Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sendte inn meldekort som vanlig på lørdag, på NAV sine sider står det ferdig beregnet., men likevel er ikke pengene på konto i dag.

Begynner å bli veldig nervøs.

Hva kan ha skjedd?

Ser at det har vært noen problemer med banker og sånt i dag, men dette gjelder vel ikke overførsler? Og det er jo også fikset nå.

Gaaaah!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke å få det på konto før påfølgende tirsdag og jeg sender det alltid inn lørdager. Tror ikke du behøver å bekymre deg så veldig mye. Påfølgende mandag hørtes for meg luksus ut.

Anonym poster: 00fe21dd29257b8453cadd055f9f6fdc

• Liker 1
Skrevet

Det har ALLTID kommet inn på mandag rett før 4 hos meg, det er derfor jeg reagerer.

Om det hadde kommet inn på tirsdag til vanlig, så hadde jeg selvfølgelig ikke frika litt ut ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer på mandager hos meg også. Alltid rundt kl 1600

Jeg har ikke utbetaling før neste mandag.

Håper pengene dukker opp snart.

Anonym poster: 0a72cbd02fa2757def76ca40e7957c64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg varierer det fra mandag/tirsdag selv om jeg alltid leverer lørdag! Ville ikke tenkt noe mer over det før onsdag.. :)

Anonym poster: 7d488e11b541fec53763244ea181ac24

• Liker 1
Skrevet

Får vel bare smøre seg med tålmodighet til i morra, lite annet å gjøre ihvertfall. :)

Bra vi har mat i hus, sier jeg bare ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det har ALLTID kommet inn på mandag rett før 4 hos meg, det er derfor jeg reagerer.

Om det hadde kommet inn på tirsdag til vanlig, så hadde jeg selvfølgelig ikke frika litt ut ;)

Hvis du har hørt nyhetene i dag så har det vært problemer med de fleste storbankene og betalingsterminalene i Norge i flere timer i dag. skal ikke se bort i fra ta det kan være en av årsakene.

Jeg skjønner at du har pleid å få betalingen på mandager, men det finnes alltid unntak fra regelen, og jeg ser fortsatt ingen grunn til å bli litt småforstyrret 20 min etter den normale utbetalingstiden. De hadde nok ledd litt av deg hvis du hadde ringt og etterlyst for å si det sånn. Som noen sier over ville jeg ikke begynt å lure før på onsdagen.

Skrevet

Hvis du har hørt nyhetene i dag så har det vært problemer med de fleste storbankene og betalingsterminalene i Norge i flere timer i dag. skal ikke se bort i fra ta det kan være en av årsakene.

Jeg skjønner at du har pleid å få betalingen på mandager, men det finnes alltid unntak fra regelen, og jeg ser fortsatt ingen grunn til å bli litt småforstyrret 20 min etter den normale utbetalingstiden. De hadde nok ledd litt av deg hvis du hadde ringt og etterlyst for å si det sånn. Som noen sier over ville jeg ikke begynt å lure før på onsdagen.

De ville ha ledd av meg faktisk. Jøss, så hyggelig du er. Kjekt å gjemme seg bak AB eller? ;)

Skrevet

Bankene har hatt store problemer i dag så kan være derfor du ikke har fått pengene enda. De kommer nok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...