Gå til innhold

Må ikke dette være veldig traumatisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På butikken jeg vanligvis handler hos så har de tomatene og ketchupen ganske nærme hverandre. Man kan se tomatene når man står ved ketchupflaskene og omvent.

Men hva synes dere om at butikken order det slik at tomatene er nesten ved ketchupen? Må ikke dette være veldig traumatisk for tomatene? For alt man vet så er ketchupen i ketchupflasken søstra og kanskje broren og moren til en av tomatene i butikken.

Godt at potetgullet er langt vekk fra potetene da.

Anonym poster: f03c3814bd01004fa4c283d9fea445e6

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest kinkylita
Skrevet

Tomatene klarer seg. Da er det verre for jordbæra å stå ved siden av syltetøyet å se på den blodmassakren der...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tomatplageri og mishandling av verste sort. :(

Godt du er oppmerksom. Jeg går ut fra at du sa i fra til de ansatte?

Selv har jeg sett pakninger med omelettrøre rett ved siden av eggene. Hvordan føles det for eggene? Ikke rart noen av dem har sprekker når jeg sjekker kartongene.

Anonym poster: 654e05fb20dab776595cc47e1d4cfa3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er en skam at butkikansatte er såpass lite empatisk anlagt.

Jeg reagerte på at de seksuelt frustrerte pølsene lå og stirret lengselsfullt etter smulitringpakken jeg hadde i handlekurven, og skrev en klage til Rimi-Hagen. Men fikk jeg svar? Neeeeiiiida! Han synes sikkert bare det var opphissende, den ekle grisen. :frustrert:

Anonym poster: 339eec174886e06d9ffcfe32124c728f

• Liker 3
Skrevet

Jeg sliter mest ved melhyllene, der stakkars Helkorn må stå side om side med sin massakrerte famile: Kli, Kim, Grov, Fin og Siktet.

:hulk:

• Liker 2
Skrevet

Nå er kanskje brød bare en samling av massakrert korn, men jeg syns det er meget betenkelig at brødene har fri sikt til brødparteringsmaskinene i de aller fleste butikker.

Det er ikke noe bedre utenfor butikklokalene heller. I en ganske alminnelig frukthage kan mennesker helt ut av det blå plukke ned et stakkars eple, og spise det uten å gidde å bedøve det engang. I et vanlig epletre er det mer enn hundre epler, som må se på dramaet, og ikke minst høre på de forferdelige knaselydene, av den forsvarsløse eplekroppen som blir kvernet istykker! :spy:

HVORFOR HAR VI INGEN PLANTEVELFERD HER I LANDET???

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...