Gå til innhold

Parajumpers lignende jakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Det ser ut som en helt vanlig vindjakke? Synes nesten alle merker har en slik jakke i kolleksjonen sin. Men du vil ha en i samme prisklasse?

PS: tommel opp for at du har tenkt over hva du støtter. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som en helt vanlig vindjakke? Synes nesten alle merker har en slik jakke i kolleksjonen sin. Men du vil ha en i samme prisklasse?

PS: tommel opp for at du har tenkt over hva du støtter. :)

Ja jeg tenkte det samme men var ikke så lett å finne når man først leter etter det..

Og ja jeg vil ha i ca. samme prisklasse :)

Anonym poster: 1c3c50f9a960231ac8bd7fe3e039cbe8

Skrevet

Flott at du ikke vil støtte de! :) Spre gjerne info om det til andre...er dessverre sååå mange som ikke tenker over hvilke lidelser dyret på jakken deres har måttet gå igjennom.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg bruker dessverre lite allværsjakke og aner ikke hva de forskjellige koster. Men Ralph Lauren bruker ikke pels i alle fall. Håper noen andre kan hjelpe. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker dessverre lite allværsjakke og aner ikke hva de forskjellige koster. Men Ralph Lauren bruker ikke pels i alle fall. Håper noen andre kan hjelpe. :)

Fant en veldig fin Jean Paul jakke som jeg kjøpte, de bruker heller ikke pels som jeg har forstått :)

Anonym poster: 1c3c50f9a960231ac8bd7fe3e039cbe8

Skrevet

Woolrich har mye fint

Gjest Badabing
Skrevet

Woolrich har mye fint

Woolrich bruker jo coyotepels..

Skrevet

Ja, det gjør de. Coyote fanget vilt.

Er spent på om alle slutter å ete kylling, oppdrettslaks eller sau. Det er etter min mening verre når man skal begynne å diskutere dyrevern.

Eller hva med de stakkars hundene noen mennesker forer med all slags feit drittmat. Jeg synes det rett og slett er jævlig å se et husdyr som er for feit for sitt eget beste. Hva med utstillingshunder som får problemer fordi de er avlet fram på en spesiell måte?

Jeg skjønner ikke dette hysteriet. Om man skal begynne, så ta nå for dere alt som handler om dette. Ikke bare en coyote som det faktisk er lov å jakte på der jakkene kommer fra.

Skrevet

Hadde coyotene blitt skutt fritt i naturen, skulle jeg kjøpt en slik jakke, men så lenge de bruker revesakser, er det fullstendig uaktuelt.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Nettopp. Fotsakser som ikke engang er lov å bruke i Norge fordi de er så jævlige.

• Liker 1
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...