Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen teite/ekle/rare ting dere gjør innad i familien, som man ikke forteller om?

Jeg napper øyebrynene til faren min

Jeg klemmer hudormer hos søsteren min

Mamma hadde ryggproblemer en periode, og slet med å bøye seg. Så jeg shavet leggene og lårene hennes.

The list goes on!

Er vel ikke bare min familie som er sånn?

Anonym poster: 0a49c347eeb3dc35950be81f7b280258

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min familie gjør i hvert fall ingen sånne ting. Hvor moro hadde det ikke vært om din familie var helt alene om alt mulig slikt? ;)

Anonym poster: 671e992dbd6a16d061b2e3c6e365078d

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Den med å barbere moren din på låra reagerte jeg på. Den synes jeg var ganske ekkel.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klemmer hudormer på mannen og tenåringsbarna mine.

Søsknene mine har jeg aldri gjort noe sånt med.

Foreldrene mine har jeg heller ikke gjort slikt med.

AnonymBruker
Skrevet

Den med å barbere moren din på låra reagerte jeg på. Den synes jeg var ganske ekkel.

Hehe. Mamma og jeg er ganske close heldigvis:)

Anonym poster: 0a49c347eeb3dc35950be81f7b280258

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte P-sprøyte på moren min i mange år :P Så uten å ville det visste jeg indirekte at de fortsatt hadde et sexliv :fnise:

Anonym poster: 6135bd29fa542348dd2ec9320f97ec32

• Liker 1
Skrevet (endret)

Leker modelltog med pappa:) og spiller Warhammer med pappa når jeg besøker mamma og pappa når ungene har lagt seg:)

Endret av Anciol
AnonymBruker
Skrevet

Har hjemme tradisjon for å hive en bøtte vann på fatter'n når han soler seg på balkongen, for så å høre de trampende skrittene hans bak meg mens jeg stormer ut av huset så fort beina mine kan bære meg, ellers spyler han med med kaldtvann i dusjen eller med hageslangen:P

Anonym poster: bb9c4939223a782979d22b939a1aebae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

promper... :rodme:

Anonym poster: 73c3b26633005cfd9f23bde8f34296bf

Skrevet

Kjaeresten min klemmer ut kvisene mine. :fnise::rodme:

Skrevet

Vi er sånne særinger som løfter skinka mot den som sitter nærmest når vi skal fise. Tanter og onkler, søskenbarn, foreldre og besteforeldre. Haha.. Hørtes verre ut på trykk ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mamma og jeg hadde et godt forhold, vi masserte ben og rygg på hverandre, snakket om sex(liv) , tok hudormer, mm...

Pappa og jeg har også et noe nært forhold, men snakker ikke om sexliv og mye følelser, slik jeg og mamma gjorde. Derimot er jeg veldig flink å ta de sorte ormene hans:-)

Vi reiser mye rundt i lag, og kommer naturligvis nær hverandre da, på godt og vondt. Vi bor også i samme hus(pappa har leilighet i huset, og dette har ikke vært i nærheten av aktuell med svigers. Det har selv mannen sagt)

Anonym poster: a28a1dc136ddb6576be140226039293b

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Hele familien møtes for å sitte i armkrokene til hverandre for å se grevinnen og hovmesteren mens vi spiser rød gele med sugerør.

Det er egentlig det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...