AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har lyst på gelenegler, så kanskje jeg klarer å slutte å bite negler. Neglene mine er ekstremt korte (jeg biter meg til blods). Synes det er flaut at andre ser neglene mine, og gruer meg til at personen som setter på neglene skal se dem. Er det noen her som biter negler, som har fått satt på gele/akrylnegler? Anonym poster: 6b449cf1acbd47f4be660b158d38fa8a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Det anbefales! Du kommer ikke til å bite i de neglene. Av to grunner; prisen og at de er steinharde! Anonym poster: 61e7bf26292a9fe2f5beabfc49c1d600
Madison_00 Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Jeg hadde akryl kontinuerlig i over ett år. Det er 4 år siden nå, og jeg biter ikke negler lenger Veldig effektiv måte å slutte på, spør du meg. Følte ikke at neglene mine ble noe svakere av det slik mange sier, men nå er det ganske svake fra før av. For tiden Legger jeg sånn Gel Polish ca annenhver uke, og har lange lekre negler hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå