Gjest Guilty Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Hei! Lurer litt på hvor jeg kan få tak i dette? Bruker 65H og synes det er en veldig vanskelig størrelse å finne.. Handler mye på Change men vil gjerne ha litt andre å velge mellom. Har mulighet til å dra til steder i Oslo/Akershus området. Vet om mange nettsider som selger bher i store størrelser, men foretrekker å prøve de først så det er ikke noe særlig å bestille fra USA for for eksempel
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har forelsket meg i Freya. For meg var Change som å komme til himmelen og Freya enda videre oppover. Jeg synes de sitter bedre, holder bedre og støtter mye bedre! Du kan søke opp butikker i nærheten av deg som fører dem her
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Av de spesialbutikkene i Oslo som det går mange go'ord om er nok La Lina den jeg har hørt mest skryt om. Dette kun nevnt som et tips siden jeg ikke har prøvd dem selv og ikke kan si noe om hvorledes jeg opplevde dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå