Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lisbeth
Skrevet

Vel,for å gjøre en historie kort så kan det starte med at jeg trengte litt hjelp ti å få inn et par ting i stua fra garasjen.

Sønnen til søskenbarnet mitt,som er 28 år,tilbudte seg å hjelpe.

Begge var ferdige på jobb klokken,vi møttes hjemme hos meg og jobben ble gjort unna i en fei.

Jeg spurte om han ville ha en kopp kaffe og det sa han ja til.

Mens han stod ute og tok en røyk på verandaen,fikk jeg nevnt at jeg hadde så vondt i føttene om dagen,og at måtte skyldes det elendige været vi har hatt.

Plutselig stumpet sigaretten og ba meg sette meg i stolen.

Jeg var ikke helt sikker på hva han mente,men før jeg visste ordet av det så tok han av meg skoen og begynte massere foten min!

Helt ærlig er jeg ikke så begeistret at noen skal ta på føttene mine,selv om jeg hadde pyntet dem med rød neglelakk på tærne og det hele.Jeg hadde på meg nylonstømper,og siden jeg kom rett fra jobb så følte jeg meg ikke særlig delikat!

Men uansett der satt jeg,og fikk føttene massert av sønnen til søskenbarnet mitt på 28 år!Og jeg er 59 år!Jeg kjente jeg ble illrød i ansiktet og fryktelig flau over situasjonen,både av føttene mine og at det faktisk var veldig godt å bli massert :rodmer: Han gjorde det svært godt og masserte helt ut i tærne noe som var fryktelig godt.Etter en liten stund måtte han dra og jeg var litt satt ut på en måte av hele opplegget.

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke eller føle egentlig,føler meg mest dum for å være helt ærlig.At jeg i det hele tatt kunne tillate det.Burde jeg føle skyld og hva ville dere gjort? Håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Gjest Klara
Skrevet

Det var bare en vennlig behandling fra en som mest sannsynligvis ser på deg som sin tante. Gi han noe som takk neste gang du ser han.

Gjest Frank
Skrevet

Hmm..Vel siden han tok initiativet,så er vel du mer ulskyldig i denne sammenhengen kanskje..

Gjest Funky Punk
Skrevet

Hæ?

Hva er galt med å få massert føttene?

• Liker 2
Gjest Beano
Skrevet

Har du en foot fetish?

No offence, men du er 59 år gammel og han masserte føttene dine for å gjøre en god handling for en eldre person siden du var sliten. :)

• Liker 4
Skrevet

Han mente sikkert bare å være snill! Men selv hadde jeg blitt sprøyte gal hvis noen tok tak i de skjeve, krokete tærne mine, særlig etter en dag i nylonstrømper! Misliker føttene mine sterkt og anser dem som veldig privat eiendom.

Jeg er kilen også og det hadde nok sluttet fort med et spark i fjeset på velgjøreren, er jeg redd...

Skrevet

Enig med Beano!

I 28-åringens verden er du en gammel dame :fnise:

Neida, det er ikke sikkert det er så ille. Men hva tror du selv? Er du redd det var en type intim handling fra hans side, siden du spør ?

Skrevet

He gave her a foot massage:

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at du føler det var så merkelig, er vel at du fant noe i situasjonen opphissende. Ikke vær bekymret for det, det er helt naturlig.

• Liker 3
Skrevet

He gave her a foot massage:

Hehe, dette er synes jeg er det beste svaret!

Ps. Love Leverage!

• Liker 1
Gjest Lisbeth
Skrevet

Enig med Beano!

Neida, det er ikke sikkert det er så ille. Men hva tror du selv? Er du redd det var en type intim handling fra hans side, siden du spør ?

Ja jeg følte det ble intim handling som kanskje var på grensen,siden vi er så nærme i slekt..Og itillegg så mye yngre enn meg.Har tenkt over saken og jeg må innrømme her inne at det var en litt pirrende situasjon.Mens han masserte føttene mine fikk jeg nesten ikke frem et ord,jeg ble både litt opphisset og flau samtidig på en god måte.

AnonymBruker
Skrevet

Runketråd? Du er den unge mannen som fantaserer om å massere føttene til din mors søskenbarn?

Anonym poster: f7f39c2e0d83554c8d702bb685e538e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Beano!

Pfffft. Kan være flott de.

Anonym poster: e522191e7578b7c0fd4de2b0cfda440c

Gjest Funky Punk
Skrevet

Har aldri følt det intimt å bli massert på føttene bortsett fra når mannen min gjør det.

Har ofte blitt massert av både kompiser og slektninger, yngre og eldre enn meg, og tanken på at det kan være noe seksuelt har aldri slått meg.

Jeg har vært sliten i beina, jeg har fått massasje. Akkurat som at jeg kan massere andre uten at jeg ofrer det en tanke...og jeg håper virkelig ikke de gjør det heller

AnonymBruker
Skrevet

Æsj bestemorføtter. :P tviler på at han syntes det var "intimt"

Anonym poster: bf014882777d7f188ff5cc5ec5241f6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...