AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 På butikken jeg vanligvis handler hos så har de tomatene og ketchupen ganske nærme hverandre. Man kan se tomatene når man står ved ketchupflaskene og omvent. Men hva synes dere om at butikken order det slik at tomatene er nesten ved ketchupen? Må ikke dette være veldig traumatisk for tomatene? For alt man vet så er ketchupen i ketchupflasken søstra og kanskje broren og moren til en av tomatene i butikken. Godt at potetgullet er langt vekk fra potetene da. Anonym poster: f03c3814bd01004fa4c283d9fea445e6 15
Gjest kinkylita Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Tomatene klarer seg. Da er det verre for jordbæra å stå ved siden av syltetøyet å se på den blodmassakren der... 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Tomatplageri og mishandling av verste sort. Godt du er oppmerksom. Jeg går ut fra at du sa i fra til de ansatte? Selv har jeg sett pakninger med omelettrøre rett ved siden av eggene. Hvordan føles det for eggene? Ikke rart noen av dem har sprekker når jeg sjekker kartongene. Anonym poster: 654e05fb20dab776595cc47e1d4cfa3c 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Jeg synes det er en skam at butkikansatte er såpass lite empatisk anlagt. Jeg reagerte på at de seksuelt frustrerte pølsene lå og stirret lengselsfullt etter smulitringpakken jeg hadde i handlekurven, og skrev en klage til Rimi-Hagen. Men fikk jeg svar? Neeeeiiiida! Han synes sikkert bare det var opphissende, den ekle grisen. Anonym poster: 339eec174886e06d9ffcfe32124c728f 3
Skjoldmøy Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Jeg sliter mest ved melhyllene, der stakkars Helkorn må stå side om side med sin massakrerte famile: Kli, Kim, Grov, Fin og Siktet. :hulk: 2
Lutetium 71 Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Nå er kanskje brød bare en samling av massakrert korn, men jeg syns det er meget betenkelig at brødene har fri sikt til brødparteringsmaskinene i de aller fleste butikker. Det er ikke noe bedre utenfor butikklokalene heller. I en ganske alminnelig frukthage kan mennesker helt ut av det blå plukke ned et stakkars eple, og spise det uten å gidde å bedøve det engang. I et vanlig epletre er det mer enn hundre epler, som må se på dramaet, og ikke minst høre på de forferdelige knaselydene, av den forsvarsløse eplekroppen som blir kvernet istykker! HVORFOR HAR VI INGEN PLANTEVELFERD HER I LANDET??? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå