Gå til innhold

Skrivefeil i invitasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige sommer fikk jeg invitasjon til et bryllup hvor brudgommens navn var stavet feil. Navnet hans er kort og enkelt, men det hadde sneket seg inn en ekstra bokstav. Invitasjonene var trykket opp feil til alle gjestene. DET er flaut.

Anonym poster: d69f0893dea98df21aa13e2b69484eb7

Oj... Der hadde jeg faktisk vært litt nazi som kommende brud, og krevd nye invitasjoner. Dersom feilen lå hos oss, ville jeg faktisk allikevel bestilt nye tror jeg, hvis de ikke var altfor dyre iallfall.

Anonym poster: 735f9a1c79ad100bab30ee67806d2f8b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh.My.God. Det er pinlig. Utrolig pinlig.

Hehe, unnskyld at jeg ler, men det er akkurat sånne tabber vi også kunne gjort :fnise:

Jeg endte opp med å skrive datoen på selv. Det var vist ingen som la merke til det. Snille venner og familie jeg har som velger å ikke se sånn småfeil^_^

Skrevet

Skrivefeil i invitasjonen er rett og slett flaut.

Det er visse ting som burde rettskrives før man printer ut og sender

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Oh.My.God. Det er pinlig. Utrolig pinlig.

Hehe, unnskyld at jeg ler, men det er akkurat sånne tabber vi også kunne gjort :fnise:

Jeg endte opp med å skrive datoen på selv. Det var vist ingen som la merke til det. Snille venner og familie jeg har som velger å ikke se sånn småfeil^_^

Nei, så lenge du skrev det på for hånd, så var det jo i grunnen ingenting å reagere på - kanskje de til og med trodde det var meningen? ;)

(Bare for å presisere - det var ikke det at dere glemte datoen jeg mente var så innmari pinlig, den var rettet til den som skrev at de hadde fått invitasjon med brudgommens navn feilstavet, hehe)

Skrevet

Jeg lurer på hva kleskoden er i et sånt bryllup? Tror ikke jeg hadde funnet frem ball- eller gallakjolen, for å si det sånn ...

Jeg ville nok ikke likt om jeg hadde skrevet noe feil på kortet. Jeg feilstavet et viktig ord på russekortet, så jeg måtte frem med rettepenn på alle. Det var irriterende nok.

Å nei.... når du nevner det, så STÅR DET IKKE kleskode i invitasjonen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...