Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2004 #1 Skrevet 25. mars 2004 Blir så giftesjuk av å lese her inne... Sit og kosar meg og drømmer... Er det berre folk som skal gifte seg i nær framtid som held seg her inne, eller er det lov for sånne som må vente litt og? Hehe... *smugkikke*
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 Bare smugkikk i vei for min del. Jeg smugkikket selv ganske mye mens var giftesjuk. Bare vent, før dere aner ordet av det, har dere også blitt fridd til og så sitter dere her og diskuterer sko, farger på bordpynt og kirkemusikk.
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Her er det lov for alle som har lyst til å være her
Saeria Skrevet 26. mars 2004 #7 Skrevet 26. mars 2004 Jeg er også blant de giftegale, men har ikke satt noen dato. Koser meg med drømmene enn så lenge. :D
Gjest Ethereal Skrevet 26. mars 2004 #8 Skrevet 26. mars 2004 Jeg er vel ikke giftesyk på den måten at jeg ser fram til organisering av bryllup osv. Jeg har et reellt problem med store fester, og mange ideer for hvordan jeg vil at ting skal bli. Jeg vil bli gift med samboeren min, men jeg gruer for en stor bryllupsfest. Samtidig er ikke noe 10-minutters vielse på et kontor noe alternativ. Forstå det den som kan??? Jeg er i tillegg så kresen i mye, at jeg nok også kommer til å oppholde meg her på forumet for å finne råd og tips. Flere hoder tenker som kjent bedre enn ett!
Golosa Skrevet 26. mars 2004 #9 Skrevet 26. mars 2004 For bare noen dager siden var jeg innom og droemte, jeg og.. Trodde det skulle gaa flere aar foer droemmen ble realisert, men vips saa er jeg her som en av planleggerne! Har ikke helt skjoent det enda, men.,..
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #10 Skrevet 1. juni 2005 Det er litt morsomt å lese gamle trådar...
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2005 #11 Skrevet 1. juni 2005 Det er litt morsomt å lese gamle trådar... He he ja tida flyr........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå