ikke bruker deg som sexdukke siden dere eh, ikke har hatt sex...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa nei takk fordi jeg var uforberedt. På den måten at jg ikke hadde shavet meg nedentil så jeg greide ikke la han kikke nedi der...

Mn huff så lyst jeg hadde til å bare gi litt F akkurat da....!

Ts

Det skjønner jeg godt !! ;) Tror han hadde likt seg der selv om du ikke var shavet...

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel trygt si at han ikke bruker deg som sexdukke siden dere eh, ikke har hatt sex...

Vi har hatt sex flere ganger før :)

Så jeg er litt redd for å gjøre det igjen, og dermed la han tro at jeg stiller opp som hans private sexleketøy når han har behov.

Jeg vil ikke at han skal tro jeg er løs for det er jeg ikke. Selv om jeg har fryktelig vanskelig for å si nei til akkurat han....

Ts.

Gjest Beano
Skrevet

Det kan være at når han blir full får han ballene til å ta det steget. Det er vanskelig å si om han er interessert i kun sex siden jeg ikke kjenner til personligheten hans, men det virker som han er interessert i deg, men er redd for å si det. :)

Du burde snakke med han om det som skjedde fordi jo lenger du venter på han, jo sterkere følelser vil du få og jo mer knust vil du bli om han ikke vil ha et forhold til deg. Lykke til :D

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at når han blir full får han ballene til å ta det steget. Det er vanskelig å si om han er interessert i kun sex siden jeg ikke kjenner til personligheten hans, men det virker som han er interessert i deg, men er redd for å si det. :)

Du burde snakke med han om det som skjedde fordi jo lenger du venter på han, jo sterkere følelser vil du få og jo mer knust vil du bli om han ikke vil ha et forhold til deg. Lykke til :D

Ja jeg må vel det.......

Hvordan skal jeg si det da? Bare rett ut?

"Er du interessert i meg"?

"Vil du bli bedre kjent med meg, eller får du dekt dine behov når du knuller meg?"

Noe sånt eller...?

Gjest Beano
Skrevet (endret)

Ja jeg må vel det.......

Hvordan skal jeg si det da? Bare rett ut?

"Er du interessert i meg"?

"Vil du bli bedre kjent med meg, eller får du dekt dine behov når du knuller meg?"

Noe sånt eller...?

Du burde innlede med å snakke om det som skjedde mellom dere da dere klinet hos han. Si da at du er veldig forvirret fordi du oppfatter det som at han er interessert i deg pga. andre ting han har sagt og gjort til/mot deg, men det er kun når han har fått alkohol i seg at han vil bli intim. Etter det er det bare å fyre i vei og fortelle han at du har sterke følelser for han.

Jeg kan ikke si at jeg er den beste på konfrontasjon, men det er ihvertfall sånn jeg ville sagt det. Masse lykke til og jeg håper at du får drømme mannen din :hug:

Endret av Beano
Gjest Eurodice
Skrevet

Ts

Jeg er målløs! Går det an å la seg stoppe av det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er målløs! Går det an å la seg stoppe av det?

Yws det er fullt mulig. føler meg skitten og ekkel med busk

Hehe

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe

Ts.

Hvorfor det ?? Som mann ser jeg ikke den...

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe

Ts.

Tror du han synes du er det, da? Har dette vært et samtaleemne? Forresten tar det lang tid før det blir en busk :).

AnonymBruker
Skrevet

Tror du han synes du er det, da? Har dette vært et samtaleemne? Forresten tar det lang tid før det blir en busk :).

Ja helt busk er det vel kanskje ikke enda. Men har "spart" i godt over en uke nå og jeg føler meg ikke komfortabel med tilskuer da.

Blir å passe bedre på heretter ;)-

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det ?? Som mann ser jeg ikke den...

Nei jeg hører mange menn si det. Men vet ikke hvor han står angående akkurat det så jeg turte ikke ta sjansen.

:) om han syns det er avtennende så hsr jeg jo ødelagt alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...