Rotemor Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Som dere skjønner så driver jeg og planlegger utesesongen! Jeg har en 120 rammemadrass som jeg lurer på å sette ute. Det er delvis tak der, men vil regne inn.. Hvis jeg dekker madrassen med blåplast og trekker laken utenpå.Vil den da holde seg? Madrassen skal evt ikke brukes som seng igjen, men hadde vært fint hvis den kunne brukes ute i noen år. Hva tror dere?
Dolce Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 1. Har du tenkt å ha madrassen ute hele året? Eller ta den inn et sted om vinteren? 2. Hvor i Norge bor du? (værforhold)
Rotemor Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2013 Den må stå ute hele året, men helt dekket av tak om vinteren. Bor på østlandet. Har en madrass som må ut så tenker det kan være verdt forsøket? Får jo ikke penger for den heller...ikeaseng. Hva tror du ?
Gjest navnelapp Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Den kjem til å trekke til seg fukt frå lufta og omgivelsane elles, og lukte funky etter ganske kort tid, vil eg tru.
Rotemor Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2013 Dere har sikkert rett..den vil jo få fuktighet fra luften underfra.. Dårlig ide! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå