Maneo Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Heisann! Kan dere hjelpe meg med å finne en ny mineralfoundation? Jeg har lenge brukt Bare Escentuels sin, men blir mindre og mindre fornøyd. Den fremstår som for mørk, og fremhever de tørre partiene. I tillegg legger den seg ikke noe pent lenger, og føler jeg får urenheter av den. :-( Men, jeg liker mineralsminke! Derfor, hvilken vil du anbefale? Jeg er lys i huden, med fregner. Ikke spesielt mye urenheter, men trenger å jevne ut ansiktsfargen og skjule diverse.
Maneo Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2013 er det samme som id bare minerals? Jepp.
Gjest Kaxxy Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Mineral Hygenics! Men riktig kost må til. La den på hylla ett år, trodde den var dårlig, men det var kosten! Har nå Sigma + den, fungerer sååå bra. Veldig kremete og fin (passer ikke for de som vil ha helt matt hud, men er jo supert for de med litt tørr hud)
melanzana Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Lumiere i formulaen flawless finish, synes jeg gir mye fukt i forhold til mange andre. Ellers liker jeg godt mineral hygienics, og LA minerals! Tips: De fleste av nettsidene har mulighet for å bestille mange prøver til nesten ingenting. Egentlig et must for å ikke bomme totalt på fargen. Klarte faktisk å bestille TI prøver en gang og ALLE var for lys, så det er ikke alltid fargene er som de ser ut til. hehe
Maneo Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2013 Mineral Hygienics da, kanskje? Bruker medium beige i BE, men den er for mørk. Kanskje light eller fairly light? Tror ikke jeg er helt på fair.
Vulpes Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Jeg bruker Everyday Minerals. Veldig billig og veldig bra etter min mening. Du kan bestille prøvestørrelser for å teste farge og formula.
Maneo Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2013 Jeg bruker Everyday Minerals. Veldig billig og veldig bra etter min mening. Du kan bestille prøvestørrelser for å teste farge og formula. Fant aldri fargematch i den, dessverre.
sara-ellis Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Jeg kjøper den første fra nytt merke i butikk, så når jeg vet hvilken farge jeg vil ha bestiller jeg billigere på nett. Akkurat nå bruker jeg fra Bare Minerals, men har hørt godt om Glo Minerals, Everyday Minerals og L.A. Minerals. Er veldig fornøyd med alle produktene mine fra Glo, så mulig neste blir derfra :-) Du kan jo også prøve å bytte ut kosten før du bytter pudder. F82 fra Sigma er veldig god, men frakten er like dyr som kosten på nettsidene deres...
terri Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har brukt bareminerals, glo minerals, minerals hygienic og la minerals. Det merket jeg er mest fornøyd med, og som jeg alltid faller tilbake til er glo minerals! fornøyd med la minerals også:-)
Almarea Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er veldig fornøyd med mineral hygienics, har testet de fleste andre mineralmakeupmerker og ingen andre kommer i nærheten. Håper du finner en fargematch! 1
Høstblader Skrevet 19. mars 2013 #12 Skrevet 19. mars 2013 Jeg er veldig fornøyd med Inika mineral foundation. Den er riktignok ganske dyr sammenlignet med endel andre merker. Hvis du bor i Oslo, så kan du teste hvilken farge som passer deg best på Supernature (før du eventuelt kjøper den billigere på nett).
Maneo Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #13 Skrevet 19. mars 2013 Bor ikke i Oslo, dessverre. Men tusen takk for svar, alle sammen! Siden Mineral Hygienics går igjen, har jeg bestilt prøve på den - i fargen fairly light og light. Er superspent, får angst av BE-sminken min nå.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. mars 2013 #14 Skrevet 19. mars 2013 Lucy Minerals eller Mineral Hygienics er begge rene og fine merker som har en ganske kremet konsistens. Påføres best med sigma sin round top kabuki
Maneo Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #15 Skrevet 19. mars 2013 Lucy Minerals eller Mineral Hygienics er begge rene og fine merker som har en ganske kremet konsistens. Påføres best med sigma sin round top kabuki Wohoo, den har jeg! :-D
Gjest piapeanøtt Skrevet 31. mars 2013 #16 Skrevet 31. mars 2013 Elsker Jane Iredale Amazing Base Loose Mineral Powder!!
Tomaten Skrevet 31. mars 2013 #17 Skrevet 31. mars 2013 Har ikke prøvd den selv, men har hørt mye bra om glo minerals Concealeren er bare himmelsk!
visemor Skrevet 5. april 2013 #18 Skrevet 5. april 2013 Tikei har gode produkter. Har vært veldig fornøyd. God dekkevne, og kan blandes med fuktighetskrem eller vann om du ønsker mindre/mer dekkevne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå