Gå til innhold

Paradise hotel - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, så provosert jeg blir av Remi. Snakker om å være Charlottas lille bitch. Det eneste han gjør i spillet er til hennes fordel. Blir skikkelig provosert av han. Nå i mandagens episode topper det seg, hadde han hatt mer enn 1 hjernecelle, hadde han jo stemt ut en av gutta da det er taktisk smart for han selv. Men neida, Charlotta vil jo ha ut Isabell, så da må selvfølgelig Remi adlyde henne. Fyren kan jo ikke tenke selv. Det lille sleske bitchete smilet hun gjorde i det han klipte Isabell sin tråd, var skikkelig irriterende. Charlotta er like ufordragelig som Christina var i fjorårets sesong, og at noen seere faktisk liker henne sier veldig mye om dem.

Louis er også skikkelig provoserende. Hun er så falsk og fæl at hver gang fjeset hennes kommer på skjermen grøsser jeg. Stakkars Glenn som har vært med et slikt troll sier jeg bare.

Og hadde Tina og Charlotta hatt et snev av intelligens, så hadde de skjønt hvor falsk Louis er når Isabell og Pia tok den praten med dem. Men neida..

Oooog at på til måtte Birger bli stemt ut. Han skulle jo vinne (hadde jeg håpet på)?!

Aaaaahhh for en provoserende episode. Har aldri levd meg så mye inn i Paradise Hotel som jeg gjorde da jeg så mandagens episode. Passe flaut, men men :fnise:

• Liker 4
Gjest Sansol

Hvis både KR og Magne kommer inn igjen mens Tina og Charlotta er der tror jeg muligens at jeg spyr litt.

Du er ikke alene....føler meg grønn i trynet bare av tanken :( Hva ser folk i disse nissene?? Tina fremstår på tv som utrolig aggressiv, dominerende, bitchy og sort/hvitt. Han Kristian Rene er jo klassisk selvdigger, selverklært konge-på-haugen, selveste SPILLEREN ( selvom han har røket ut x ganger før) og pinlig furten når ting ikke går hans vei. Magne er smålig schizo, hardt paranoid, dobbeltmoralsk og med en lei tendens til å overvurdere egen påvirkningskraft. Charlotta er som Tina, bare mindre direkte og mer slu. Fine folk må jeg si....

AnonymBruker

Charlotta, Tina, KR & Magne er de ENESTE som spiller. Uten dem er det ikke noe gøy. Pia og Isabell har bare seilt gjennom hele spillet. De er kjedelige og fortjener ikke være der rettogslett. Dere prater om C og T som er bitches? ÅJA, sa ikke isabell bak ryggen på dem seneste dagens episode at de var drittkjærringer? Nei, tenkte meg det. Dere liker bare de som er der og er dødskjedelige. Eneste blondinene gjør er å sippe og pule. Nei, fyfaen nå håper jeg virkelig Kr og Magne kommer inn igjen. Brunettene er de eneste som spiller ordentlig og er taktiske. Det kan dere ikke si imot, sorry

Anonym poster: b6248c2af783f1a07b5a47dd4f2df797

• Liker 8
Gjest Blubberella

Charlotta, Tina, KR & Magne er de ENESTE som spiller. Uten dem er det ikke noe gøy. Pia og Isabell har bare seilt gjennom hele spillet. De er kjedelige og fortjener ikke være der rettogslett. Dere prater om C og T som er bitches? ÅJA, sa ikke isabell bak ryggen på dem seneste dagens episode at de var drittkjærringer? Nei, tenkte meg det. Dere liker bare de som er der og er dødskjedelige. Eneste blondinene gjør er å sippe og pule. Nei, fyfaen nå håper jeg virkelig Kr og Magne kommer inn igjen. Brunettene er de eneste som spiller ordentlig og er taktiske. Det kan dere ikke si imot, sorry

Brunettene spiller ikke. De bare bitcher, syter og baksnakker. Uten KR og Magne får de ikke gjort en dritt. Jeg skjønner godt at Isabell kaller den drittkjerringer etter alt de har sagt og gjort. Jeg kan lett si i mot deg, sorry :lol:

• Liker 7
AnonymBruker

Brunettene spiller ikke. De bare bitcher, syter og baksnakker. Uten KR og Magne får de ikke gjort en dritt. Jeg skjønner godt at Isabell kaller den drittkjerringer etter alt de har sagt og gjort. Jeg kan lett si i mot deg, sorry :lol:

Hvorfor klager du på at brunettene bitcher, når blondinene gjør det selv? Ja, kanskje i mildere grad, men likevel. Jo, brunettene spiller. Blondinene har hatt sjanger for å få dem ut, gjorde de det? Nei. Det er fordi det er dumme som brød hele gjengen bortsett fra Sander rett og slett.

Har også lest at dere mener brunettene ikke gjennomskuet louis, noe blondinene var så flinke å gjøre. JA, det var ETTER de var så dumme å stemte på henne for å bli gudinne. DA er det jo ikke rart at det skjønte etterpå åjaa hun er bare fake. Så pga deres egen dumhet, så fikk dem Birger sendt ut.

Brunettene er taktisk smartere, virkelig. Om du ikke liker det, så skjønner jeg selvfølgelig det. Men du må jo være helt på bærtur om du klarer å prestere at de blonde (bsett fra Sander) er taktisk smartere. Pia og Isabell har jo ikke gjort en dritt siden dem kom inn så ja, sier litt :fnise::laugh:

• Liker 6

Annonse

Gjest Blubberella

Hvorfor klager du på at brunettene bitcher, når blondinene gjør det selv? Ja, kanskje i mildere grad, men likevel. Jo, brunettene spiller. Blondinene har hatt sjanger for å få dem ut, gjorde de det? Nei. Det er fordi det er dumme som brød hele gjengen bortsett fra Sander rett og slett.

Har også lest at dere mener brunettene ikke gjennomskuet louis, noe blondinene var så flinke å gjøre. JA, det var ETTER de var så dumme å stemte på henne for å bli gudinne. DA er det jo ikke rart at det skjønte etterpå åjaa hun er bare fake. Så pga deres egen dumhet, så fikk dem Birger sendt ut.

Brunettene er taktisk smartere, virkelig. Om du ikke liker det, så skjønner jeg selvfølgelig det. Men du må jo være helt på bærtur om du klarer å prestere at de blonde (bsett fra Sander) er taktisk smartere. Pia og Isabell har jo ikke gjort en dritt siden dem kom inn så ja, sier litt :fnise::laugh:

Det må du gjerne mene og jeg forbeholder meg retten til å være dundrende uenig :)

• Liker 3

Heisann Tina ;)

• Liker 9
AnonymBruker

Hallo alle baksnakker der. Noen mer enn andre.

Men blondinene er jo kke såå uskyldige akkurat

Åja så hvis noen heier på brunettene så MÅ det være Tina eller Magne som skriver her? Ærlig talt :roll:

Anonym poster: 22bc63e7e1dcdc9e92642251b8f8b0c4

• Liker 4
AnonymBruker

Hvis blondinene er så smarte, hvorfor sendte de ikke ut Tina og Charlotta når de fikk sjansen da?

Anonym poster: 22bc63e7e1dcdc9e92642251b8f8b0c4

Straks er det finale og de trenger stemmer fra de slemme for å vinne. De slemme er i overtall. Så håper de tenkte taktikk. Det beste er å ikke gjøre de forbanna.

Anonym poster: cc791a38494fcfbf78a12ecd3d4d6583

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker

Tror du virkelig Charlotta og Tina f.eks kommer til å stemme på de blonde i en finale? Uhm?

Anonym poster: e82b5f12c1a0fffc21b75353a5658adf

Om det kun er blondine vs blondine i finalen så MÅ de stemme på en av de, ja. Man må tenke flere utfall.

• Liker 1
AnonymBruker

Straks er det finale og de trenger stemmer fra de slemme for å vinne. De slemme er i overtall. Så håper de tenkte taktikk. Det beste er å ikke gjøre de forbanna.

HAHAHAHAHHA, du tror virkelig de tenker sålangt? nei.

• Liker 3
Annonse
Gjest Blubberella

Tror Birger kan tenke så langt.

Det hjelper vel lite når han ryker. Nå burde han angre på at han var så vrang og satte ned foten da Isabell foreslo at hun eller Pia skulle stille seg bak Remi og sende ut Charlotta. Akkurat der tenkte Birger veldig kort og nå ryker han fordi Charlottabitch fremdeles er der inne.

AnonymBruker

Det hjelper vel lite når han ryker. Nå burde han angre på at han var så vrang og satte ned foten da Isabell foreslo at hun eller Pia skulle stille seg bak Remi og sende ut Charlotta. Akkurat der tenkte Birger veldig kort og nå ryker han fordi Charlottabitch fremdeles er der inne.

Han visste jo ikke at han røyk dagen etter. Og neste uke er det semifinale, da er det lurt å stå med en du stoler på.

• Liker 2
AnonymBruker

Hendelsen inne på hotellet førte ikke til en langvarig romanse, og heller ikke et vennskap på utsiden av hotellet.

- Jeg har ikke problemer med å fortelle hvem jeg liker og ikke, og Glenn har en oppførsel jeg ikke tolerer. Han er spydig, og drar meg ned i stedet for å bygge meg opp, sier Louis til Dagbladet.

Glenn mener på sin side at det er ulike interesser og følelser som har ført til at paret ikke har kontakt i dag.

- Det blir ofte vanskelig å opprettholde kontakten om den ene føler mer enn den andre, sier han

tatt fra dagbladet http://www.kjendis.no/2013/05/31/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv3/tv_og_medier/27441638/

kan det ha skjedd noe mellom de på ph, siden louis si at gleen bygge han ned

Anonym poster: a5dce566c2336225ddd483f65bb659b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...