Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver å løper og nå har søstra mi klart å skremt meg. Vet ikke om det er sant eller hun som bare ville være slem med meg.

Men er det sant at hvis man løper mye, men ikke driver med moe annen trening, så forbrenner man bort musklene, også i knærne så at kneskåla plutselig bare løsner helt og synker nedover beina når man en dag løper?

Den holdes vel oppe kun av muskler?

Anonym poster: a4789bc9b350c65da46441743eca7635

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jo dette er helt sant. De legger seg nederst på ankelen slik at å finne sko blir helt umulig!

Nei det kan ikke skje :fnise:

Anonym poster: bb34cecc77982ba6b6510ec4fce27354

• Liker 3
Skrevet

Øøøøh.....

1. Da skal du spise ekstremt lite om alle musklene dine blir borte.

2. Du klarer ikke løpe når du spiser lite

3. Du får nok vondt lenge før kneskålen din synker nedover beina.

4. Det er nok større sjangs for å få benskjørhet først om du spiser så lite at musklene dine svinner bort.

Mest sannsynlig vil du få sterkere knær og muskler om du jogger enn at kneskålen din faller av.

Skrevet

Jeg mener.... Hva kommer til å skje med Usain Bolt om et par år om det skulle være slik?

• Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet (endret)

Ja, det er helt klart noe som kan skje. Det er derfor det selges knebeskyttere på sporten.

Jeg syns du skal være proaktiv og kjøpe et par allerede nå som du bruker hele tiden utenpå buksene dine, det gir ekstra støtte til knærne så du ikke risikerer prematur kneskålsnedfall.

Gjelder også albuer og knokene på fingrene.

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt klart noe som kan skje. Det er derfor det selges knebeskyttere på sporten.

Jeg syns du skal være proaktiv og kjøpe et par allerede nå som du bruker hele tiden utenpå buksene dine, det gir ekstra støtte til knærne så du ikke risikerer prematur kneskålsnedfall.

Den der måtte jeg lese to ganger. Var likefør jeg nikket og var enig :sjenert:

Søstra mi driver alltid å tuller og skremmer meg, noen ganger er det sannhet i det hun sier også og jeg ble bare så skremt for har faktisk litt vondt i knærne nå. Men fant ut at man ikke bør løpe på asfalt da.

Anonym poster: a4789bc9b350c65da46441743eca7635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...