Gå til innhold

Paradise hotel - spoilertråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er lov og spoile om parsermonien i morgen :nigo:

MAGNE RYKER!!!!!! :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MAGNE RYKER!!!!!! :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Nehei? Hoho, lykkens dag!

Anonym poster: 38e0d2eb27cb60f3ce8523bfd81d523b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller nei... Jeg hadde håpet at han skulle være der da Sander sjekker inn. Hadde blitt litt drama, og hadde vært gøy å se det nervøse trynet til Magne. Syns egentlig KR kan ryke ut før Magne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Magne ryker ja!! :)

Fortell meg alle detaljene om utsjekkelsen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nehei? Hoho, lykkens dag!

Virker ikke som Triana liker Magne heller, haha, hun bare "Hvordan er det å ryke ut nå, Mangle, SÅ nærme finalen?". Snakk om å gni det inn! Digger det! :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker ikke som Triana liker Magne heller, haha, hun bare "Hvordan er det å ryke ut nå, Mangle, SÅ nærme finalen?". Snakk om å gni det inn! Digger det! :D

Hehe, gleder meg til å se episoden! :D Magne har irritere meg lenge, men det hadde vært morsomt å fått med seg hvordan han hadde reagert når Sander sjekker inn. Han er jo så paranoid og utspekulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye drama på dagen, Kristian Rene og Magne blir ikke helt enige om hvem som skal stå hvor. KriRe forsøker å true Lauretta til å stå med Magne fordi han (KriRe) selv ikke ønsker å sette seg i fare, og heller vil stå med Charlotta. Lauretta får Glenn og Magne bak seg, hun velger å stå med Glenn. Magne blir først skikkelig sur og sier noen ekle ting til Glenn, men ender med at han (når han står oppe med Triana) sier at han ikke tar noe personlig, at det bare er et spill og at han digger alle sammen. Sleipe, sleipe slange.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

KR går til Charlotta, Glenn og Magne til Lauretta. Lauretta velger heldigvis Glenn :) Glenn og Magne krangler litt. Magne påstår at Glenn har sviktet han med å stille seg med Lauretta osv. Mye snørr og tårer.

Er så glad for at jeg slipper å høre mere på den sleipe "hehehe" til Magne nå!

Endret av Fluttershy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som er lei av gruppa til KR? De får jo fordeler hele tiden! Jeg hater hele den gjengen! Og om Tina kommer inn igjen har jeg ikke mye lyst til å se mer på PH.

Tina kom forresten innom jobben min her om dagen. Like frekk og dramatisk som hun er på tv.

Anonym poster: 1aa1878ee9a5ff2d4f0e43f9d0e852a2

Jeg synes synd på deg som måtte møte henne! :blomst: Det er en seriøst ufin dame ass.

Anonym poster: bb73d4852ae053c87dad70f25ebc65ee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gleder meg til å se episoden! :D Magne har irritere meg lenge, men det hadde vært morsomt å fått med seg hvordan han hadde reagert når Sander sjekker inn. Han er jo så paranoid og utspekulert.

Det er sant! Meeeen å se Kristian Renes ansikt vil heeelt sikkert være flott det også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye drama på dagen, Kristian Rene og Magne blir ikke helt enige om hvem som skal stå hvor. KriRe forsøker å true Lauretta til å stå med Magne fordi han (KriRe) selv ikke ønsker å sette seg i fare, og heller vil stå med Charlotta. Lauretta får Glenn og Magne bak seg, hun velger å stå med Glenn. Magne blir først skikkelig sur og sier noen ekle ting til Glenn, men ender med at han (når han står oppe med Triana) sier at han ikke tar noe personlig, at det bare er et spill og at han digger alle sammen. Sleipe, sleipe slange.

KR går til Charlotta, Glenn og Magne til Lauretta. Lauretta velger heldigvis Glenn :) Glenn og Magne krangler litt. Magne påstår at Glenn har sviktet han med å stille seg med Lauretta osv. Mye snørr og tårer.

Er så glad for at jeg slipper å høre mere på den sleipe "hehehe" til Magne nå!

Tuusen takk for, nå gleder jeg meg bare enda mer til å se episoden! :)) At Magne blir forbannet er god underholdning. Hva hadde han forventet egentlig, at Glenn skulle stille seg en annen plass og risikere å måtte forlate hotellet? Magne er slu og utspekulert, men han er kronisk paranoid, så det hadde vært kult å se reaksjonen hans når Sander kommer inn igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er sant! Meeeen å se Kristian Renes ansikt vil heeelt sikkert være flott det også. :D

Det blir gøy, og enda morsommere å se hvordan han reagerer når Magne sjekker ut. Alliansen svekkes betraktelig :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gøy, og enda morsommere å se hvordan han reagerer når Magne sjekker ut. Alliansen svekkes betraktelig :D

Jeg tror KR får en fordel neste uke som gjør at Birger ryker:(

Endret av melonen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig at KR får seg en tankevekker når han ser disse episodene i ettertid, og ser hvordan han oppfører seg. Han kommer jo med trusler mot Lauretta, driver et slags psykisk spill mot henne. Ikke veldig pent å se på.

Kanskje han burde tenke over det han sa da Janni gikk ut:

"våkne opp, Janni. Du e med på paradise hotel, detta e et spæll". Kongen av selvmotsigelser der altså....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror KR får en fordel neste uke som gjør at Birger ryker:(

Hva får deg til å tro det ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var deilig å se Magne ryke, og han viste hvilken latterlig person han er med det han sa til Glenn selv ETTER at det var game over for ham.

Nok en gang viste Louis seg som en av de mer reflekterte inne på hotellet.

Neste uke blir spennende.

Har en liten crush på Patrik etter han var med i PH Sverige, så vil heller se ham der enn Sander. Er spent på hvordan de løser det. Blir også gøy å se de andres reaksjon på at han vant PH Sverige. Lurer også på hvordan de klarte å finne ut av det.

Vi ser jo at Charlotta stygg-gråter ved parseremonien (?) så forhåpentligvis blir det jo en fra "slemmegruppa" som ryker, selv om det ikke spiller så stor rolle lenger, nå som Magne er ute. Lurer på hvordan Remi vil spille fremover, og hva hans rolle i gruppa blir. Blir han KRs lakei, akkurat som Magne?

Uansett håper jeg at Patrik og Isabell, evt. Birger går av med seieren.

Anonym poster: 65b68ac4ecc5d89c4af49abb981cb901

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol

Jeg skjønner meg virkelig ikke på KR-fansen....makan til selvgod, arrogant, selvmotsigende og manipulerende fyr! Han blir jo illsint med en gang noen andre enn han selv er med på å spille spillet. Virker for meg som om han mener andre regler burde gjelde for de som ikke er i hans allianse, de skal bare jatte med på hans tåpelige trusler og sleipe planer. Han hadde LETT gjort det samme som Lauretta, hadde han vært i hennes sko.

Ære være Birger og Isabell som klarer å spille spillet med æren og integriteten i behold!

Endret av Sansol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...