Piglet Skrevet 26. mars 2004 #21 Skrevet 26. mars 2004 Denne snowboarderen ble ihvertfall frikjent for doping, da. Og jeg vil støtte Lille Sollstråle i at det er mange andre ting som er værre enn hasj, og jeg synes kanskje det er å gå litt langt å tvinge en 17 åring til å avgi urinprøve. Men, det er kanskje bare meg. Piglet
birgitte242 Skrevet 26. mars 2004 #22 Skrevet 26. mars 2004 Det å kreve en urinprøve av din egen sønn synes jeg er en dårlig inngangsport til åpen og ærlig kommunikasjon! Det er en maktdemonstrasjon og et skritt jeg selv aldri hadde gått til dersom ikke alt annet var prøvd. Han er 17 år. Om ikke lenge gjør han som han vil uansett hva du sier.
~Viva~ Skrevet 26. mars 2004 #23 Skrevet 26. mars 2004 Det å kreve en urinprøve av din egen sønn synes jeg er en dårlig inngangsport til åpen og ærlig kommunikasjon! Det er en maktdemonstrasjon og et skritt jeg selv aldri hadde gått til dersom ikke alt annet var prøvd. Han er 17 år. Om ikke lenge gjør han som han vil uansett hva du sier. Ville bare si meg HELT enig
AlleyCat Skrevet 26. mars 2004 #24 Skrevet 26. mars 2004 Som andre før meg har sagt her...Det er faktisk fullt mulig å oppholde seg i et rom hvor andre røyker hasj uten å gjøre dette selv ! Han har fortalt deg sin versjon av saken og i og med at du ikke har tatt han på noe, syns jeg at du denne gangen bør tro han og ikke sette igang urinprøvetiltak for å finne ut om han lyver for deg. Skjønner at du er bekymra, men dette er å mistro sønnen din til de grader.
Gjest Gjest i dag Skrevet 26. mars 2004 #25 Skrevet 26. mars 2004 Dere har kanskje rett i at det var drøyt å få han til å ta en urinprøve. Men han prøvde ikke å nekte dette. Jeg var i allefall forferdilig redd for at det var gått lengre enn det kanskje har gått. Har noen jeg kjenner som trodde det absolutt beste om sin sønn (de fleste gjør jo det), oppdaget dessverre så altfor sent at det var gått for langt med både hasj og andre stoffer. Det finnes dessverre ingen fasit når det gjelder barneoppdragelse.
femme fatale Skrevet 26. mars 2004 #26 Skrevet 26. mars 2004 Jeg synes du har en snill sønn som faktisk går med på å levere en urinprøve,hadde foreldrene mine spurt meg om det da jeg var 17, hadde jeg ledd høyt... Det at han gikk med på det betyr vel at han er til å stole på, men det er vel også ganske vanlig å eksprimentere litt når man er tenåring og gjøre sine egne erfaringer. Sånt hører jo med...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #27 Skrevet 26. mars 2004 Får jeg spørre eplegrønn: Hva er grunnen til at det er HELT uakseptabelt for deg? Er det fordi det er ulovlig, eller rett og slett fordi det juridisk sett regnes som narkotika.
Monstermagnet Skrevet 26. mars 2004 #28 Skrevet 26. mars 2004 Den over var meg... Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg vet om så mange som fordømmer hasjrøyking, selv om de selv gjerne tar seg en fyllekule, kjører over fartsgrensen, snyter litt på skatten osv. Jeg synes det er fordømt dobbeltmoral.
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #29 Skrevet 26. mars 2004 Synes du gjorde rett i å ta prøve av han jeg.. Skulle ønske mine foreldre gjorde det litt oftere på meg da jeg var lita. Da ser han at du ikke aksepterer slike ting og det tror jeg kan være bra. Jeg måtte levere prøve da jeg var 19år også jeg fordi jeg bodde hjemme og mamma sa jeg måtte flytte om jeg tok noe.. Det fikk meg til å holde meg unna slike ting for en periode i alle fall. Dette er en ting du MÅ slaå hardt ned på.. Ikke det at jeg synes hasj er så ille, men i miljøet du må inn i for å skaffe hasj er det også tilbud om andre og sterkere stoffer..
Joplaya Skrevet 26. mars 2004 #30 Skrevet 26. mars 2004 Det har jeg også men i og med at han var ganske sikker på at testen ville være positiv så virker det jo som han har røyka da. Jeg har også vært på fester hvor både hasj og sterkere saker har vært en "del av" festingen. Jeg var den eneste som ikke gjorde annet enn å drikke øl. Så det er fullt mulig å være den ene eller blant de flere som ikke røyker hasj selv om de andre gjør det. Han var ikke sikker på at testen ville bli positiv. Han sa det var kameratene som hadde kommet med den informasjonen, og de MENTE det var sånn det var, de sa ikke det var fakta. Skjønner godt han kan være redd for å bli uskyldig tatt for hasj røyking.
Monstermagnet Skrevet 26. mars 2004 #32 Skrevet 26. mars 2004 Joplaya... Den signaturen din funker ikke.. Når samboeren min spurte om jeg synes hun var feit, sa jeg JA. Og jeg fikk definitivt ikke siste ordet den kvelden
Joplaya Skrevet 26. mars 2004 #33 Skrevet 26. mars 2004 Joplaya... Den signaturen din funker ikke.. Når samboeren min spurte om jeg synes hun var feit, sa jeg JA. Og jeg fikk definitivt ikke siste ordet den kvelden Du får prøve "ja" i en annen sammenheng da vettu Forøvrig ville du nok fått siste ordet hadde det vært meg - for godt
jordbær Skrevet 26. mars 2004 #34 Skrevet 26. mars 2004 Pøh.. Jeg satt ofte sammen med venner som røkte hasj i samme rom som meg. Jeg har aldri røkt hasj. Selvfølgelig kan det være en mulighet at han ikke har røkt. Om om testen slår ut, er det jo en annen sak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå