Gjest Respect Skrevet 25. mars 2004 #1 Skrevet 25. mars 2004 Hei! Dersom man røyker gress i for eksempel i Amsterdam, der det er legalt, og senere må avlegge en blodprøve i en eller annen slags sammenheng i Norge, der det blir påvist at man har røkt, hva skjer da?
~umulia~ Skrevet 25. mars 2004 #2 Skrevet 25. mars 2004 Tror ikke det skjer noe som helst. Så vidt jeg vet er det kjøp og salg som er forbudt. Man kan oppbevare litt (1-2g) til eget forbruk, uten å bli straffet for det. Det er ikke forbudt å røyke cannabis. Det eneste jeg kan komme på at dette kan bli et problem er i forbindelse med proff idrett.
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 Tror ikke det skjer noe som helst. Så vidt jeg vet er det kjøp og salg som er forbudt. Man kan oppbevare litt (1-2g) til eget forbruk, uten å bli straffet for det. Det er ikke forbudt å røyke cannabis. Det eneste jeg kan komme på at dette kan bli et problem er i forbindelse med proff idrett. Var det jeg trodde jeg også :-)
Gjest Poirot Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 Tror ikke det skjer noe som helst. Så vidt jeg vet er det kjøp og salg som er forbudt. Man kan oppbevare litt (1-2g) til eget forbruk, uten å bli straffet for det. Det er ikke forbudt å røyke cannabis. Det eneste jeg kan komme på at dette kan bli et problem er i forbindelse med proff idrett. OBS: Vet om flere som har fått forelegg for å oppbevare 2 g hasj.
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 OBS: Vet om flere som har fått forelegg for å oppbevare 2 g hasj. Du får bot ja... Om du bare har ett halv gram også kan du få bot.. Kan være kul politi du møter på men du kan godt få bot ja..
Laina Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 Det er faktisk ulovlig å bruke narkotika i Norge. Man kan bli straffet for bruk, men det er ytterst sjelden det skjer. Stort sett bare i forbindelse med kjøring. Kjøring i beruset tilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå