AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Del Skrevet 18. mars 2013 Haha, jeg ler meg ihjel av dette innlegget som har rast på Twitter i dag: http://materazzia.blogspot.no/2013/03/kampreferat-roma-et-eller-annet-annet.html "Den berømte offsideregelen har blitt forklart for meg flere ganger, stort sett i form av en visuell demonstrasjon over middagsbordet. Jeg vet at hvis vinglasset spiller korken forbi både salt- og pepperbøssen, og bort til gaffelen, er det offside. Det store problemet her er at både salt- og pepperbøssen og gaffelen er i konstant bevegelse, så det er komplett umulig å følge med på logikken i det hele." Flere som kjenner seg igjen? Anonym poster: 6c85feefcca6382536efc854ec842e90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Del Skrevet 18. mars 2013 Fotball er et veldig enkelt spill, likevel skjønner kvinner ikke noe så enkelt og logisk. Hvorfor innbiller kvinner seg da at de er like kloke og intelligente som oss menn? Anonym poster: 261590870af11f8ef0218a547cecb8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg tror ikke det handler om å forstå det, men om å interessere seg for det... For øvrig virket ikke denne dama akkurat uintelligent!! Anonym poster: 6c85feefcca6382536efc854ec842e90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mars 2013 #4 Del Skrevet 18. mars 2013 Og jeg fatter ikke hva som er så vanskelig med offsideregelen! Ikke ser jeg fotball, ikke har jeg spilt det selv, men den regelen er jo rimelig enkel å forstå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. mars 2013 #5 Del Skrevet 18. mars 2013 Synes det var et morsomt innlegg jeg. Og hun har veldig rett i det med fotballskoene. Ser ofte helt forferdelig ut. De burde holdt seg til sorte sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 18. mars 2013 #6 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Del Skrevet 18. mars 2013 Elsket innlegget hennes. Anonym poster: 444be7d79f34bb902ad272e58dd02207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #8 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg vil si at man er ganske treg dersom man ikke skjønner offsideregelen etter å ha fått den forklart flere ganger. Eller så er man en kvinne. Anonym poster: 261590870af11f8ef0218a547cecb8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 18. mars 2013 #9 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. mars 2013 #10 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Jeg forstår ikke offsideregelen, og er sist jeg sjekket, mann. Jeg forstår heller ikke hvorfor mennesker vil kaste vekk store deler av livet sitt på å følge med på fotball. Sorry. Endret 18. mars 2013 av Lutetium 71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 18. mars 2013 #11 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Jeg er kvinne, og jeg skjønner hva det gå ut på og det gjør de andre kvinnene jeg kjenner også, så der tar du feil. Hysj. Ha i det minste anstendighet til å late som du ikke forstår den. Endret 18. mars 2013 av Flair 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #12 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg forstår ikke offsideregelen, og er sist jeg sjekket, mann. Jeg forstår heller ikke hvorfor mennesker vil kaste vekk store deler av livet sitt på å følge med på fotball. Sorry. Kaste vekk? For meg er det veldig god avkobling, og det er en hobby å følge favorittlaget land og strand rundt. Reiser mye, mye utendørs og mye sosialt. Stort sett møter jeg oppegående folk også. Er selv forlovet medisinstudent med forlovode og barn til vanlig, men jeg er en skrikende fotballidiot i helgene. De to jeg reiser med er en ingeniør og en vordende psykolog. Plager ingen med det, selv om det neppe er akkurat oss du egentlig tror står og skriker. Selvsagt er det ikke særlig fornuftig, om du ser bort fra all moroa jeg får ut av det, men det er ikke mer bortkastet enn det meste av hobbyer. For deg ville det nok vært bortkastet, men det tør jeg banne på at noen av dine hobbyer ville vært for meg også Handler bare om preferanser, min gode mann! Du må gjerne drive med klatring, foto, se mye film eller danse for min del. Du kaster ikke bort livet av den grunn. Offsideregelen er forøvrig kjempeenkel, men du går jo ikke glipp av noe særlig ved ikke å kunne den. Selv aner jeg kke hva foxtrot er, bare hørt navnet, ei heller er jeg særlig god på kameralinser Anonym poster: ed9e9cbbd3620432a81de0487735e8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulcan Skrevet 4. april 2013 #13 Del Skrevet 4. april 2013 Underholdende. Ikke glem av vi mannfolk stort sett ikke har noe som helst interesse for NOEN ting dere damer (generelt) liker. Farge på gardiner osv. om skoene passer til kjolen, bla bla bla bla. MEN vi later som om vi gjør det for at dere skal være fornøyde. "Oi, de var stilige" "De gardinene passer nok godt til spisebordet". men dere kan ikke ta dere tiden til å lagre noe så enkelt som at "Hvis blå spiller sender ballen til en annen blå spiller, OG det ikke er noen røde spillere mellom "blå" som mottar ballen og målet til RØD, er det offside" Bruker farger for å få dere interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #14 Del Skrevet 4. april 2013 Underholdende. Ikke glem av vi mannfolk stort sett ikke har noe som helst interesse for NOEN ting dere damer (generelt) liker. Farge på gardiner osv. om skoene passer til kjolen, bla bla bla bla. MEN vi later som om vi gjør det for at dere skal være fornøyde. "Oi, de var stilige" "De gardinene passer nok godt til spisebordet". men dere kan ikke ta dere tiden til å lagre noe så enkelt som at "Hvis blå spiller sender ballen til en annen blå spiller, OG det ikke er noen røde spillere mellom "blå" som mottar ballen og målet til RØD, er det offside" Bruker farger for å få dere interessert Jeg har aldri i mitt liv opplevd en heterofil mann som later som om han er interessert. Jeg får snarer "ja, det blir sikkert fint", "ja, det der fikser du" osv. Derfor nekter jeg å lære fotballregler, selv om fargen hadde vært lilla. Anonym poster: 3b70b137a0e4c216585545dd88cdd9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulcan Skrevet 4. april 2013 #15 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har aldri i mitt liv opplevd en heterofil mann som later som om han er interessert. Jeg får snarer "ja, det blir sikkert fint", "ja, det der fikser du" osv. Derfor nekter jeg å lære fotballregler, selv om fargen hadde vært lilla. Anonym poster: 3b70b137a0e4c216585545dd88cdd9d0 Ok, overdrev kansje litt. MEN, jeg sier alltid at den ville blitt fin, og utbrodere gjerne litt, selv om jeg stort sett gjentar ting hun har sagt om tidligere gjenstander vi har kjøpt til leiligheten. Det gjelder å gjøre en innsats for forholdet, pluss at da blir handleturen kortere for hun bestemmer seg raskere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 4. april 2013 #16 Del Skrevet 4. april 2013 Underholdende. Ikke glem av vi mannfolk stort sett ikke har noe som helst interesse for NOEN ting dere damer (generelt) liker. Farge på gardiner osv. om skoene passer til kjolen, bla bla bla bla. MEN vi later som om vi gjør det for at dere skal være fornøyde. "Oi, de var stilige" "De gardinene passer nok godt til spisebordet". men dere kan ikke ta dere tiden til å lagre noe så enkelt som at "Hvis blå spiller sender ballen til en annen blå spiller, OG det ikke er noen røde spillere mellom "blå" som mottar ballen og målet til RØD, er det offside" Bruker farger for å få dere interessert Nuhvel, jeg har en mann som kan og vet langt mer om gardiner enn jeg Da jeg flyttet og skulle henge opp gardiner i egen stue (gardiner som jeg forøvrig ble truet til å kjøpe av en annen mannlig kompis), kom Celinemannen veivende, gitt! Jeg "måtte da skjønne at jeg måtte bruke rynkebåndskroker" til disse gardinene! Det må jo sies at jeg verken skjønte hva rynkebåndskroker var, eller hvorfor det var selvfølgelig at jeg skulle bruke sånne... Det endte opp med at jeg trampet avgårde og han hang opp gardinene for meg! Nå må det sies at han ikke er spesielt feminin, denne mannen... Ikke i det hele tatt, faktisk Men ingen av oss liker fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå