Gjest Cuddly Skrevet 25. mars 2004 #1 Skrevet 25. mars 2004 Var å kjøpte Veet kaldvoks til ansikt, men ble så usikker etterpå om det er denne jeg har brukt før... Finnes det ans.voks fra Nair? :klø: Og hva er best, egentlig?
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #2 Skrevet 25. mars 2004 Jeg synes Veet facial Strips er bedre enn Nair men Nair har også slike Facial Strips.
SunAndMoon Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Var å kjøpte Veet kaldvoks til ansikt, men ble så usikker etterpå om det er denne jeg har brukt før... Finnes det ans.voks fra Nair? :klø: Og hva er best, egentlig? Funket kaldvoksen bra? Gjorde det veldig vondt? Har akkurat kjøpt en pakke selv i dag... og tør egentlig ikke å prøve
Petronella Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Jeg syntes egentlig de er ganske like.. Bare gjør det, det er ikke så vondt.. Det jeg syntes er så dumt når man vokser er at det kommer kviser i stedet for hår... KJIPT.. :evil: Og det er ikke gøy med "kvisebart" på overleppen.. Men heldigvis er det bedre nå..
Gjest Cuddly Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Jeg skjønner ikke helt hva jeg gjør feil - det blir bare kliss, og nesten ikke noe mindre hår :-? Aner ikke hvordan jeg gjorde før en gang i verden, prøvde det sammen med ei venninne jeg hadde da... Har bare prøvd den ene gangen, og mener at det funka, men nå ble det bare tull. Fikk ikke kviser eller no sånt, funka bare dårlig... Ikke var det vondt heller.
prue Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Slenger på et voksespørsmål her. I salonger vokser de øyenbrynene, er det noe vi kan gjøre på badet hjemme også eller er det litt vel optimistisk?
Gjest anneline Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 har merket meg at det er lurt å ha noe skikkelig kaldt å avkjøle voks-stripsen med når man har gnidd den litt inn. Da størkner voksen skikkelig og man får festet hårene skikkelig til man skal rive av. Uten dette får jeg ikke av et eneste hår med strips. Bruker kjøle-elementet til frysebagen, men isbiter funker sikkert bra det også.
Gjest Nuske77 Skrevet 26. april 2004 #8 Skrevet 26. april 2004 Noen som kjenner til prisen på ansiktsvoksing i en salong da, sånn ca (varierer sikkert litt fra sted til sted)? Har lurt litt på om jeg skulle gjøre det. Voksing av leggene er greit å gjøre hjemme, men er litt redd mht ansiktet da :-? Det virker litt skummelt :-?
Gjest Cuddly Skrevet 26. april 2004 #9 Skrevet 26. april 2004 har merket meg at det er lurt å ha noe skikkelig kaldt å avkjøle voks-stripsen med når man har gnidd den litt inn. Da størkner voksen skikkelig og man får festet hårene skikkelig til man skal rive av. Uten dette får jeg ikke av et eneste hår med strips. Bruker kjøle-elementet til frysebagen, men isbiter funker sikkert bra det også. Og dette er sikkert? Står jo på at man skal være så himla rask - men da er jo voksen altfor bløt til å få med noen ting... Tror jeg må prøve å kjøle den da! En annen ting; de oljeserviettene som følger med varer jo ikke like lenge som voksen - hva bruker dere når det er tomt? Går det med massasjeolje eller matolje feks?
Petronella Skrevet 26. april 2004 #10 Skrevet 26. april 2004 Slenger på et voksespørsmål her. I salonger vokser de øyenbrynene, er det noe vi kan gjøre på badet hjemme også eller er det litt vel optimistisk? Bruk bare ansiktsvoksen fra Nair.. Det er så lett som bare det. Du bare bretter litt på dem.. Men vær for all del forsiktig.. lykke til...
Gjest anneline Skrevet 26. april 2004 #11 Skrevet 26. april 2004 Joda det fungerer å avkjøle voksen raskt, skal ikke så mye til før den størkner. Jeg presser kjøle-elementet mot stripsen ca et halvt minutt før jeg røsker av. Ellers tar det jo lang tid før voksen størkner såpass at håret fester seg så godt at det følger med, og da reagerer huden lettere negativt på behandlingen. For meg blir det mer skånsomt å gjøre det på denne måten hvis jeg bruker f.eks Veet, for man får med det man skal første gangen. Vanlig olje skal gå bra til å fjerne voks (matolje,osv), men jeg ville kanskje satset på jojoba-olje hvis det er i ansiktet/bikinilinjen. Er lettere for huden og tetter ikke porer og slikt så lett. Vet at det koster 125 for å vokse overleppa, og 215 for hele ansiktet på min lokale salong, men prisene varierer sikkert litt.
Gjest Cuddly Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 Men jeg lar uansett ikke oljen bli værende på huden, den renser jeg av etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå