Gå til innhold

Paradise hotel - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tina vinner ikke, noen felles kompiser møtte henne & da sa hun det

Anonymous poster hash: b6248...797

Det er ALLTID sånn vært år. Deltagere som røper seg og bla bla. Synes det er merkelig når de har taushetsplikt.

Føler det bare blir mye spekulasjoner her

Anonymous poster hash: e82b5...adf

Skrevet

Heller Tina enn Isabell, sier jeg bare. Hu ser ut som en 50 år gammal dame med de rynkene. Så er hun jo stokk dum også ..

Tina som ser ut som en gammel dame. Wiskey stemme, rynkete og vulgær-

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaaa, det var det jeg sa! At "spoileren" ikke var reell og at de kom til å velge jente først!

Anonymous poster hash: 65b68...901
  • Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Heller Tina enn Isabell, sier jeg bare. Hu ser ut som en 50 år gammal dame med de rynkene. Så er hun jo stokk dum også ..

Isabell er smartere enn Tina og Charlotta til sammen.

• Liker 3
Skrevet

Dere som kjenner tina, er hun sånn i virkeligheten? Tina er hva jeg som mann betegner som "kjerring" vanskelig å gjøre fornøyd, nyter å skade andre, - elsker seg selv mest. Er ikke trofast for fem øre, stoler ikke på seg selv en gang.

Hva tenker dere?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Isabell er smartere enn Tina og Charlotta til sammen.

HAHAHAHAHAHAHHAHA. morsom du

• Liker 3
Skrevet

Tina som ser ut som en gammel dame. Wiskey stemme, rynkete og vulgær-

Og du ser hun smiler hver gang hun gjør noen noe vondt, da koser hun seg fælt.

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHAHAHAHHAHA. morsom du

Akkurat hva er det som gjør Tina smart? Er det at hun sier "lissom" i hver setning, kaller andre for "fitter", oppfører seg som en fjortis, har et dårlig ordforråd eller at hun får øyne runde som tallerkener når hun tenker?

Anonymous poster hash: 38e0d...23b

• Liker 8
Skrevet

Tina sitter på fin middag med sander og blåser røyk opp i ansiktet på han. For en dame. Venter i spenning å ser om hun klarer å la være med banningen i kveld.. :fnise::fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat hva er det som gjør Tina smart? Er det at hun sier "lissom" i hver setning, kaller andre for "fitter", oppfører seg som en fjortis, har et dårlig ordforråd eller at hun får øyne runde som tallerkener når hun tenker?

Tina kom til paradise for å spille, målet hennes var finalen og hun har gjort alt for å nå det.

Isabell kom inn for å chille, hun har chilla gjennom hele spillet, altså ikke gjort en dritt. Likevel mener hun at hun er en verdig finalist.

Tina er fjortis og ikke Isabell? Har du slått deg? Isabell puler rundt og unnskyldningen hennes er en demon? Hun går rundt med tusen bamser? Hun vet ikke forskjellen på en kokkosnøtt og en ananas? Isabell har mer rynker enn bestemoren min på 65. Hun er dum som et brød, bokstavelig talt. Hun oppfører seg som en drittunge til å være over 20.

Jeg er ikke så fan av Tina, men hun er virkelig bedre enn Isabell taktisk. Hvor mange idiotiske ting har ikke blonda sagt? Hun fremstår jo som dum for en grunn?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tina kom til paradise for å spille, målet hennes var finalen og hun har gjort alt for å nå det.

Isabell kom inn for å chille, hun har chilla gjennom hele spillet, altså ikke gjort en dritt. Likevel mener hun at hun er en verdig finalist.

Tina er fjortis og ikke Isabell? Har du slått deg? Isabell puler rundt og unnskyldningen hennes er en demon? Hun går rundt med tusen bamser? Hun vet ikke forskjellen på en kokkosnøtt og en ananas? Isabell har mer rynker enn bestemoren min på 65. Hun er dum som et brød, bokstavelig talt. Hun oppfører seg som en drittunge til å være over 20.

Jeg er ikke så fan av Tina, men hun er virkelig bedre enn Isabell taktisk. Hvor mange idiotiske ting har ikke blonda sagt? Hun fremstår jo som dum for en grunn?

Isabelle har selvironi, i motsetning til Tina. Men du er kanskje ikke så flink til å oppfatte det?

Anonymous poster hash: bbb00...55f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Isabelle har selvironi, i motsetning til Tina. Men du er kanskje ikke så flink til å oppfatte det?

Nei, hun er bare dum. :scorpis:

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Nettopp. Isabell blir ansett som dum fordi hun er blond, søt og liker bamser. Det folk velger glatt å overse er at hun til tross for bamser og Justin Bieber er en av de mest modne jentene der inne. Hun har baksnakket svært lite, vært hyggelig og høflig mot folk (både nye og "gamle") og har fornuftige holdninger.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun er bare dum. :scorpis:

"OK"

• Liker 1
Skrevet

gangster tina smart? :fnise:

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Tipper Tina og Sander vinner, Sander slipper kula, KR bruker 1 måned på å prøve å fordøye at han ikke får en bit av pengepremien og bestemmer seg for å dumpe Tina (da han også har innsett at hun faktisk er som hun har framstilt seg selv på hotellet).

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor velger de ikke de to minst likte i finalen? Patrick og hun polakkdama? Strategi my ass.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg faktisk litt kry. Birger er onkelen til sønnen min på 3. Verdens beste onkel, og sannelig holdt han seg lenge på paradiset også! Tenk om han faktisk vinner. Han så så lur ut da jeg møtte han for en mnd siden og ville ikke røpe noe som helst.

Anonymous poster hash: bf467...56a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Isabell skjønner jo som oftest hva som skjer. Hun skjønte med en gang at hun og birger ble plukket ut, fordi da hadde de fått mindre stemmer fra juryen. Hun skjønner ganske mye. Så dere som sier hun er dum, dere lukker tydeligvis ørene deres mens hun snakker. Tina derimot, dum som ei flue

Anonymous poster hash: 8a344...c68

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Isabell skjønner jo som oftest hva som skjer. Hun skjønte med en gang at hun og birger ble plukket ut, fordi da hadde de fått mindre stemmer fra juryen. Hun skjønner ganske mye. Så dere som sier hun er dum, dere lukker tydeligvis ørene deres mens hun snakker. Tina derimot, dum som ei flue

Anonymous poster hash: 8a344...c68

Haha Isabell skjønnte jo mye den gangen de skulle finne de bildene. Isabell sto der bare som en idiot "ehhh hva skal vi gjøre med bildene? Ariel det ligger flere bilder bak solsengen" Dust

Å den gangen de hadde slå på ringen, så gir hun ringen til Pia og lar Charlotta velge hvem som har ringen.

Joda Isabell er smart.

Anonymous poster hash: 18bad...2b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...