Gå til innhold

Kommer mannen løpende tilbake etter utroskap ?

Anbefalte innlegg

Gjest Mille M
Skrevet

Opplever at mannen min gjennom 23 år har vært utro og flyttet in til denne damen så og si med en gang. Sammen har vi 3 barn, og tiden etterpå har vært tøff, spesielt for meg. Han vil heller ikke ha kontakt med barna, men lever i sin rosa lille boble, hvor det selvsagt ikke er plass til oss.... Synes sviket er enormt, og jeg vil jo ikke ta han tilbake, men er det sånn at de kommer løpende hjem og trygler om å komme inn i varmen igjen ?? Etter hvert ?? For gresset viser seg jo ofte at det ikke er grønnere på den andre sida; det blir jo gult der også, eller ?? Erfaringer ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det nye forholdet skjærer seg, så må du bare regne med det, ja.

En egoist tenker alltid først på seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Vil du at han skal komme løpende?

• Liker 1
Skrevet

Det er en teori om at kvinner har mye lettere for å tilgi og prøve å holde forhold oppegående mye lenger fordi de ikke kan få barn med uendelig mange menn, og derfor velger å prøve å holde på den ene man har. Menn derimot, blir ofte mindre tilgiende, og oftere enn kvinner vil de ikke tiligi utroskap. De kan reprodusere seg som bare det, hvorfor da sitte med en som ikke er trofast? Det er selvfølgelig bare en teori da.

Tror du ikke burde tenke for mye på om han kommer tilbake eller ikke og heller prøve å sette deg selv litt i fokus. Du skal ikke se bort fra at han muligens vil endre sitt synspunkt med kontakt til barna sine da. Om han ikke gjør det beskriver det vel han ganske bra, og det er kanskje like greit for deg at han ikke kommer tilbake? Og ja, bobbla hans sprekker nok. Ofte tror menn at det er såå mye bedre og flere damer der ute også er de utro/slår opp, bare synd det skal gå så langt før de skjønner at de egentlig hadde det bra til å begynne med.

Håper det går bedre med deg og at du kommer deg videre

AnonymBruker
Skrevet

Tja, ikke alle menn gjør det. Mange menn ser bare framover og skjærer det seg med elskerinnen går de bare videre.

Så jeg er enig med forrige innlegg: Ikke sitt og vent på at den utro mannen kommer krypende tilbake til deg. Gå videre, let etter alle hans dårlige sider og se framover du også. Det er ikke sikkert du finner en ny mann, men det er vel ikke noe vits i å ta til takke med en som er utro heller? Har han så lite respekt for deg bør du holde hodet høyt og leve videre uten han.

Anonym poster: 285966decc3f6a451d664e9158c36b49

• Liker 4
Gjest Tekola
Skrevet

Innlegg fra utestengt bruker fjernet.

Tekola, mod.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror sjansen for anger er større hos de menn som bryr seg om barna sine og vil ha dem med seg inn i det nye forholdet. For akkurat det går sjeldent smertefritt og når han oppdager det, så er angeren der.

Når det er slik som med din ex, at han driter i dem. Ja så blir han like gjerne der han er, dobbelt så bekvemt.

Men finnes ingen fasit.

Ikke ødelegg deg selv enda mer med å grunne på hvorfor han ikke tenker som deg, eller at han har endret personlighet over natta. Han har ikke det, han har nok alltid vært slik. Det er bare du som har fått et nytt syn på ham.. la ham fare, hans tap.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han kommer så kommer han når du er ferdig med han. Skjebnens ironi.

Anonym poster: ed407d56f178307dabb8757860ec7ea7

• Liker 2
Skrevet

Noen gjør vel det, andre ikke. Spørsmålet er vel heller om du ville ta han tilbake om han kom løpende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen gjør vel det, andre ikke. Spørsmålet er vel heller om du ville ta han tilbake om han kom løpende.

Mennesker er så forskjellige. Enkelte vet at bakken er der. Andre trenger å tryne for å skjønne at bakken er der. Andre igjen trenger å tryne mange ganger før de skjønner at jo da, bakken den er der.

Jeg tror TS hører til sistnevnte gruppe.

Anonym poster: 6e9b22749d3e8aeeab10b13081bbd4f5

Gjest Gjest
Skrevet

Han har ikke bare forlatt og sveket deg, han har forlatt og sveket barna også. Det siste ville gjort det uinteressant for meg å ta ham tilbake.

Gjest Mille M
Skrevet

Men jeg vet at han vil ha kontakt med barna, men det passer han ikke akkuraat nå... Nå må han pleie det nye, og da er barna i veien, dessverre.

Gjest anonym
Skrevet

Men jeg vet at han vil ha kontakt med barna, men det passer han ikke akkuraat nå... Nå må han pleie det nye, og da er barna i veien, dessverre.

Stolte du på han tidligere, og kom dette som lyn fra klar himmel, eller har han hele tiden vært egoistisk i forholdet? Kanskje du nå ser ting bedre på avstand ? Vil du si at dere hadde et bra forhold før dette skjedde?

Gjest Gjest
Skrevet

Stolte du på han tidligere, og kom dette som lyn fra klar himmel, eller har han hele tiden vært egoistisk i forholdet? Kanskje du nå ser ting bedre på avstand ? Vil du si at dere hadde et bra forhold før dette skjedde?

Jeg har alltid stolt på han, hadde aldri trodd han skulle være utro. Kom som lyn fra klar himmel ja! Vi har hatt et bra forhold, men selvsagt travelt og mindre tid til hverandre enn før. Mille M
Gjest Gjest
Skrevet

Det gjør han nok. Jeg tror ikke at det nye forholdet trenger å skjære seg engang, slik den som svarer i kommentaren etter deg sier.

Jeg tror rett og slett at etter en stund, når hverdagen kommer, kommer han til å savne det han hadde, fordi da er det nye blitt vanlig. Det trenger ikke engang være store skjær i sjøen der, bare at alt er blitt "vanlig" og spenningen og nyhetens interesse er blitt borte.

Om du vil at det skal skje fortere (enten bare av skadefryd, eller om du vil ha han tilbake) så hjelper det på at du i mellomtiden ser ut til å ha det veldig bra, er glad og fornøyd. Pynt deg gjerne litt ekstra og gjør positive og sunne ting for deg selv, og ha gjerne kontakt med det motsatte kjønn. Da begynner han nok å tenke seg om.

Mange vil vel si at en slik mann vil de aldri kunne tilgi og ta tilbake. Kanskje kan du ikke det, men om du føler at du kanskje kunne det, så vil jeg bare nevne at selv om det han gjorde var et enormt svik, så trenger han faktisk ikke være en ond person. Vi mennesker får av og til en "kortslutning" i livet som gjør at vi gjør ting vi egentlig ikke er typen til og som vi aldri hadde trodd vi kunne gjøre. Har selv vært der, og i ettertid kan jeg ikke fatte og forstå hvordan jeg kunne gjøre noe sånt. Men jeg kan huske at jeg den gang var i en situasjon som fikk meg til å prioritere helt feil, jeg klarte ikke å vurdere verdien av det jeg hadde, og jeg trodde, som så mange andre, at alt ville være grønnere på den andre siden. Men jeg er ikke en ond person, og kunne aldri gjort så feil igjen.

Skrevet

Det er jo selvsagt forskjell fra mann til mann. Min eks var utro, og kom krypende tilbake etter en måneds tid. No way! Opp med hodet, selvtilliten og stol på deg selv. Han er ikke verdt det. Hadde han "bare" vært utro hadde det kanskje vært en ting, med tanke på barna. Men det at han faktisk flytter inn til henne?? Det er dråpen. Utilgivelig i mine øyne! Kom deg videre og syng på sangen I will survive når han innser at han har vært en skikkelig idiot og kommer krypende tilbake!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...