Gjest M Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Jeg skjønner at man kan gråte uten grunn, men den siste måneden har kjæresten min gjort det ganske ofte. Et par ganger i uken som regel og jeg føler meg litt hjelpesløs når jeg prøver å trøste henne, men jeg ikke vet hva som er galt og hun vet det jo ikke selv heller. Som hun sier, tårene bare kommer. Noen flere som har opplevd noe liknende?
enmederfaring Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er slik selv, da vil jeg helst bare være alene, samtidig som jeg vil at kjæresten skal holde rundt meg. Vanskelig!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Hva føler hun når hun gråter? Hva tenker hun på? Jeg har opplevd det i perioder i tre av mine forhold. I ett forhold fordi jeg var klinisk deprimert. I et annet forhold i forbindelse med at jeg turte å åpne opp og føle for første gang på flere år. Jeg var ikke deprimert, og det var vondt og godt å gråte på samme gang. Det skjedde typisk etter at vi hadde hatt sex og skulle sove. Han var veldig fin og tilstedeværende, og ble aldri lei selv om tårene bare rant og rant. Det gikk over etter et par måneder. I et tredje forhold fordi han var utro, og han var så dårlig til å støtte meg etterpå at jeg aldri kom over det. Han taklet heller ikke at jeg gråt, og da ble det bare verre. Anonym poster: 99dc954937b81345fa3628bd254a43e5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Sukk... Kvinner... Jeg er glad jeg er født med en rasjonell og fornuftig hjerne. Jeg er glad jeg er mann. Anonym poster: 7c918e2be8df12cd601cb543d44a12d1 2
Gjest anonym Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Sukk... Kvinner... Jeg er glad jeg er født med en rasjonell og fornuftig hjerne. Jeg er glad jeg er mann. Anonym poster: 7c918e2be8df12cd601cb543d44a12d1 Bullshit! De fleste er irrasjonelle når det kommer til følelser, menn og! En av de mest rasjonelle,( dvs jeg trodde ) rasjonelle mennene jeg vet om, knakk helt sammen da det ble slutt mellom han og dama. Jeg har aldri sett noen så "ute" før, og han sa det samme som deg, hadde alltid stålkontroll...
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har vært sånn, det ble MYE bedre da jeg sluttet med p-piller! Bare et innspill:)
Gjest anonym Skrevet 19. mars 2013 #7 Skrevet 19. mars 2013 Jeg kan være sånn innimellom. Er ikke alltid man vet hvorfor man gråter...er et følelsesmenneske til fingerspissene, men har og mye temperament...Tror det er sundt å gråte, få ut følelser..
Gjest Allergikeren Skrevet 19. mars 2013 #8 Skrevet 19. mars 2013 Når jeg har det slik, er det ofte nok å holde rundt meg og bare la meg få gråte ut. Jeg hadde det slik en stund da jeg byttet prevensjon. Irriterende når man blir sint/trist uten at det egentlig er noen grunn til det. Det skjer også noen ganger når han masserer meg og treffer godt på et gitt punkt. Tårene triller, man skulle tro han trykket på en bryter. Da føler jeg meg mye lettere etterpå også. Så kanskje det bare er for å lette på "trykket" uten at det nødvendigvis er noe der og da som utløser det?
dobri123 Skrevet 19. mars 2013 #9 Skrevet 19. mars 2013 Sånn er jeg også. For meg hjelper det at han holder rundt meg, og stryker på meg. Sier han elsker seg og viser at han bryr seg. Så forteller jeg om jeg føler for det, er ikke alltid det trenger og være noe stort.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2013 #10 Skrevet 19. mars 2013 Jeg er slik selv, da vil jeg helst bare være alene, samtidig som jeg vil at kjæresten skal holde rundt meg. Vanskelig! Who are you? We are women!! What do you want? We don`t know!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå