Gå til innhold

Giftering og forlovelsesring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha begge deler? Eller beholder dere bare forlovelsesringen som giftering?

Jeg for min del har lyst på begge deler. Ingen av dem er sånn kjempedyre, så føler vi kan ta oss råd til det :)

Hva er mest vanlig nå til dags, tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror begge deler er mest vanlig, men vi velger bare giftering da ingen oss liker å gå med ring.

Skrevet

Vi brukte forlovelsesringen som giftering:) Har en bred, avrundet i kanten, matt gullring. I min kan det settes inn diamant, men det hadde jeg ikke lyst på.

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg fikk forlovelsesring i hvitt gull med diamant, mannen fikk et elegant lommeur av meg, og så har vi hver vår gullring som giftering :)

Skrevet

vi har forlovelsesringer i hvitt gull, og kommer til å ha nye gifteringer i svart.

Gjest Adriane
Skrevet

Vi kommer til å ha begge deler :) (men ikke spesielt dyre noen av de, da hadde vi valgt bare én)

Gjest lisha
Skrevet

vi har forlovelsesringer i hvitt gull, og har lyst på gifteringer i gult gull!

jeg kommer til å bruke begge, mens mannen kommer kun til å bruke gifteringen.

Skrevet

vi har forlovelsesringer i hvitt gull, og har lyst på gifteringer i gult gull!

jeg kommer til å bruke begge, mens mannen kommer kun til å bruke gifteringen.

Hva gjør han med forlovelsesringen etter at dere har giftet dere da?

Gjest lisha
Skrevet

Hva gjør han med forlovelsesringen etter at dere har giftet dere da?

det vet vi ikke.. han lurte på det en dag han også.. enten blir det å gjemme på den, eller så går det an å smelte den om til et smykke eller noe!

Gjest Adriane
Skrevet

det vet vi ikke.. han lurte på det en dag han også.. enten blir det å gjemme på den, eller så går det an å smelte den om til et smykke eller noe!

Eller bare ha den i et litt langt kjede rundt halsen (så den kan være innenfor genser/t-skjorte/skjorte)? :vetikke: Det har iallfall samboeren min snakket om :)

Skrevet

Artig å høre andre sine valg :) Takk for svar alle sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å ha begge deler. Nå er vel det kanskje fordi jeg skal gifte meg med en amerikaner. Forlovelsesringen er en type diamantring, så får man et "wedding band" som matcher ringen når man gifter seg. Disse sveises ofte sammen til en ring etter at man er gift. Slik som dette:

164273_prong_set_round_cut_diamond_wedding_set_angle.jpg

Anonym poster: 64db1a5dfdd2963ce7205113df08e05d

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer til å ha begge deler. Nå er vel det kanskje fordi jeg skal gifte meg med en amerikaner. Forlovelsesringen er en type diamantring, så får man et "wedding band" som matcher ringen når man gifter seg. Disse sveises ofte sammen til en ring etter at man er gift. Slik som dette:

164273_prong_set_round_cut_diamond_wedding_set_angle.jpg

Anonym poster: 64db1a5dfdd2963ce7205113df08e05d

Nydelig!

Skrevet

Vi har begge deler. Kjæresten vil bruke begge etter at vi er gift, jeg kommer til å legge min forlovelsesring i smykkeskrinet sammen med alle de andre smykkene mine :)

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg skal ha begge deler, sliter bare med å finne en forlovelsesring jeg virkelig liker :ler: Kommer sannsynligvis til å gå med begge etter vi er gift også.

Skrevet

Jeg fikk en nydelig ring i hvitt gull med diamant når vi forlovet oss. Når vi gifter oss skal vi ha matchende gifteringer i hvitt gull, helt glatte uten mønster eller diamanter. Da har jeg to ringer, en på hver ringefinger, og han har en ring. Gleder meg masse til han også får på seg ring!

Skrevet

Jeg har forlovelsesring i hvitt gull, ganske tykk og rette kanter, med diamant i....ønsker meg to diamanter til istede for giftering, event et weddingband med små diamanter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...