Gå til innhold

Skrivefeil i invitasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Er det mulig :P

Jeg VET det er stygt, men jeg har vist den invitasjonen når jeg har hatt besøk. Den er så dårlig skrevet at det er blitt en kuriositet.

Gleder meg veldig til bryllupet. Satser på kanner med himmers stående på furubordene på det lokale Folkets Hus. Ooooh yeah.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mottatt en invintasjon som er så dårlig skrevet (ordlagt) og full av skrivefeil at jeg ble flau.

"Skjære Xå Y! Vi ska giftes i mai å det hadde vært superduperkoselig og ha dere med!

Send ei litta melding som svar'a!"

FOR REALS.

Uff, håper de er under 20 år!

Vi leste gjennom flere ganger og fikk andre til å lese gjennom. Pinlig med alt for store feil der ja!

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Det skjer meg ni av ti ganger

At folk skriver navnet ditt feil? Det må være kjipt...!

Skrevet

Uff, håper de er under 20 år!

Vi leste gjennom flere ganger og fikk andre til å lese gjennom. Pinlig med alt for store feil der ja!

De tipper mer mot 30 enn 20, for å si det slik ;)

Skrevet

At folk skriver navnet ditt feil? Det må være kjipt...!

Jeg er i grunn vant til det, men noen ganger et det kjipt, kommer an på hvem som skriver det. Chatrine er den verste feilen.

Skrevet

Jeg er i grunn vant til det, men noen ganger et det kjipt, kommer an på hvem som skriver det. Chatrine er den verste feilen.

Det stavemetoden visste jeg ikke fantes før forrige ukes episode av Unge Mødre. Sjatrine?

• Liker 2
Skrevet

Det stavemetoden visste jeg ikke fantes før forrige ukes episode av Unge Mødre. Sjatrine?

Finnes det på ordentlig? Trodde seriøst det bare var Cathrine, Catrine, Kathrine og Katrine jeg, med mindre man er engelsk og putter i en e etter h.

Skrevet

Finnes det på ordentlig? Trodde seriøst det bare var Cathrine, Catrine, Kathrine og Katrine jeg, med mindre man er engelsk og putter i en e etter h.

Jeg håper(!) hun staver det sånn, for det var det hun tattoverte på korsryggen hvertfall...............

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper(!) hun staver det sånn, for det var det hun tattoverte på korsryggen hvertfall...............

Wæææææ

Gjest Adriane
Skrevet

Den ser jeg. Hvis det er helt fremmede reagerer man ikke på samme måte, som om det er et familiemedlem eller ei venninne for eksempel.

Chatrine? Den stavemåten har aldri jeg sett heller, men jeg håper at den stemmer med tanke på hun som da har tatt den tatoveringen i korsryggen... :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også et navn "alle" bommer på. Når de først har forstått hva jeg heter, så er det umulig å bomme på stavemåten, men det var det å få meg seg navnet....

Jeg har bare slutta å rette på folk. Så lenge navnet de sier ligner sånn noenlunde er jeg fornøyd ;)

Det er ikke et utrolig uvanlig navn, men det går lang tid mellom hver gang jeg møter noen som heter det, og det ligner litt på flere andre navn som er veldig vanlige og mye brukt.

Skrevet

Jeg kjenner både Chatrine (sjatrine) Chamilla (sjamilla) og Chanett (sjanett) :)

Snart kommer vel Charoline, Chatinka, Charianne og Chanutte også he he

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner både Chatrine (sjatrine) Chamilla (sjamilla) og Chanett (sjanett) :)

Snart kommer vel Charoline, Chatinka, Charianne og Chanutte også he he

Chanutte? Kanutte?

Hæ?

• Liker 1
Skrevet

Ikke bare skrivefeil å være obs på... vær også litt obs på selve språket.

I fjor var vi kaffegjester i et bryllup. I invitasjonen sto det at vi også var velkommen til den kirkelige vielsen, for å (sitat):

Å hylle å ære brudeparet

(sitat slutt, og språkfeilen er ikke min ;-) )

Hylle. Ære.

Ikke bra, for å si det pent.

• Liker 3
Skrevet

Vi trippelsjekket våre invitasjoner for skrivefeil. Overså dermed fullstendig at vi glemte å ta med datoen...

• Liker 5
Skrevet

I fjor var vi kaffegjester i et bryllup. I invitasjonen sto det at vi også var velkommen til den kirkelige vielsen, for å (sitat):

Å hylle å ære brudeparet

Hylle. Ære.

Hylle Å ære. Jeg får vondt.

Gjest Adriane
Skrevet

Å hylle å ære brudeparet

Hylle. Ære.

Oh.My.God. Det er pinlig. Utrolig pinlig.

Vi trippelsjekket våre invitasjoner for skrivefeil. Overså dermed fullstendig at vi glemte å ta med datoen...

Hehe, unnskyld at jeg ler, men det er akkurat sånne tabber vi også kunne gjort :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Forrige sommer fikk jeg invitasjon til et bryllup hvor brudgommens navn var stavet feil. Navnet hans er kort og enkelt, men det hadde sneket seg inn en ekstra bokstav. Invitasjonene var trykket opp feil til alle gjestene. DET er flaut.

Anonym poster: d69f0893dea98df21aa13e2b69484eb7

• Liker 1
Skrevet

Chanutte? Kanutte?

Hæ?

Kanutte ja. Datteren til naboen heter det.

Skrevet

Jeg har mottatt en invintasjon som er så dårlig skrevet (ordlagt) og full av skrivefeil at jeg ble flau.

"Skjære Xå Y! Vi ska giftes i mai å det hadde vært superduperkoselig og ha dere med!

Send ei litta melding som svar'a!"

FOR REALS.

Jeg lurer på hva kleskoden er i et sånt bryllup? Tror ikke jeg hadde funnet frem ball- eller gallakjolen, for å si det sånn ...

Jeg ville nok ikke likt om jeg hadde skrevet noe feil på kortet. Jeg feilstavet et viktig ord på russekortet, så jeg måtte frem med rettepenn på alle. Det var irriterende nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...