AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har vært inne på finn,og inne på bazar. Er det bare jeg som syns at de krever veldig mye for klær og sko der inne? Ser samme merker inne på Finn langt rimeligere. hvorfor er det så mye dyrere på Bazar? Anonym poster: 6450f5bb14b9ca3c841fb605afe81e74
Gjest O___o Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har ingen erfaring med Bazar, men jeg er enig i at det gjelder Finn. Det virker som en rar trand på både Finn.no og div. kjøp-og-salgssider på Facebook. Har sett folk legge ut annonser på ting fra IKEA og JYSK, hvor de forsøker å selge produktene brukt for mer enn hva varene koster nye i disse butikkene. Jeg stusser også over folk som selger 5 - 10 år gamle møbler, TVer og klær til halvpris av hva varen kostet ny.
sara-ellis Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 På noen ting spørs det på etterspørselen. Om det er noe f.eks. en kjent blogger har eller disse Acne-skjerfene som alle vil ha nå, så er det mulig å selge de for mer. Skjerfet koster 800 i butikk, sett det bli solgt for 1300 brukt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå