AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #861 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg gjetter: Bak Tina&Sander: KR, Magne, Remi, Charlotta Bak Isabell&Birger: Patrik, Pia, Erik(jury?), Glenn, Lauretta Så da er det Louis sin stemme som er avgjørende. Men så skal det visst være tre finalepar og hvis alle tre parene skal stemmes på blir det jo veldig få stemmer på hver. Hvis det tredje paret er Glenn og Louis så vinner Tina&Sander. Anonymous poster hash: 24ce5...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #862 Del Skrevet 7. juni 2013 Men åssen vet dere at Tina, Sander, Birger og Isabell står i finalen? Anonymous poster hash: 4bb50...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. juni 2013 #863 Del Skrevet 7. juni 2013 Har begynt å se mandagepisoden. Må si jeg ler nå. Under nøkkelseremonien, får finaleparene valget: Går de over en strek er de sikret finaleplass, men ofrer samtidig partneren sin. Med det samme timeglasset snus, tråkker både Tina og Kristian over streken (dvs. er villig til å ofre partneren sin). Kristian sier han gjorde det pga han merket Tina var i ferd med å gå. Det samme sier Tina. Den som krysset først viser seg å være Tina, så Kristian må sjekke ut. Kristian er drittsur.Anonym poster: 21147c139ee5eeacf831bcec92f1f14d Hvor får du sett dette? Jeg trenger noe å gjøre på i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #864 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvor får du sett dette? Jeg trenger noe å gjøre på i kveld. http://viaplay.no/tv/paradise-hotel/28405 (krever abonnement, men de har nå tilbud om 1 mnd gratis for TV+Film) Anonymous poster hash: 21147...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 7. juni 2013 #865 Del Skrevet 7. juni 2013 Beste episoden ever!!! Jeg kunne aldri drømt om en gøyere måte å bli kvitt KR på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #866 Del Skrevet 7. juni 2013 http://viaplay.no/tv/paradise-hotel/28405 (krever abonnement, men de har nå tilbud om 1 mnd gratis for TV+Film) Anonymous poster hash: 21147...14d Beste episoden ever!!! Jeg kunne aldri drømt om en gøyere måte å bli kvitt KR på! Kan ikke dere linke rett til episoden? Tror det er mulig å se videoen da. Hilsen fattig student (som trenger et lite avbrekk fra eksamenslesingen) Anonymous poster hash: 38e0d...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 7. juni 2013 #867 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Kan ikke dere linke rett til episoden? Tror det er mulig å se videoen da. Hilsen fattig student (som trenger et lite avbrekk fra eksamenslesingen) Anonymous poster hash: 38e0d...23b Det går nok ikke dessverre. Når du klikker på filmen får du opp beskjed om å logge inn for å se. Det skjer ihvertfall hvis jeg glemmer å logge inn før jeg klikker på episoden. By the way; du kan registrere deg for en gratis måned og melde deg ut før du begynner å betale. Ingen grunn til å jukse deg til forhåndsvisning av episodene Endret 7. juni 2013 av Ylvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #868 Del Skrevet 7. juni 2013 Det går nok ikke dessverre. Når du klikker på filmen får du opp beskjed om å logge inn for å se. Det skjer ihvertfall hvis jeg glemmer å logge inn før jeg klikker på episoden. By the way; du kan registrere deg for en gratis måned og melde deg ut før du begynner å betale. Ingen grunn til å jukse deg til forhåndsvisning av episodene For et par måneder siden så var det en bruker som linket rett til en episode, og da kunne jeg se den før den ble vist på TV Anonymous poster hash: 38e0d...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 7. juni 2013 #869 Del Skrevet 7. juni 2013 For et par måneder siden så var det en bruker som linket rett til en episode, og da kunne jeg se den før den ble vist på TV Anonymous poster hash: 38e0d...23b Men når du helt uforpliktende kan skaffe deg gratis Viaplay i en måned, hvorfor prøver du da så hardt å snike deg til en episode? Du kan jo registrere deg og så avmelde deg rett etter at PH er over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puffy Skrevet 7. juni 2013 #870 Del Skrevet 7. juni 2013 Så mandagens episode isted, tror noen det var planlagt? At de måtte gjøre det for å skape action? Det er jo helt sykt at begge faktisk gjorde det når de akkurat har blitt forlovet! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 7. juni 2013 #871 Del Skrevet 7. juni 2013 Har egentlig ingenting til overs for KR, men det var faen meg råttent gjort av Tina. Og jeg er ganske sikker på at jeg føler et snev empati for KR. Tillit, du liksom. Kan skjønne at forlovelsen fort gikk over. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 7. juni 2013 #872 Del Skrevet 7. juni 2013 Et godt eksempel på at Tina er dum som et brød. "Jeg var sikker på at Kristian skulle gjøre det først! Han sto med foten veldig nært streken altså!" Så mye for pinkie swear og den store kjærligheten! Syntes nesten synd i KR men bare nesten. Sånn går det når man spiller spillet så hardt og erklærer seg uovervinnelig; ikke en gang forloveden tør å stole på deg. I tillegg rotet han seg borti ei rimelig teit dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #873 Del Skrevet 8. juni 2013 Kan ikke dere linke rett til episoden? Tror det er mulig å se videoen da. Hilsen fattig student (som trenger et lite avbrekk fra eksamenslesingen) Anonymous poster hash: 38e0d...23b Dessverre, jeg orker ikke å logge meg inn og legge ut direktelink (tror heller ikke det virker). Kan være noen andre tar seg bryderiet, men det er jo mulig å abonnere 1 måned gratis på TV+Film (går an å melde seg ut før måneden er ferdig). Anonymous poster hash: 21147...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 8. juni 2013 #874 Del Skrevet 8. juni 2013 Kan ikke dere linke rett til episoden? Tror det er mulig å se videoen da. Hilsen fattig student (som trenger et lite avbrekk fra eksamenslesingen) Anonymous poster hash: 38e0d...23b Det er bare rett og rimelig at du får melde deg opp slik som alle vi andre må, hvis du vil ha fordelen med å se episoden på forhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #875 Del Skrevet 8. juni 2013 Tina er en bitch! Anonymous poster hash: 22bc6...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #876 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg håper KR snakker sant når han sier at han gir opp hele Paradise. Anonymous poster hash: b3c90...b37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #877 Del Skrevet 9. juni 2013 Gleder meg til å se mandagens episode :D Anonymous poster hash: bb2e1...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #878 Del Skrevet 9. juni 2013 Remi blir sugd av Louis. Anonymous poster hash: 27330...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #879 Del Skrevet 9. juni 2013 Kristian Rene ryker. Anonymous poster hash: 0b666...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #880 Del Skrevet 9. juni 2013 Remi blir sugd av Louis. Anonymous poster hash: 27330...7f7 Anonymous poster hash: e82b5...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå